Hartioiden reenaamisesta eritoten aloittelijoille

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siinä sinulle jännimmän asteen yhtälö ratkaistavaksi... ;D Niin,niin...Mutta kuitenkin,sen olen huomannut,että kylmägeeli auttaa paljon kaikenlaisissa lihasjutuissa.

kiitos vinkistä. lisätty treeniohjelmaan.

Zone-sarja -42%
En tiedä miten se että joku ei osaa kirjoittaa täydellistä äidinkieltä, voi loukata ihmisten tunteita niin syvästi että siitä pitää ruveta vittuilemaan?

Mutta kai se sitten on vaan niin rankkaa, olla kommentoimatta, säästää toinen mielipahalta ja säästää aikaa siirtymällä lukemaan suosiolla seuraavaa threadia jos teksti ei miellytä.

En tiedä miten se että joku ei osaa kirjoittaa täydellistä äidinkieltä, voi loukata ihmisten tunteita niin syvästi että siitä pitää ruveta vittuilemaan?

Mutta kai se sitten on vaan niin rankkaa, olla kommentoimatta, säästää toinen mielipahalta ja säästää aikaa siirtymällä lukemaan suosiolla seuraavaa threadia jos teksti ei miellytä.

Tai sitten vaihtoehtoisesti jokainen voisi yrittää opiskella ne samat perusasiat niinkuin kaikki muutkin tekevät, toisin kuin nämä eräät, jotka laistavat nuokin hommat ja sitten valitetaan kun maailma ei suostu pyörimään heidän ympärillään ja kun "heitä ei ymmärretä".

Ja kyllä, tiedän milloin tuo edellinen on kirjoitettu.
Ja ei, tämä nyt ei tosiaan ollut mikään hyökkäys Wadex0rin päälle, tuli vaan mieleen kun osui silmään, mua henkilökohtaisesti vaan ärsyttää ne sellaiset ihmiset jotka eivät edes yritä kehittyä millään tasolla ja sitten ovat perkeleet että "mun täytyy kelvata sellaisena kuin olen" ja tuolla lauseella sitten ratsastetaan kaikesta läpi aiheuttaen suunnatonta vitutusta kanssaihmisille.

Joo, jotakin varmaan kyllä ihan samalla tavalla ärsyttää edellinen lause pituudellaan. Tai muuten vaan.
Suomalaista on muuten aika helppo ärsyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom