BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lalli sillon kun minä lähin tähän rumbaan oli muutama kaveri Herrasen Jussi, Jurvansuun Antti, Sinä, Boogi, Pappa, Hokkasen Jussi, Lyytikäisen Arto, ja muutama muu. Sillon kaikki oli kavereita keskenään nyt tää on vaan kyttääämistä. Jos sais ne entiset ajat takas. Boogista puhutaan paljon paskaa mutta se on rehellinen kaveri ja ei pelkää haasteita. Sun pitää tulla kehiin niin sillon vanha kunnon kehis henki alkaa elään. Boogi on niin yksin sen aatteen KANS.:kippis1:
 
vanhakeho sanoi:
Sillon kaikki oli kavereita keskenään nyt tää on vaan kyttääämistä. Jos sais ne entiset ajat takas. Boogista puhutaan paljon paskaa mutta se on rehellinen kaveri ja ei pelkää haasteita. Sun pitää tulla kehiin niin sillon vanha kunnon kehis henki alkaa elään. Boogi on niin yksin sen aatteen KANS.:kippis1:
Ainoot kenen olen tällä forumilla nähnyt "kyttäävän" tai puhuvan paskaa muista kilpailijoista on sinä ja boogie. :)
 
Mainetsemani kaverit ei ole olleet kertaakaan puheen aiheena. kerro missä missä minä tai Boogi ollaan haukuttu näitä kehiksen suuruuksia? Henkilö kohtaisesti tunnen heidät kaikki ja olen päivittäin jutuissa heidän kanssaan. Näytä se kohta pakkkotoistolla missä heitä morkataan. Taidat itse olla niitä jotka haaveilee pääsystä johonkin mutta ei koskaan ole ole munaa päästä sinne. Osoita mulle ja muille se missä heitä on morkattu. Katkera saa olla mutta ei kyyninen.:kippis1:
 
vanhakeho sanoi:
Boogista puhutaan paljon paskaa mutta se on rehellinen kaveri ja ei pelkää haasteita. Sun pitää tulla kehiin niin sillon vanha kunnon kehis henki alkaa elään. Boogi on niin yksin sen aatteen KANS.:kippis1:
No joo, jonkin aikaa olen näitä hommeleita täältä lukenut ja enpä ole vaivautunut asiaa aiemmin kommentoimaan. Mutta ei se Mustonen noista muista kovin ylistävään sävyyn puhu tuolla pitäjillä. Ihme tyyppi tuntuu olevan muutenkin. Haukkui täällä kaikki asiakkaansa, jotka hänen palkan maksaa, haukkuu kaikki jotka häntä hieman kritisoi lahjattomiksi paskahousuiksi joiden pitäisi hypätä asfalttiin, haukkui omilla sivuillaan pakkiksen tytöt,jotka oli Bodaus-lehdessä yms.
Tuntuu hieman siltä, että kukahan se oikein on katkera ja kyttäilevä kehonrakentaja?
 
Voihan se ollakin katkera, mutta meriittiä sillä on vaikka mulle jakaa:hyper:
Taitaapi olla osa sellasta tietynlaisen imagon ylläpitoa. :rock:
 
vanhakeho sanoi:
Mainetsemani kaverit ei ole olleet kertaakaan puheen aiheena. kerro missä missä minä tai Boogi ollaan haukuttu näitä kehiksen suuruuksia? Henkilö kohtaisesti tunnen heidät kaikki ja olen päivittäin jutuissa heidän kanssaan. Näytä se kohta pakkkotoistolla missä heitä morkataan. Taidat itse olla niitä jotka haaveilee pääsystä johonkin mutta ei koskaan ole ole munaa päästä sinne. Osoita mulle ja muille se missä heitä on morkattu. Katkera saa olla mutta ei kyyninen.:kippis1:

Noista mainetsemistasi kavereista ei kukaan muu ole puhunut kun sinä itse, tossa ny muutama sun postis, boogiella niitä taitaa olla paljon enemmän,
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=888440&postcount=554
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=947066#post947066
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=914873&postcount=688

Omia tavoitteita on vielä paljon saavuttamatta mutta voimailuun liittyviä ei kyllä top 20 mahdu yhtään joten niistä ei sen enempää täällä.
 
No niin vielä postia ennen Australian matkaa. Ravintomääriä on pudoteltu rajusti ja treenejä kevennellään jotta matkustaminen voisi olla edes vähäsen helpompaa. Pelkät lentämiset kestävät 24 tuntia Sydneyhin. Kentällä odotukset siihen päälle tekevät matkasta reilusti yli vuorokauden mittaisen.
Tuossa ohessä lähetin pari kuvaa jossa olen ns VIP kentällä omissa hommissa kun viereen ajoi iso saattue jossa mukana oli Australian pääministeri. Kuvissa näkyy vain osa niistä massiivisista turvajärjestelyistä joita hänelle oli järjestelty. Kuvat ovat ajalta jolloin syyskuun 11 terrori iskut olivat vielä tuoreessa muistissa.


