harjoitusohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotka25
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä olen 15-vuotias poika ja olen harjoitellut noin 2,5 vuotta bodausta. tulokset: penkki 107.5 kg , hauis seisten 52.5 kg , jalkaprässi 220 kg , dippi lisäpaino 45kg + omapaino 65 kg .
haluaisin harjoitusohjelman kokeneelta harjoittelijalta, sen pitäisi olla massanlisäys ohjelma.

kyykky on 120 kg ja mavea en oo testannu

juu
ja en käytä mitään lisäravinteita!
ja nyt harjoittelen suorille käsille nostoo tavoite ensikuussa 100kg suorille käsille

ja en käytä mitään lisäravinteita!

Asia selvä, mutta miten tämä liittyy mihinkään? Varsinkaan kyykky ja penkkituloksiin..:) Otat jonkin noista linkkien takaa löytyvistä ohjelmista vain käyttöön. That's it. Mutta muista että syöminen on yhtä tärkeä asia massan kasvatuksessa kuin harjoittelukin.

Today, 11.27 @ tämä treedi
kyykky on 120 kg ja mavea en oo testannu

Today, 11:25 @ Alle 18v tuloksia
ikä:15-vuotta
pituus 170cm ja paino 65kg
penkki:107,5 kg
kyykky:110 kg
mavea en ole kokeillut

en käytä mitään lisäravinteita ja palautusjuomia.

Kyykytulos nous 10kiloo kolmes minsas...

Treenaat siis massahakuisesti, painat 65kg ja nostat penkistä 107,5 kiloo??:wtf:

Et viittis videoo pistää...

ja prässistä 220 kg?

Mitä oon kattellu näitä 15v tyyppien juttuja ni kaikki nostaa helposti yli 100 penkistä...
Joka tuskin pitää paikkaansa!
Eli koittakaa nyt pistää niitä oikeita tuloksia niin saadaan teille realistiset ohjelmat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä mä sille voin jos nostan niin paljon painoo ja kaikki on totta mitä olen sanonu paitsi se virhe joka tuli kyykystä eli se on 110 kg.

vähintäänkin omituine kyykyn ja penkin suhde.Ootko alottanu jalkatreenit vasta äskettäin

Olis mielenkiintoista nähdä suoritustekniikat... jos on puhtaat niin respect.

treeniohjelmaa tarvisin.

Tarvitsisin itselleni saliohjelman jossa olisi tarkoitus hankkia lihasmassaa. paino 60kg pituus 171cm Ikää 15v ja penkistä tällä hetkellä sen 62,5kg

Mitä oon kattellu näitä 15v tyyppien juttuja ni kaikki nostaa helposti yli 100 penkistä...
Joka tuskin pitää paikkaansa!
Eli koittakaa nyt pistää niitä oikeita tuloksia niin saadaan teille realistiset ohjelmat.

Onko tuo nyt niin ihmeellistä? Itse tein 15v:na seuraavat tulokset

Penkki 105 kg
Kyykky 155 kg
Veto 155 kg

Nyt ikää 13 vuotta enemmän ja tulokset eivät paljoa enempää ole vaikkapa aika paljon korkeammalla tuli käytyä joskus 20-23 ikävuosien välillä.

On se vähän siinämielessä että jokainen 15v tuntuis voittavan lajia harrastavan varusteilla nostavan kaverin raw nostajana. Ja tarkoitan nyt ihan sm kisoissa nostavia alle 17vuotiaita kun puhun laji harrastajista.

Itselläni nuo olivat raw tuloksia, vyö siis ainoa varuste. Mietin myös alle 17 v SM-kisoja tuohon aikaan sarjassa 75 tai 82,5 kg. Ei noilla tuloksilla vielä palkintopallia pahemmin olisi koputeltu. Onko taso laskenut reilussa 10 vuodessa noin paljon?

mä olen 15-vuotias poika ja olen harjoitellut noin 2,5 vuotta bodausta. tulokset: penkki 107.5 kg , hauis seisten 52.5 kg , jalkaprässi 220 kg , dippi lisäpaino 45kg + omapaino 65 kg .
haluaisin harjoitusohjelman kokeneelta harjoittelijalta, sen pitäisi olla massanlisäys ohjelma.
Prässi ja kyykky on paskoja verrattuna penaan ja habaan. Oot tainnu olla rhp..? Täältä aloittelijoiden osiosta löytyy paljon hyviä ohjelmiä noista tärkeiksi merkityistä triideistä.

Back
Ylös Bottom