Asustelen suoraan sanoen keskellä mettää. Saleille on matkaa sen verran että sinne ei oo halua reissata, eikä mun tavote oo Daniel Craigin kroppa. Haluaisin kysyäkkin teiltä minkälainen kroppa olis saatavilla kun varastosta löytyy vai tanko + jonkin verran painoja. Olen ihan ammattilaisen opettamana harjoitellut rinnallevedon, kyykyn ja tempauksen tekniikan. En koskaan kuitenkaan enempää ole treenannut yhtään mitään.
Kokeneemmilta tarvitsisinkin kaikki liikkeet mitä mun välineillä voi tehdä. Mielellään saisi olla liikkeet selostuksen ja/tai videon kanssa. Penkkiä ja muita laitteita kotiin kattelen sitte jos innostun hommasta. Tavoite on tosiaan voiman ja lihasmassan hankkiminen mahdollisimman monipuolisesti kehon joka kolkkaan ilman aikataulua. Tai ehkä rantakuntoon kesäks 2025.
Kiitos ja anteeks olemassa olevan topicin ja tyhmien kysymysten takia.
Kokeneemmilta tarvitsisinkin kaikki liikkeet mitä mun välineillä voi tehdä. Mielellään saisi olla liikkeet selostuksen ja/tai videon kanssa. Penkkiä ja muita laitteita kotiin kattelen sitte jos innostun hommasta. Tavoite on tosiaan voiman ja lihasmassan hankkiminen mahdollisimman monipuolisesti kehon joka kolkkaan ilman aikataulua. Tai ehkä rantakuntoon kesäks 2025.
Kiitos ja anteeks olemassa olevan topicin ja tyhmien kysymysten takia.