Hyvää juhannusta kaikille jos niin pääsee käymään että en ehdi kirjoitella lisää.
 

Liitteet

  • x200-0065_AUT.jpg
    x200-0065_AUT.jpg
    61 KB · Katsottu: 811
  • x200-0068_AUT.jpg
    x200-0068_AUT.jpg
    63,5 KB · Katsottu: 837
Jaahas, kävin katsastamassa nuo kuvat tuolla aiemmin ja onhan kaveri aikamoisessa kunnossa :thumbs:

Jos tuo osoite pitää paikkaansa, niin oisko se sitten joskus polkaista tuo rellu liikenteeseen ja tultava sinne Seinäjoen suuntaan ottaan pari treenikuvaa tässä kesän aikana :D

Miltäs kuulostaa ?
 
TLP sanoi:
Jaahas, kävin katsastamassa nuo kuvat tuolla aiemmin ja onhan kaveri aikamoisessa kunnossa :thumbs:

Jos tuo osoite pitää paikkaansa, niin oisko se sitten joskus polkaista tuo rellu liikenteeseen ja tultava sinne Seinäjoen suuntaan ottaan pari treenikuvaa tässä kesän aikana :D

Miltäs kuulostaa ?

EHDOTTOMASTI! :hyper:
 
TLP sanoi:
Jaahas, kävin katsastamassa nuo kuvat tuolla aiemmin ja onhan kaveri aikamoisessa kunnossa :thumbs:

Jos tuo osoite pitää paikkaansa, niin oisko se sitten joskus polkaista tuo rellu liikenteeseen ja tultava sinne Seinäjoen suuntaan ottaan pari treenikuvaa tässä kesän aikana :D

Miltäs kuulostaa ?

Käväsen mutkan tuolla Australiassa ja katsotaan minkälainen ongenkoukku tulee paluupostissa. Tällä hetkellä olen siirtynyt enemmän peruskuntotreeniin ja painoa putoaa hyvää tahtia. Luodaan vähän pohjaa taas talvea varten jotta saadaan sitten Jannen kanssa hyvä putki ennen Sm kisoja...saattaahan se olla että meiltäkin löytys edustusta noihin koitoksiin.

Kuvista voitas olla yhteydessä heinäkuun puolella niin tiedän omistakin suunnitelmista paremmin...hyvällä säkällä saatan olla Japanissa???

ps. alunperin ajattelinkin että kesällä vois vähäsen ikuistella kuntoaan mutta nämä matkat palauttivat taas ukon elämän realiteettien tasolle...työt ensin ja harrastukset sitten jos aikaa jää....
 
lalli1 sanoi:
Kuvista voitas olla yhteydessä heinäkuun puolella niin tiedän omistakin suunnitelmista paremmin...hyvällä säkällä saatan olla Japanissa???

Saiskohan tuon Fujivuoren reunalla kuvatut bodykuvat ansiotulon verovähennyksiin....vois vaikka ottaa 3:n viikon kuvaukset kerralla :rolleyes: :D

Ei vais...ilmoittele vaikkapa YV:llä kun on aikataulut tiedossa ja katsotaan sitten tarkemmin :thumbs:
 
TLP sanoi:
Saiskohan tuon Fujivuoren reunalla kuvatut bodykuvat ansiotulon verovähennyksiin....vois vaikka ottaa 3:n viikon kuvaukset kerralla :rolleyes: :D

Ei vais...ilmoittele vaikkapa YV:llä kun on aikataulut tiedossa ja katsotaan sitten tarkemmin :thumbs:


Heh heh , ei muuta kuin sekaan vaan...meidän ukot ku on niin neuroottisia noiden kameroiden suhteen.
Pienimmän piilokameran olen nähnyt silmälaseihin piilotettuna..ja oli vielä TV kanava datelinen ukko.

Seinäjoella tuo kuvaaminen kyllä onnistuu helpommin kunhan vain muistat ottaa apinasuotimen mukaan.

Jeps ..olen yhteydessä sinuun lähempänä.
 
Tässä sitten vielä muutama kuva ennen matkaa...huomenna kotiinkuljetus tuo matkaliput Australian Sydneyhin.
 

Liitteet

  • IMG_0954x.jpg
    IMG_0954x.jpg
    69,9 KB · Katsottu: 1 668
  • IMG_0957x.jpg
    IMG_0957x.jpg
    74,5 KB · Katsottu: 1 563
  • IMG_0966x.jpg
    IMG_0966x.jpg
    188,1 KB · Katsottu: 3 054
  • IMG_0901zxc.jpg
    IMG_0901zxc.jpg
    16,8 KB · Katsottu: 1 786
Pari kuvaa paksuselkäisestä Jannesta (Randen).
 

Liitteet

  • IMG_0947ja.jpg
    IMG_0947ja.jpg
    63,8 KB · Katsottu: 978
  • IMG_0976zxc.jpg
    IMG_0976zxc.jpg
    53,8 KB · Katsottu: 1 206

Suositut

Back
Ylös Bottom