Harrasteautot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näissä pelottaa se moottori.. jotenki sellanen mielikuva et se ei kestä kauheesti kilsoja?



Mitenkähän mersut ylipäätään mahtaa mennä radalla? Oishan mersulla myös CL, vuosimallia 2000 alkaa saamaan jo melkein siedettävällä hinnalla..

Varmaan pitäs päättää et mitä ominaisuutta sitä haluis eniten.. kaikkee ei taida saada ainakaan helposti.

Vois kuvitella että CLK menee paremmin radalla kuin CL joka on kuitenkin S:n kokoinen lahna. Ainakin CLK 55 AMG, toisaalta niitä ei löytynyt nyt yhtään nettiautosta. Ehkä E55?
Eihän noi mersut varmaan ole ikinä ihan yhtä kovia ratavehkeitä kuin M-bemarit, noi uudemmat AMG:t on sitäpaitsi aina automaatteja.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4068031
Tämmöinen SECki mese ois kiva harraste auto, ei olisi kauhean kallis näin köyhälle. En kyllä tiedä kyseisistä vehkeistä mitään.

34-altfront.jpg
 
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4261123

Oli köönikin sarjalla oleva 500 myynnissä suomessa. Itse tykkään kyllä enemmän siitä widebodystä mutta niitäpä ei taida suomessa olla yhtään ja ovat pirun kalliita. Nuo Köönikin sarjat ovat lasikuitua ja jos oikein olen tajunnut niin amg:n tekemät widebodyt ovat oikeasta pellistä väännetty.
Mersu kuume ei ota laantuakseen. Muuten varmaan ton yllä olevan hakisin mutta kun on kattelussa se 560
 
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4261123

Oli köönikin sarjalla oleva 500 myynnissä suomessa. Itse tykkään kyllä enemmän siitä widebodystä mutta niitäpä ei taida suomessa olla yhtään ja ovat pirun kalliita. Nuo Köönikin sarjat ovat lasikuitua ja jos oikein olen tajunnut niin amg:n tekemät widebodyt ovat oikeasta pellistä väännetty.
Mersu kuume ei ota laantuakseen. Muuten varmaan ton yllä olevan hakisin mutta kun on kattelussa se 560

vanning_2.jpg
 
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4261123

Oli köönikin sarjalla oleva 500 myynnissä suomessa. Itse tykkään kyllä enemmän siitä widebodystä mutta niitäpä ei taida suomessa olla yhtään ja ovat pirun kalliita. Nuo Köönikin sarjat ovat lasikuitua ja jos oikein olen tajunnut niin amg:n tekemät widebodyt ovat oikeasta pellistä väännetty.
Mersu kuume ei ota laantuakseen. Muuten varmaan ton yllä olevan hakisin mutta kun on kattelussa se 560

Juu ei tosiaan sovi tuo korisarja tuohon mursuun. Kyllä se mahtaa olla hienoin tuo SEC ihan ilman levityksiä, just sopivan macho ilman mitään lasikuituvirittelyä. Ei vaan sovi sitten millään tuohon koriin ainakaan tuo korisarja :down:

Itellä oli se 500SEC, kannattaa se tosiaan ottaa se 560SEC suoraan jos tollasen haluaa jos meinaa että siinä on vähä tehoaki. Ei se 230-240hv vai mitä se 500SEC:ssä nyt oli niin ole kovin paljoa noin raskaaseen autoon.

Katoppa ruottin puolelta noita, paljo halvempia ja siistempiä. Autoverokaan ei ole enää mikään ongelma tuon ikäsissä kun sieltä hakee.
 
Zone-sarja -42%
MB560SEC8.webp

Tämäkin auto saattaa olla ensi kesänä myynnissä, perus seckiksi lähes täydellinen. Vähän kyllä alkanut mietityttään että pitäisikö silti kääntyä noihiin jenkkien muskeliautoihin tämä harrasteauto kiinnostus. Joutuu kyllä sen 5-10 te laittaa enemmän rahaa kuin tommoseen seckkiin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
katso liitettä 74537

Tämäkin auto saattaa olla ensi kesänä myynnissä, perus seckiksi lähes täydellinen. Vähän kyllä alkanut mietityttään että pitäisikö silti kääntyä noihiin jenkkien muskeliautoihin tämä harrasteauto kiinnostus. Joutuu kyllä sen 5-10 te laittaa enemmän rahaa kuin tommoseen seckkiin.

No nyt on Ilulla oikeat puheet.... ;) Mulla on tuttu välittäjä jenkeissä jonka kautta kyllä löytyy ameriikan muskelia sopuhintaan jos alkaa kiinnostaa :thumbs: Ohan noita Suomessakin mutta jenkeistä ne parhaat herkut yleensä löytyy ja lopulta halvemmalla ku suomen hinnat.... :kuola:

Minäki täsä tinkasin yhtä suomessa olevaa SEC:iä pari viikkoa sitte ku möin Sportsiden pois vaan ei päästy hinnasta yhteisymmärrykseen niin ostin halvemman tähtikeulan väliaikaseksi kulkineeksi, kattelee tässä rauhassa seuraavaa käyttistä ;)
 
Millasta muskelia Jenkeistä suosittelisit Punisher, jos budjetti on alle 15te?

Sehän on täysin siitä kii millaista itse haluaa. Pitääkö olla -50, -60, -70 vai -80 -luvulta ja onko haaveissa muskeli, joku sporttisempi vaiko joku nautiskelupirssi :)

Jos kuuskätlukulaisen haluaa esim. jonku muskelin, niin sillon joutuu tyytymään melkoseen projektiin tuolla summalla jos on kyseessä vähäkään halutumpi 60-luvun lopun muskeli. Muutenki varsinki noiden muskeliaikakauden pirssien hinnat nousee kohisten ylöspäin jopa jenkkilässä joten yleisesti ottaen -65-72 vuosien muskelit maksaa jo melko paljon ja hinnat vaan nousee.

Jos pitäs 15k€:lla saada joku muskeliauton tyylinen kapistus niin kyllähän tuonne -70-80 lukujen väliin mahtuu monia hienoja muskelivehkeitä mitkä tuolla hinnalla voisi irrota, mm. "Konna & Koukku" Trans-Amit oli vielä joku aika sitte halpaa ku saippua jenkeissä, niitä sai aina muutamasta tuhannesta dollarista ylöspäin, täydellisiä liikkuvia autoja. Tosin Suomessakaan nämä ei oo vielä mahottoman kalliita, vaan jopa tuolla 15k€:lla ja allekin voipi löytää näyttelykelpoisen yksilön, ei siis virheettömän mutta sellasen että yleinen kunto riittää näihin Suomen näyttelyihin.

Ja varmaan noita seiskytluvun Plymouth Dustereita ja Dodge Dart Swingereitä saa lähelle tuota 15k€ budjettia vähän enempi laitettujakin jos ei oo niin ranttu sille että pitääkö olla alkuperäinen matching numbers auto jne. Mun kaverilla kyllä ois myytävänä aivan helvetin hieno näyttelykuntoinen Dusteri täällä Suomessa joka sopis tuohon 15k€ haarukkaan..... ;)

Itellä himottas aivan sairaana vielä hommata ja aion kyllä hommataki tuolle Chargerille kaveriksi joskus -72-74 Plymouth Cudan isolohkolla :kuola: Ja käyttöautoksi himottas ruotsista hakea 2005-2006 Mustang 4.6GT kun ne siellä on jo tullut suht järkihintoihin (15k€ eteenpäin, vero suomessa tällä hetkellä noin 6000-8000€, jää paljon halvemmaksi kuin suomessa myytävät +30k€ musset). No, saa sitä ainakin haaveilla :D


edit: Niin joo, ja esim. nuo -70 -luvun Corvetet on aivan helevetin halpoja tällä hetkellä, Suomestaki saa rojekteja muutamalla tonnilla ja liikkuvia toimivia yli 10k€:lla. Vetet on kyllä kalliita harrastaa sitten jos ostaa kunnon projektin.
 
Niin kyllähän se taitaa tommosen muskelin hinnaksi äkkiä se 15-30t ekkeriä tulla. Alkaa mun 5-10t eken harrasteauto budejetti olemaan jo aika korkealla muta pankistahan sitä lainaa saa :)

n. -70 vuoden camaro ois kyllä makia.
70_camaro_1.webp
http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4373044
Mihin hintaan punisheri tämmönen irtoais jenkeistä, mustana tietenkin.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/1027034
Siinois kolaroitu, hintaa silläki aika helkkaristi.



Hyvän 560 seckkimersun saa 10-15t ekkeriin. Widebodystä sitten taitaakin joutua köyhtymään tuplaten tai ehkä jopa triplaten.
 
68-camaro-right-side.jpg

Tämähän se olisi mun mielestä kaunein auto, mutta ei taida 15te riittää.

70_camaro_1.jpg

Tuo Ilkan linkittämä korimalli taitaa olla kanssa liian kallis 15te budjettiin?

78-chevrolet-camaro.jpg

Myös tämä uudempi toimisi, tähän varmaan 15te riittääkin, kuten Punisher aiemin kirjoitti.


transam70blue%20(2).jpg

Myös Trans Amilla on monta komeaa mallia. Ei paljon poikkea Camarosta..

Corvetet ei oikein iske itelle..
 
Kyllä tuollaisen -70-72 Camaronkin saa melko lähelle tuota 15k€ budjettia kun vaan jaksaa etsiä sopivan yksilön. Ja saa ihan ajokuntoisen laitteen millä pääsee heti tienpäälle. Esim. tässä yksi: http://milwaukee.craigslist.org/cto/2759387745.html

Tuohan on noin 10700€ ja varmasti hinnasta saa sopivan siivun alennusta jolloin hinta tipahtaa ostohetkellä jonneki 9-10k€ luokkaan. Tuohon rahtikulut 1000-2000€, mahdollinen välityspalkkio n. 1000€ välittäjästä riippuen, suomessa tulli 10% (auton hinnan + rahdin yhteissummasta) noin 1200€ ja ALV 23% noin 2500€ eli yhteensä aikalailla siellä 15k€ hujakoilla. Tuo on vaan yksi esimerkki joten varmasti löytyy vielä halvempiakin yksilöitä :) Noita tuoreempia Camaroita/Firebirdejä/Trans Ameja saa sitten tuotatettua jo alle kymppitonnillakin. Suomessa autovero noihin ei oo ku noin 100-200€ ja katsastukseen uppoaa joku satku kaks jos ei tarvi alkaa tehä mitään ihmeempiä muutoksia.

Tämä -71 Musse menee jo melkeen lähemmäksi 10k€ hankintaa: http://milwaukee.craigslist.org/cto/2733155848.html

Tuossa vaan pari esimerkkiä mitkä pikahaulla löyty tuon yhen hyväksi koetun välittäjän lähimaastosta. Mulla on yks kaveri Suomessaki joka tuo muutaman pirssin ite jenkeistä joka vuosi, mm. viimeksi toi pari edullista Ford Torino GT:tä isolohkolla jne. ;)

Suomessa nämä maksaa aina helposti tuhansia euroja enemmän jollei jopa tuplaten, eli kyllä noilla tekis bisnestäki ku jaksas hakea jatkuvalla syötöllä niitä "hyviä kauppoja" jenkeistä, rahtais suomeen ja täällä myis pois. Pitäs tietenki olla pientä pääomaa sijottaa alkuun että sais vaikka yhteen konttiin heti 3-4 muskelia ;) Sinnikäs kun on, niin jenkeistä saattaa hyvinki löytää tuollasen -60-70 -luvun vaihteen muskelin semmosella hintaa että Suomessa sen arvo on tuplaten se mitä ite tarvii maksaa. Mutta kuten sanoin, juuri tuon aikakauden muskelit kallistuu helvetinmoista kyytiä jopa jenkeissä, joten mitä enempi viivyttelee niin sitä enempi saa maksaa... ;)
 
Kyllä eBay on tuttu ja sieltä olen noita eniten kuolannut.
Nyt tosiaan kurssi on heikentynyt aika paljonkin. Tosin kukaan ei tiedä mikä se on vuoden päästä, eli sen varaan ei kannata laskea, että tulevaisuudessa saisi halvemmalla.
 
Ja onhan noita Suomessa nettiautossakin muutamia mielenkiintoisia muskelipirssejä tuohon 10-15k€ haarukkaan:

'69 Firebird: http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4417767

'71 Cutlass: http://www.nettiauto.com/oldsmobile/cutlass/4486390

'70 Swinger: http://www.nettiauto.com/dodge/swinger/4389400

'67 Dart GT: http://www.nettiauto.com/dodge/dart/4466028

'66 Riviera: http://www.nettiauto.com/dodge/dart/4466028

'68 Torino GT: http://www.nettiauto.com/ford/torino/3093348

'71 Duster: http://www.nettiauto.com/plymouth/duster/4110769

'70 Chevelle: http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevelle/4241108

'66 Charger: http://www.nettiauto.com/dodge/charger/4113601

'73 Swinger: http://www.nettiauto.com/dodge/swinger/4407516


Myös ruotsin puolelta löytyy paljon halvempia autoja kuin Suomesta ja sieltähän ne on helppo itsekin hakea :) Jos haluaa jonku -60-70 -luvun vaihteen fastback mustangin, Challengerin, Cudan, Chargerin, Camaron jne. niin silloin tuo 15k€ ei riitä kuin lohduttomaan projektiin, melkeen sama mistä yrittää hommata. Hyvästä yksilöstä kun puhutaan niin automallista, kunnosta ja alkuperäisyydestä riippuen hinnat onkin sitten yleensä 25-100k€ haarukassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom