Hankkimisen arvoiset X360-pelit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kane & Lynch oli surkea. Kontrollit succaa niin pahasti, ettei voi jatkaa. Ei niitä saa säätämälläkään paremmiksi. Graffat todella suolesta, tekoäly aivan järjettömän idiootti. Ja voi helvetti sitä itse pelaamista, saat ampua skoudea kroppaan konekiväärillä useita luoteja ennenkuin edes verta näkyy. Paskan möivät, vaihtoon menee.

Niille jotka ei oo Crackdownia vielä pelannut, niin kipi kipi sinne kauppaan.

Ehdottomasti yks kaikkien aikojen parhaita pelejä. Aivan loistavaa ajanvietettä.

Mass Effect vaikuttaa pikaisen tutustumisen jälkeen todella hyvältä. Vähän itselle tulee KoTOR:t mieleen.. Siis lähinnä tarinasta. Action onkin sitten jo jotain ihan muuta. :thumbs:

Zone-sarja -42%
Tsiisus että toi Mass Effect on kova pläjäys. Pelattavaa tuntuu riittävän.. 15h on tullu mäiskittyä ja mulla on fiilis, että ihan alkutekijöissä vasta ollaan.

Nam.

onko kukaa ladannu marketplacesta castlevaniaa? on muuten aika helvetin hyvä peli. rupesin pelamaan sitä ennemmin kun cod nelosta :D

Vääntääkö joku Team Fortress 2:sta livessä? Nasta peli :dance:

Näin jos sellaiselle joka vasta Xbox360 ostaa ja ei vieroksu pelata vanhempiakaan pelejä niin listaan heittäisin ainakin nämä. Itse pidän paljon Sota, Räiskintä, Action, Ajo ja Urheilu peleistä sekä länsiropeista....muistakin tyyleistä löytyy mieluisia. Työni puolesta tulee pelattua paljon.

-Moto GP 2008
-Halo 3
-Mass Effect
-Call Of Duty 4
-Call Of Duty 3
-Call Of Duty 2
-Medal Of Honor : Airborne
-Forza Motorsport 2
-Project Gotham Racing 3
-Project Gotham Racing 4
-Perfect Dar Zero
-Kameo : Elements Of Power
-Dead Or Alive 4
-Gears Of War
-Ghost Recon 3 : Advanced Warfighter
-Ghost Recon 3 : Advanced Warfighter 2
-Rainbow Six : Vegas
-Splinter Cell : Double Agent
-GUN
-Call Of Juarez
-Half Life 2 : Orange Box
-Crackdown
-Saint Row
-Dead Rising
-Lost Planet
-F.E.A.R : Extraction Point
-Far Cry : Inticts Predator
-Blacksite : Area 51
-Jericho
-Timeshift
-Kane & Lynch
-Bioshock
-Elder Scrolls IV: Oblivion : The Game Of The Year
-Quitar Hero 2
-Quitar Hero 3
-Fuzion Frenzy 2
-Condemned
-Bullet Switch
-Rock Band
-SKATE
-NHL08
-FIFA08
-Madden NFL 08
-NBA08
-Hitman : Blood Money
-Darkness
-Test Driver : Unlimited

Juu menee lista ihan överiksi kun hankkimisen arvoisia pelejä omasta mielestä on niin mielettömästi :D eli jätän tähän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niille jotka ei oo Crackdownia vielä pelannut, niin kipi kipi sinne kauppaan.

Ehdottomasti yks kaikkien aikojen parhaita pelejä. Aivan loistavaa ajanvietettä.

Mass Effect vaikuttaa pikaisen tutustumisen jälkeen todella hyvältä. Vähän itselle tulee KoTOR:t mieleen.. Siis lähinnä tarinasta. Action onkin sitten jo jotain ihan muuta. :thumbs:

Crackdown on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä ja paras tämän tyylin eli "kaupunki hiekkalaatikko ala GTA" tyylinen peli mielestäni. Aliarvostettu peli... Toivottavasti saadaan jatkoa.

Hmm, kysyisin nyt vähän näin päin, kun koskaan ei ole itellä ollu mitään pelikonsolia. Mitä hyvää/huonoo X360:ssa on verrattuna Playstationiin ja entäs mitä parempaa konsoleissa on tietokonepeleihin verrattuna? (jos pelikonsolitredi on jo, kivittäkää hengiltä)

Konsolit vs. PC

Konsolien plussat:

- Ei tartte päivitellä konetta
- Pelit toimivat aina
- Nopea ja helppo.
- Helppo liitettävyys isoihin näyttöihin kuten tykkeihin.
- Frendien kanssa helppoa ja hauskaa
- Digitaaliäänet tuosta vain.

Konsolien miinuksia ovat mielestäni fps pelien ohjaus, hiirtä ja näppistä ei tateilla voita jos pelaa esim livessä, yksinpeleissä eri asia.

Hmm, kysyisin nyt vähän näin päin, kun koskaan ei ole itellä ollu mitään pelikonsolia. Mitä hyvää/huonoo X360:ssa on verrattuna Playstationiin ja entäs mitä parempaa konsoleissa on tietokonepeleihin verrattuna? (jos pelikonsolitredi on jo, kivittäkää hengiltä)
Etuna pleikkariin nähden ainakin hinta ja pelivalikoima. Pleikkarilla nettipelaaminen ei maksa, toisin kuin boxilla. Myös blueray leffat pyörii ps3:lla. Itse kaarruin pleikkarin laivaan :)

Xboxille miinuksia, etteivät laittaneet Eliteen kiinteänä HD-DVD asemaa, tosin sen saa lisävarusteena alta 200 euron. Itse olen kelaamassa Blue ray tai HD-DVD soitinta, en tiedä otanko aluksi tuon tarvikkeen boxille.

Meikäläinen hommas ton hd-dvd aseman kesällä. Oon tasan yhen leffan katsonut sillä. :D

Se mikä on perseestä, niin boxista ei oo optista ääni liitäntää. Ei ole elokuvissakaan mitään huippu ääniä sen takia, mutta minkäs teet.

Sikäli suosittelen Mike tollasta erillista blu-ray soitinta, että saa just noi äänetkin vimpan päälle, ja näyttää lisäks siltä että toi hd-dvd on saamassa nyt sitten oikeen kunnolla turpaan blu-raylta... (Lisäksi vuoden ekalla puoliskolla tulee uudet mallit, ni alkaa hinnat laskea)

Hoh hoh ku tuli off-topic

kuinka helppo vannoutuneen pleikkari miehen on oppia pelaamaan xboxin ohjaimella? Olen jo pidemmän aikaa miettinyt myös boxin hankkimista tuon ps3:n rinnalle, lähinnä Halon, Bioschockin ja Masseffectin takia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom