Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
and1_ sanoi:onkoha jossai kuvaa/video klippiä tohon kulmasoutuun tangolla?
Ihan kun toi laskis painot lattiaan asti tossa? Tekeekö joku oikeesti näin?Jaunty sanoi:
Luulen että klippi lähtee aina alusta ja sen takia näyttää, että menee maahan asti painot. Itse en ainakaan maahan asti laske enkä ole kyllä kenenkään nähnyt näin tekevänkään.mokoma sanoi:Ihan kun toi laskis painot lattiaan asti tossa? Tekeekö joku oikeesti näin?
Siis mitä ne sanoi turhaksi penkkipunnerrusta tai 3-jakoista ? Jätin itse penkkipunnerruksen pois pariksi kuukaudeksi ihan vaan siks et kokeillaan vähän muuta. Totesin kantapään kautta, et se on kyllä sellainen perusliike rinnalle että syytä pitää mukana. Tarkoittaneet varmaan et syytä treenata paljon muutakin kuin penkkiä, kun alottelijoilla menee helposti pelkän penkin hinkkaamiseksi.--Jani-- sanoi:No oli mut nyt olis vähä niinku tarve tehä uusi... Se olis varmaan sellanen 3-jakonen ku pääsen kolme kertaa viikossa puntille ja sit muuta ei oo vielä lyöty lukkoon... eli siihenki saa tarjota apua... ;) mut on niitä tuloksiakin tullu penkki 40:sta 60 mut lopetin kesken ku jotkut paikalliset bodarit sano sitä turhaksi ja sit muista en niin ole pitäny kirjaa, mut nyt sekin olis tarkotus aloittaa ja on lihasta kyllä kieltämättä tullut(vähä niinku homman tarkotus kai onkin)...
Selkis, kiitos.Timba79 sanoi:Tuo ExRx on hyvä sivusto, mutta ne tekniikat ei siellä aina ihan täydellisiä ole, kuten tuosta kulmasoudustakin voi havaita.
Heikki722 sanoi:Yksi sana:
TAKAOLKAPÄÄT!
Takaolat on lihasryhmä, joka levittää hartialinjaa enemmin kuin mikään muu. Siirrä takaolkapääliikkeet olkapääpäivälle ensimmäiseksi ja panosta niihin täysillä.
Sain tällä jipolla itselleni aivan toisenlaisen hartialinjan kuin mitä ennen oli.
Katso kuvasta, miten esim. leveä sekä -posessa takaolkapäät vetävät hartioita etäämmälle toisistaan.
Takaolkapää kone ja viparit taakse.miQ sanoi:Kertoisitko joitain loistavia takaolkapää liikkeitä?
Viparit taakse? ei sano mitään, löytysköhä tätä tuolt eXrx?mokoma sanoi:Takaolkapää kone ja viparit taakse.