Harjoittelu kotona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Killen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asustelen suoraan sanoen keskellä mettää. Saleille on matkaa sen verran että sinne ei oo halua reissata, eikä mun tavote oo Daniel Craigin kroppa. Haluaisin kysyäkkin teiltä minkälainen kroppa olis saatavilla kun varastosta löytyy vai tanko + jonkin verran painoja. Olen ihan ammattilaisen opettamana harjoitellut rinnallevedon, kyykyn ja tempauksen tekniikan. En koskaan kuitenkaan enempää ole treenannut yhtään mitään.

Kokeneemmilta tarvitsisinkin kaikki liikkeet mitä mun välineillä voi tehdä. Mielellään saisi olla liikkeet selostuksen ja/tai videon kanssa. Penkkiä ja muita laitteita kotiin kattelen sitte jos innostun hommasta. Tavoite on tosiaan voiman ja lihasmassan hankkiminen mahdollisimman monipuolisesti kehon joka kolkkaan ilman aikataulua. Tai ehkä rantakuntoon kesäks 2025.

Kiitos ja anteeks olemassa olevan topicin ja tyhmien kysymysten takia.

No itelläkin on vaan tanko mutta siinä on tosin 150kg painoa levyinä.. (Penkkiä ja kyykkytelinettä odotellessa... :D) Salilla ainakin itse käyn sen 3krt viikossa, joten en lähde näpertelemään kauheasti sen pelkän tangon kanssa, mutta kyll silläkin saa tehtyä vaikka sun mitä!

Ite esim. teen: Maastavetoa,kulmasoutua,pystypunnerrusta,epäkkäitä ja joskus haukkareita. (Haukkareita en sen takia niin kauhiasti tee, koska tanko on siis ihan normi 20kg, joka sattuu aivan helkkaristi ranteisiin...)

Jos laiskottaa eikä jaksa mennä salille, niin teen suht täyteläisen selkäpäivän :) Kulmasoudulla ja noilla mitä luettelin, saa kyllä tuntumaan! Vaikka onkin kotona, niin ei sitä hikeä silti saa säästellä! :D Mutta lähtökohtasesti kannattaa aina pyrkiä salille;)

Siihen treenaamiseen saa enemmän motivaatiota ja yritystä käymällä salilla.
Tämä lienee vähän omakohtasta.. Itellä jos ei ois treenikaveria salilla niin en jaksaisi edes lähteä sinnepäinkää :/ Kotona taas on

hyvä kun voi liikeen jälkeen kattoa vaikka tunnin telkkaria ja tehä sit jotain muuta kivaa ;) Salillakin käyn vaan siks kun kotona

ei riitä tila hienompiin vempaimiin.

Oikeeseen aiheeseen en jaksa keksiä mitään muuta kun, rautaa käteen ja nostelemaan. Tunnen parikin heppua, jotka on

kotioloissa saattanut ittensä aika teräksiseen kuntoon. esim ämpäreitä nostelemalla :d

Ite alotin treenaamisen kotona, kun en olis vielä kehdannu salilla käydä, kun olin semmonen pakkasen raiskaama vinkuheinä (nykyään jo siima :D)

Jostain ostin semmosen penkki/kyykkyhässäkän 10kg tangolla + 60kg levypainoja, mitkä riitti mainiosti alottelijalle.

Se oli ihan mukavaa touhua oman aikansa, mutta kyl se salilla on hienompaa käydä.

Mulla taas menee just toisinpäin kuin monilla, eli tykkään käydä salilla yksin. Mp3-soittimesta musa pauhaamaan ja saa olla ihan vaan yksin omissa oloissaan, parasta. :thumbs:

Mä joskus suunnittelin että rupeen treenaa kotona, ostin jo jumppamatonki sitä varten. Kerran vissii oon tehny vatsoja sen päällä. Ihan suosiolla kantsii mennä sinne salille, pääsee pois kotoa siinä samalla ;)

Off-topicina: itellä motivaatio lähtee yksin salille on tippunut helvetisti sen jälkeen kun parikin kertaa on ollu treenikaveri mukana.

Topic: Varmasti pääsee kotonakin kovaan kuntoon, suosittelisin käyttämään tukevana treeninä omalla kropalla tehtäviä harjotteita, esimerkiksi "vankilatreeniä", jossa tehdään Burpeeta (http://www.youtube.com/watch?v=7MGljX4bbps&feature=related) siten, että ensin teet vaikka 20 toistoa, lepäät 30 sekuntia, sitten 19 toistoa, lepäät 30 sekkaa, sitten 18 jne.

Minäkin harjottelen kotona. Ilman mitään tankoa tai muita ylellisyyksiä. Ostan jouluna penkkipunnerrus paikan kotiin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom