Hardcore Training

Okei. Eli olen 18 vuotias himotreenaaja. Paino 90kg. Pituus 197cm. Olen harrastanut urheilua 7 vuotiaasta asti. Aloitin 3 kertaa viikossa. Ja parhaillaan harjoittelen urheilua 10 kertaa viikossa. Olen harrastanut erittäin monia eri urheilulajeja. Nyt ajattelin aloittaa "supermiestreenin" en nyt tarkoita triathlonia vaan jotain monipuolista treeni ohjelmaa. Massaani en halua kuitenkaan yli 100 kilon, koska silloin alkaa muut omainaisuudet katoamaan. Sisältöön kuuluisi: Kuntosaliharjoittelua, Lenkkeilyä, venyttelyä ja omalla kropalla treenaamista ilman painoja. Haluisin maximoida Voimani, nopeuteni, kestävyyteni, ketteryyteni ja venyvyyteni. Olisiko jostain mahdollista saada tämäntyyppisiä ohjelmia?

rehearsals more pain means more pleasure

Mitkä ominaisuudet katoaa lähes kaksimetrisen painon noustessa yli sadan kilon?

Mitä toi hieno lontoonkielinen lause tossa lopussa tarkoittaa?

Alkaa hidastumaan kun paino nousee liian isoksi. Kyllä nyt sadalla kilolla vielä voi suht nopea olla mutta ei sellanen 120kg massojen kanssa niin vain voltteja ja muira parkourtemppuja niin ketterästi hypitäkään.

Krice

Banned
Tai chi on kovien miesten laji. Itsekin harrastan sitä, tietysti.

Alkaa hidastumaan kun paino nousee liian isoksi. Kyllä nyt sadalla kilolla vielä voi suht nopea olla mutta ei sellanen 120kg massojen kanssa niin vain voltteja ja muira parkourtemppuja niin ketterästi hypitäkään.
No jos jalkoihin sitä massaa tulisi kanssa niin et siitä kyllä mihinkään hidastu, ainakin juoksiessa ja hyppiessä tulisi vain etuja.

Tässä ois ihan sairas reeni.

Aamulla yövuorosta suoraan salille hosumaan jotain kyykky,penkki,mave,leuka treenejä. Kaikki kulkee loistavasti, rauta liikahtaa kivasti ja mieleen ponnahtaa ajatus: "Tää on mun päivä". Sit kotiin syömään maitorahkaa, kanaa ja jtn ruispastaa (paskaa). Sit katot crossfit sivuilta päivän treenin johon kuuluu jtn vittu 100 leukaa ja kaikkee muuta kivaa. No eipä auta kuin vääntäytyä taas treenamaan ja kas kummaa...........täydellinen setti. Kaikki kulkee loistavasti. Sit kotiin taas syömään olkapäät aivan helvetin hellänä ja just kun sohva alkaa kutsumaan.... Naapurin yh-mamma (ihan sikahyvän näkönen ja olonen) on oven takana ja kysyy et lähteekö se treenihirmu lenkille. => No vittu arvaa.....??? Totta helvetissä.Yhteensä n. 9-10km:n rauhallinen lenkki vedetään ja loppumatkalla mennään sen naapurin työpaikan ohi ja hän kysyy et sopiiko jos käy tekeen pikasesti jtn työjuttuja. Jovain passaa ja odotellessa kerkeen vetää 5 mäkivetoa n.500m:n jyrkässä mäessä eikä tunnu missään. Mahtavaa. Sit hiimaillaan kotiinpäin ja ovella se naapuri sanoo et sauna on puolen tunnin päästä lämmin ja olutta on kaapissa. No........perkele. Minäpä mietin vähän aikaa (2s) Joo voin mää kait ehkä tulla. Vastaus: "Joo, mä oon aika varma et sä tuut". Yhyy. Mitä vittua? Kuten em. "tää on Mun päivä". Äkkiä hain pyyhkeen ja vaihtovaatetta ja sit saunomaaan. Enempää yksityiskohtia kertomatta voin sanoa et tässä vaiheessa väsyttää mut älä anna periksi.

Pilluhuuruissa syömään ja istuun sohvalle...Kas kumma. Kaveri, jota en oo nähny kuukausiin soittaa et 20 minuuttia aikaa valmistautua=> hän on taksilla tulossa 50km:n päästä hakemaan. "Nyt otetaan soppaa". Jes. Väsyttää mut mitä sit. Kaupunkiin pelaamaan biljardia ja kokoajan on vientiä. Melkein tulee mieleen et tää on joku piilokamera. Sit valomerkin jälkeen narikasta tarttuu joku naisporukka mukaan joilla on hotellihuone viereisessä hotellissa. "tuuttako mukaan?". No oota mä mietin joo.

Kello on seitsemän aamulla ja bokserit ja vittu kaikki hukassa ja kuulema pitäs vielä jonkun selkää ja ehkä jotain muutakin pestä. No perkele pestään joo. Kymmeneltä aamulla taksiin ja kotiin ja sit soitetaan töistä et tuutko ylitöihin...........................

KOVA LAJI

Tota kun teet 6 kertaa viikossa vuoden ajan ni kyllä oot superkunnos sen jälkeen :D

Mitä toi hieno lontoonkielinen lause tossa lopussa tarkoittaa?
Kirjoitusvirhettä :D Jos keskittyy vain supermiestreeniin, ei jää aikaa englannin opetteluun.

kahlaajalintu

kaikkitietävä nettisoturi
Ikä
41
Kaupunki
Turku
Tässä ois ihan sairas reeni.

Aamulla yövuorosta suoraan salille hosumaan jotain kyykky,penkki,mave,leuka treenejä. Kaikki kulkee loistavasti, rauta liikahtaa kivasti ja mieleen ponnahtaa ajatus: "Tää on mun päivä". Sit kotiin syömään maitorahkaa, kanaa ja jtn ruispastaa (paskaa). Sit katot crossfit sivuilta päivän treenin johon kuuluu jtn vittu 100 leukaa ja kaikkee muuta kivaa. No eipä auta kuin vääntäytyä taas treenamaan ja kas kummaa...........täydellinen setti. Kaikki kulkee loistavasti. Sit kotiin taas syömään olkapäät aivan helvetin hellänä ja just kun sohva alkaa kutsumaan.... Naapurin yh-mamma (ihan sikahyvän näkönen ja olonen) on oven takana ja kysyy et lähteekö se treenihirmu lenkille. => No vittu arvaa.....??? Totta helvetissä.Yhteensä n. 9-10km:n rauhallinen lenkki vedetään ja loppumatkalla mennään sen naapurin työpaikan ohi ja hän kysyy et sopiiko jos käy tekeen pikasesti jtn työjuttuja. Jovain passaa ja odotellessa kerkeen vetää 5 mäkivetoa n.500m:n jyrkässä mäessä eikä tunnu missään. Mahtavaa. Sit hiimaillaan kotiinpäin ja ovella se naapuri sanoo et sauna on puolen tunnin päästä lämmin ja olutta on kaapissa. No........perkele. Minäpä mietin vähän aikaa (2s) Joo voin mää kait ehkä tulla. Vastaus: "Joo, mä oon aika varma et sä tuut". Yhyy. Mitä vittua? Kuten em. "tää on Mun päivä". Äkkiä hain pyyhkeen ja vaihtovaatetta ja sit saunomaaan. Enempää yksityiskohtia kertomatta voin sanoa et tässä vaiheessa väsyttää mut älä anna periksi.

Pilluhuuruissa syömään ja istuun sohvalle...Kas kumma. Kaveri, jota en oo nähny kuukausiin soittaa et 20 minuuttia aikaa valmistautua=> hän on taksilla tulossa 50km:n päästä hakemaan. "Nyt otetaan soppaa". Jes. Väsyttää mut mitä sit. Kaupunkiin pelaamaan biljardia ja kokoajan on vientiä. Melkein tulee mieleen et tää on joku piilokamera. Sit valomerkin jälkeen narikasta tarttuu joku naisporukka mukaan joilla on hotellihuone viereisessä hotellissa. "tuuttako mukaan?". No oota mä mietin joo.

Kello on seitsemän aamulla ja bokserit ja vittu kaikki hukassa ja kuulema pitäs vielä jonkun selkää ja ehkä jotain muutakin pestä. No perkele pestään joo. Kymmeneltä aamulla taksiin ja kotiin ja sit soitetaan töistä et tuutko ylitöihin...........................

KOVA LAJI
Vähemmän piriä, annostus lienee turhan kova nyt.

olis kyllä kiva saada tuloksia näin muutaman vuoden jälkeen :D

Veikkaan, että kaveri löytyy joltain crossfit-salilta nykyisin.

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
The Hardcore Training Treeni 11
3-jakoinen, introducing Max Hardcore Treeni 73
Neck Training Treeni 2
Fortitude training Treeni 7
Reverse pyramid training artikkeli, optimaalisin tapa lisätä voimaa/massaa? Treeni 7
MI40 Training program Treeni 16
Päivitetty hit - high intensity training Treeni 63
Street training paikat! Treeni 3
Serge Nubret Pump Training Treeni 38
RPT - Reverse Pyramid Training Treeni 65
PHAT ja German Volume Training Treeni 496
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
HIIT - High Intensity Interval Training Treeni 3
Time/Volume training Treeni 9
GST - Growth Stimulus Training Treeni 1
Iso 7x + Iron arms (isometric training) Treeni 1
Max OT training Treeni 44
High Volume Tier Training Treeni 9
Essentials of Weightlifting and Strength Training Treeni 0
Controlled Fatigue Training (CFT) Treeni 1
Complex-training Treeni 23
Arnoldin Basic Training Program Treeni 6
German Volume Training vai DoggCrapp Treeni 3
Pyramid training Treeni 15
Bodyweight training Treeni 1
Escalading Density Training - EDT Treeni 47
Julien Greaux:n 15min curcuit training käsille Treeni 10
Crosstraining - yhdistelmätreenejä Treeni 94
Escalating Density Training, EDT Treeni 1
Maximum fibre recruiment training Treeni 4
Static Contraction Training / Staattinen supistustreeni Treeni 11
Strong as an Oak: an authoritative retrospective of Arnold Schwarzenegger's training Treeni 43
Low Volume, Progressive Intensity Training Treeni 7
Ronnie Coleman Training, nutrition, supplement questions forum Treeni 4
5x5 On Steroids: Enter Cluster Training Treeni 7
Power Factor Training Treeni 5
Arnold Schwarzenegger's Terminator 3 Training Program Treeni 46
tonys training system... mitä mieltä??? Treeni 23
Kaatsu (low-intensity resistance training with restricted muscular venous blood flow) Treeni 25
Inspiraatio Greatest Training Stylest Treeni 0
S225T "Greatest training style.." Treeni 29
SEAL workout training Treeni 70
After Training Treeni 24
pexxi Doggcrapp Training System Treeni 1991
Power Factor Training Treeni 4
Supertrainingin ISBN Treeni 1
OVT eli Optimized Volume Training Treeni 7
Strength Training Anatomy Treeni 7
US Navy Seal training program Treeni 13
Functional training Treeni 1
Samankaltaiset keskustelut