Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite on tullu jonki aikaa pelattua. oon vaan aika paska siinä vielä.Vääntääkö joku Team Fortress 2:sta livessä? Nasta peli :dance:
Niille jotka ei oo Crackdownia vielä pelannut, niin kipi kipi sinne kauppaan.
Ehdottomasti yks kaikkien aikojen parhaita pelejä. Aivan loistavaa ajanvietettä.
Mass Effect vaikuttaa pikaisen tutustumisen jälkeen todella hyvältä. Vähän itselle tulee KoTOR:t mieleen.. Siis lähinnä tarinasta. Action onkin sitten jo jotain ihan muuta. :thumbs:
Etuna pleikkariin nähden ainakin hinta ja pelivalikoima. Pleikkarilla nettipelaaminen ei maksa, toisin kuin boxilla. Myös blueray leffat pyörii ps3:lla. Itse kaarruin pleikkarin laivaanHmm, kysyisin nyt vähän näin päin, kun koskaan ei ole itellä ollu mitään pelikonsolia. Mitä hyvää/huonoo X360:ssa on verrattuna Playstationiin ja entäs mitä parempaa konsoleissa on tietokonepeleihin verrattuna? (jos pelikonsolitredi on jo, kivittäkää hengiltä)
Xboxille miinuksia, etteivät laittaneet Eliteen kiinteänä HD-DVD asemaa, tosin sen saa lisävarusteena alta 200 euron. Itse olen kelaamassa Blue ray tai HD-DVD soitinta, en tiedä otanko aluksi tuon tarvikkeen boxille.
Que? Eikö boksissa muka ole optista lähtöä?Se mikä on perseestä, niin boxista ei oo optista ääni liitäntää. Ei ole elokuvissakaan mitään huippu ääniä sen takia, mutta minkäs teet.