Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukulaku sanoi:hmm... Kai teet jalkojakin? Tuosta saa vain sellaisen kuvan. Näyttäisi olevan aika vähän sarjoja kaikille paitsi jos teet monta kertaa viikossa samat.
Jos hartioilla tarkoitat olkapäitä niin itse teen yhdeksän sarjaa, joilla saa varmasti tarpeeksi rasitusta. Vähempikin riittänee.
pystypunnerrus kp 3
vipunostot sivuille 3
vipunostot taakse 3
Sukulaku sanoi:Näyttäisi olevan aika vähän sarjoja kaikille paitsi jos teet monta kertaa viikossa samat.
Juu kylhä niit jalkojakii tulee tehtyy...
Sukulaku sanoi:oho... Sain jostain päähäni, että heppu tekee rintaa ja selkää yhteensä 7 sarjaa:D Taisi johtua noiden käsien yhteen niputtamisesta. No on siinä käsille silti vain 4 sarjaa, joka on aika vähän JOS tekee punttia kerran viikossa.
Sukulaku sanoi:oho... Sain jostain päähäni, että heppu tekee rintaa ja selkää yhteensä 7 sarjaa:D Taisi johtua noiden käsien yhteen niputtamisesta. No on siinä käsille silti vain 4 sarjaa, joka on aika vähän JOS tekee punttia kerran viikossa. Voisit samantien heittää koko ohjelman tänne jos jaksat.
Tuli vain mieleen kun niitä ei tuolla erikseen näkynyt. Oli pakko kysäistä
jupeliz sanoi:Ohjelma:
1.päivä
Rinnat,hartiat
2.päivä
lepo
3.päivä
hauikset,ojentajat ja jalkoja
4.päivä
lepo
5.päivä
yläselkä ja jalkoja
6.lepo
kierto alusta..
En jaksa käyä luettelemaa liikkeitä mitä teen. Tarkotin et teen molempia, hauiksia sekä ojentajia 4 sarjaa per viikko. Eli yhteensä käsiä 8
Angel of Death sanoi:Joo kyllä munkin mielestä 4 sarjaa käsille/viikko on aika vähän, mutta itselleni riittää rinnalle 7-9 sarjaa hyvin.
Raven sanoi:No ei niitä sarjoja nyt niin tolkuttomasti tarvikaan olla, jos ne sarjat tekee kunnolla. Mulle tulee käsille yhteensä 3-5 sarjaa/vko, rinnalle 5-7 sarjaa/vko. Kyllä tuo on riittänyt niin voiman kuin massan hankintaankin.
Raven sanoi:No ei niitä sarjoja nyt niin tolkuttomasti tarvikaan olla, jos ne sarjat tekee kunnolla. Mulle tulee käsille yhteensä 3-5 sarjaa/vko, rinnalle 5-7 sarjaa/vko. Kyllä tuo on riittänyt niin voiman kuin massan hankintaankin.