Tässä ois ihan sairas reeni.
Aamulla yövuorosta suoraan salille hosumaan jotain kyykky,penkki,mave,leuka treenejä. Kaikki kulkee loistavasti, rauta liikahtaa kivasti ja mieleen ponnahtaa ajatus: "Tää on mun päivä". Sit kotiin syömään maitorahkaa, kanaa ja jtn ruispastaa (paskaa). Sit katot crossfit sivuilta päivän treenin johon kuuluu jtn vittu 100 leukaa ja kaikkee muuta kivaa. No eipä auta kuin vääntäytyä taas treenamaan ja kas kummaa...........täydellinen setti. Kaikki kulkee loistavasti. Sit kotiin taas syömään olkapäät aivan helvetin hellänä ja just kun sohva alkaa kutsumaan.... Naapurin yh-mamma (ihan sikahyvän näkönen ja olonen) on oven takana ja kysyy et lähteekö se treenihirmu lenkille. => No vittu arvaa.....??? Totta helvetissä.Yhteensä n. 9-10km:n rauhallinen lenkki vedetään ja loppumatkalla mennään sen naapurin työpaikan ohi ja hän kysyy et sopiiko jos käy tekeen pikasesti jtn työjuttuja. Jovain passaa ja odotellessa kerkeen vetää 5 mäkivetoa n.500m:n jyrkässä mäessä eikä tunnu missään. Mahtavaa. Sit hiimaillaan kotiinpäin ja ovella se naapuri sanoo et sauna on puolen tunnin päästä lämmin ja olutta on kaapissa. No........perkele. Minäpä mietin vähän aikaa (2s) Joo voin mää kait ehkä tulla. Vastaus: "Joo, mä oon aika varma et sä tuut". Yhyy. Mitä vittua? Kuten em. "tää on Mun päivä". Äkkiä hain pyyhkeen ja vaihtovaatetta ja sit saunomaaan. Enempää yksityiskohtia kertomatta voin sanoa et tässä vaiheessa väsyttää mut älä anna periksi.
Pilluhuuruissa syömään ja istuun sohvalle...Kas kumma. Kaveri, jota en oo nähny kuukausiin soittaa et 20 minuuttia aikaa valmistautua=> hän on taksilla tulossa 50km:n päästä hakemaan. "Nyt otetaan soppaa". Jes. Väsyttää mut mitä sit. Kaupunkiin pelaamaan biljardia ja kokoajan on vientiä. Melkein tulee mieleen et tää on joku piilokamera. Sit valomerkin jälkeen narikasta tarttuu joku naisporukka mukaan joilla on hotellihuone viereisessä hotellissa. "tuuttako mukaan?". No oota mä mietin joo.
Kello on seitsemän aamulla ja bokserit ja vittu kaikki hukassa ja kuulema pitäs vielä jonkun selkää ja ehkä jotain muutakin pestä. No perkele pestään joo. Kymmeneltä aamulla taksiin ja kotiin ja sit soitetaan töistä et tuutko ylitöihin...........................
KOVA LAJI