Hartioiden reenaamisesta eritoten aloittelijoille

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
luulis lihasperunankin pystyvän tuottamaan selkeää tekstiä, jos siihen pystyy juuri seiskaluokalle mennyt pikkuveljeni, jonka äidinkielen numero on 5.

Muttajoo niitä liikkeitä. Pystypunnerrus niskantakaa tai normaalisti, viparit, pystysoutu...jne.
Laitteleppa noita liikkeitä pakkiksen hakuun tai googleen niin saat selville mistä on kyse

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pystypunnerrus on hyvä liike (Pääliike) , ennen sitä voi lämmitellä esim. Vipareilla sivulle ( jotain helppoa 10 sarjaa ) ja vipareilla eteen .Taljassa saa tehtyä paljon erilaisia olkapääliikkeitä.Itse teen aina näin ( Lämmittelen vipareilla eteen ja sivulle , sitten pystärit , ei mitään muuta ).Itse teen aina pystärin käppäreillä , mutta kannattaa varmaan vuorotella tangon ja käsipainojen kanssa,

Koita peruna tehdä ihan tavallisia etunojapunnerruksia, alottelijoiden osastolta löytyy ohjeet. Jos on liian raskasta niin tee seinää vasten etukenossa varpailla.
Kuinka sulla on hartiat jo nyt loukkaantunut? Nyt ainakin tiedät miks pitää tehdä kunnolla.. repimällä ei saa muutakun itsensä kipeeks.

Scr000003.webp
Puhelimella tsekkasin ketjun taas kun olin matkalla salille, perkele teki kipeetä lukea tota...

Jos ollaan niin hyvin tietoisia yläasteen nykyisestä opintosuunnitelmasta että voidaan vaatia täydellistä suomea, niin siitä vaan. Toki tekstiä voi lukea 14-vuotiaan kirjoittamana ja yrittää auttaa kaveria.

Asiaan: Mikäli tukevat lihakset (mm. aiemmin mainitut kiertäjät) eivät ole tarpeeksi vahvat, loukkaantumisen saanee aikaan millä tahansa epäpuhtaalla liikkeellä, toki helpoimmin ehkä punnerruksilla painojen suuruudesta johtuen. Aloittelijan olisikin syytä keskittyä tekemään KAIKKI liikkeet mahdollisimman puhtaasti ja rauhallisesti, jotta tukilihakset pääsevät kehittymään. Juuri niiden käyttö tekee vapailla painoilla tehtävistä, raskaista liikkeistä haasteellisia. Heijaukset sun muut vippaskonstit voi ottaa sitten myöhemmin käyttöön, mikäli kokee tarpeelliseksi, toki silloinkin mahdollisimman turvallisesti.

Myös sarjat kannattaa pitää suht pitkinä (keskiraskaat painot), jotta lihastuntuma kehittyy.

Itse en nykyään ole kokeneempanakaan treenaajana mikään eristävien liikkeiden fani, joten suosittelen raskaita perusliikkeitä ilman muuta treenin perustaksi kaikille lihasryhmille.

Toi jätkähän on ammattilainen, ei sitä tarvi neuvoa.

En toki sanoisi niinkään.Olen vain huomannut todella kyllästyttäväksi viisastella filologisen retoriikan turvin.Tosin sen olen juurtanut tukanjuureeni,että virallisissa jutuissa olisi hyvä kirjoittaa kieliopillisesti.Mmmmmm...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Karstakeuhko on siellä päin.Pakko myöntää kerrankin,että...Tai no,pitemmittä puheitta,minustakin tuntuu kuin olisin huumeissa.Mutta kai tekin myönnätte,että huumeista,joista ei jää koukkuun,olisi mukava välillä saada? ;DD

Aika kummallisia puhuit mielestäni,mikäli viittasit minuun,mutta en jaksa nyt enää alkaa ladella matikkaa.Joten,niin tai näin...olisi tietysti omalta osaltani mukava,mikäli saisin jelppiä tähän ilman mitään suurempia lynkkeja.;( ;D Niin,eli paljonko pystypunnertaisitte???xD

Karstakeuhko on siellä päin.Pakko myöntää kerrankin,että...Tai no,pitemmittä puheitta,minustakin tuntuu kuin olisin huumeissa.Mutta kai tekin myönnätte,että huumeista,joista ei jää koukkuun,olisi mukava välillä saada? ;DD
Hei lihis, huumekeskustelut on pakkiksella kielletty. Voit mennä nyt suomi 24:lle juttelemaan muille pilvipäille :)

Zone-sarja -42%
Siinä sinulle jännimmän asteen yhtälö ratkaistavaksi... ;D Niin,niin...Mutta kuitenkin,sen olen huomannut,että kylmägeeli auttaa paljon kaikenlaisissa lihasjutuissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom