Hanskoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Elikkäs, en searchilla löytänyt tätä koskevaa asiaa joten ajattelin tehdä uuden topikin.

Kestääkö nuo lightweight hanskat mitään muuta, kuin fitness juttuja? Ei tahdo mistään löytyä sopivanmallisia hanskoja sopivalla koolla, mutta noita light weight juttuja myydään joka puolella. Entäs, mistä mahtaisi löytyä sellasia halpismallin hanskoja, joissa on verkko päällä? Parit löysin, mutta ovat joko väärää väriä tai kokoa. Saisivat olla mielellään mustat.

tsekkaas ocelotin hanskoja,itsellä löytyy sellaset ja on olleet pirun hyvät. mustat ovat ja niissä rannetuki mukana..makso jotain 30€ pintaan.

Mielellään sais kyllä olla ilman rannetukia ja jotkut halpismallit, mutta tsekmmaapas nuo nyt silti.

Sanotkos vielä ton Ocelotin kotisivut, kun google ei löytänyt kuin jotain karvasia elukoita.

Halvalla et yleensä hyviä (lue kestäviä) saa, joten jos et halua kerta kuukaudessa uusia ostaa, niin osta kerralla hyvät. Metalin sun muiden hanskat on ainakin tehty kestämään kovaakin kulutusta. Itsellä on jotkut Niken hanskat, ihan hyvät ovat olleet ja jostain perus urheilukaupasta ne ostin. Mihinkään pyöräilyhanskoihin ei kannata sortua, ne ei tosiaankaan kestä mitään.

Ja niistä hanskojen rannetuista en ole mitään hyvää kavereilta kuullut, joten itse ottaisin hanskat ilman tukia ja tuet sitten erikseen.

Ostin ensalkuun Twinlabin salihanskat missä oli "rannetuki". Kokeiltuani sitten Titanin oikeita rannesiteitä ymmärsin ettei niissä ollutkaan rannetukea, vaan ylimääräinen lärpäke ranteen ympärillä :) Muuten ihan hyvät hanskat, 16 euroa köyhdyin.

itsekin ostin rannetuelliset treenihanskat, hinta joku 20-25e. Intersportista.

Käytin aikani(eli en pitkään) ja sitten heitin johonkin kaapin pohjalle. Homma toimii paremmin ilman hanskoja, kyllä se kämmenen iho nopeasti tottuu puristamiseen. Mankkua vaan käsiin niin otekin pitää. Vähän turhan hienostelua nuo hanskat, saksilla tai mattoveitsellä tai vastaavalla voi niitä kovettumia vähän leikellä ajoittain jos häiritsee. ^_^

Paljon mukavampi treenata ilman, sillä ote on parempi ja tukevampi.

Ps. jättäkää ne rannetuelliset hanskat kauppaan ja ostakaa ilman tukia. Niistä tuista on imo enemmän haittaa kuin hyötyä. Rannetuet erikseen jos niitä tarvitsee.

nou pakkiksen rannetuet (fastin) itselläni käytössä, puolisen vuotta vanhat, alkaa jo lankoja irtoileen ja tiesmitä, ei kovinkaan laadukkaat ^^

Rannetuissa ihan sama ku hanskoissa.. Kannattaa ostaa kerralla kunnolliset laatumerkkiä olevat :rolleyes: Ei tarvi heti vaihtaa..
Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

itel o vissii kärkkäiseltä ostetut 6,50€ maksavat hanskat.. sisäpinta nahkaa ulkopinta verkkoa... äiti vahvisti langat hanskoista ja hyvin on kestäny :D

Ocelot ja Duke's ovat olleet toimivia, molemmat muistaakseni rannetuellisia. Jotkut Reebokin fitnesshanskat olivat täysin olemattomat ja jäi aina mustaa väriä käsiin :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BB:n treenihanskat on ollu ihan toimivat ja kestävät.

Tanko sanoi:
Hanskat on pussyille.
Jaa haukutko Rauli "The Dentist" Tolosta muka pussyksi? Pyydäs aikuinen mies anteeksi, häneltä ja minulta..
Ei vaineskaan, itse olen saanut parempaa tulosta hanskoilla, tosin ikinä en ole käyttänyt halpis hanskoja vaan kunnon hanskat ne olla täytyy, esim. Twinlabin hanskat kesti reipaasti yli vuoden mun händyssä..

Hyvin toiminu itellä noi Dukesin rannetuelliset hanskat itellä. Ostin muistaakseni Previosta vuosi sitten. Mulla ainakin iho repeilee siihen malliin etten ilman hanskoja viittis olla salilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom