Hardcore dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shaderi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Noni, elikkäs haluisin tietää teidän mielipiteet mun dieetistä että onko liian kovan luokan dieetti.

Aamulla ensin lenkille ennen kun syö tai juo mitään, sen jälkeen vielä tunti syömättä ja juomatta.

Sen jälkee puoli litraa vettä nassuun ja vähä lisää mutta kevyempää aerobista.

Päivällä ja illalla syön pari tomaattia, porkkanaa sun muita vihanneksia ja aamulla alkaa sama rumba=)

miltä kuulosti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se on tämä perhanan kesä joka kerää näitä idiootteja pakkikselle siinä toivossa että kun vetää hardcore dieetin kesäkuussa niin heinäkuussa ollaan jo rantakunnossa

se on tämä perhanan kesä joka kerää näitä idiootteja pakkikselle siinä toivossa että kun vetää hardcore dieetin kesäkuussa niin heinäkuussa ollaan jo rantakunnossa

Harmi vain, että nyt on jo heinäkuu.

Noni, elikkäs haluisin tietää teidän mielipiteet mun dieetistä että onko liian kovan luokan dieetti.

Aamulla ensin lenkille ennen kun syö tai juo mitään, sen jälkeen vielä tunti syömättä ja juomatta.

Päivällä ja illalla syön pari tomaattia, porkkanaa sun muita vihanneksia ja aamulla alkaa sama rumba=)

miltä kuulosti?

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...minen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/

En tiedä ootko trolli vai mikä... Mutta kun katselin noita sun muita kysymyksiä täällä, niin ehdottaisin ihan edes vähän perehtymään täältä löytyviin aloittelijoiden osioihin... Pliis, ihan vähän edes kurkistat kohtia treenistä ja ravinnosta, joohan?

Jos nämä mittasi 3kk takaa pitävät enää yhtään paikkaansa (ikä 16, paino 75, pituus 194), niin mietin vaan, että mitä luulet saavuttavasi dieetillä?
Puolen vuoden puntin jälkeen, vieläkin alipainoisena tuskin kannattaa alkaa dieetata. Ja noilla metodeilla, ei kenenkään kannatta dieetata, puoli litraa vettä ja pari tomaattia, sillä ei taida sitä piitsikuntoa saavuttaa. :)

Pitemmän päälle teet tuolla vain haittaa itsellesi, hormonitoiminta häiriintyy. Vähän vanhempana vituttaa kun vehje ei funkkaa kunnolla. Luut haurastuu, osteoporoosi pukkaa päälle. Vastustuskyky heikkenee, olet flunssassa vähän väliä. Väsyttää koko ajan. Hakeudu hoitoon ajoissa.

miltä kuulosti?

Jos mittasi tosiaan ovat 194/75, olet todella lihava ja tarvitset pikaista laihtumista. Itse lisäisin tuonne illalle vielä jotain kevyttä jumppaa. Yksi tomaatti riittää hyvin ateriaksi, jotkut kasvikset nimittäin voivat sisältää piilokaloreita. Muista heilutella käsiä ja jalkoja aina tv:tä katsellessa, näin lisäät kulutusta. http://sasuli.nettisivu.org/vinkkeja/ Tästä linkistä löytyy lisää hyviä neuvoja kesäkunnon saavuttamiseksi.

miltä kuulosti?
Itsemurhalta.

aikamonine trollitopic mut hei lukkoon ps. dont feed the troll

+1
abloy_knockout_clean_web.gif
:lle

Juu sitten mättöpäivänä syöt vielä toisen porkkanan niin pysyy aineenvaihdunta vilkkaana :D:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom