Hankkimisen arvoiset X360-pelit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liitännät. VGA-liitin istuu ns. vanhan malliseen näyttöliittimeen. Komponenttipiuha koostuu kolmesta RCA-liittimestä. Googlestahan noi kanssa näkee hetkessä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liitännät. VGA-liitin istuu ns. vanhan malliseen näyttöliittimeen. Komponenttipiuha koostuu kolmesta RCA-liittimestä. Googlestahan noi kanssa näkee hetkessä...

Ai se onki niin, että kun google on olemassa niin palstalla ei saakkaan kysellä. Anteeksi.

Onko kukaan jos päässyt jauhamaan Assassins creediä? Onko niin kähee tapaus kuin on odotettu? Ja mitähän se vaatii televisiolta, omani on 2000-luvun alusta jolloin ei mistään hdtv:stä tai 60Hz:stä oltu kuultukaan...

Ai se onki niin, että kun google on olemassa niin palstalla ei saakkaan kysellä. Anteeksi.

tämä on muuten harvinaisen totta:lol2:

"olisit hakunut googlella hakusanalla wyrziwygpymmyz potenssiin kolme ja ottanut sivun 43 ja siltä sivulta neljännen hakutuloksen.
niin olisit löytänyt sen ja ei olis täällä tarvinnu kysyä, kun nyt piti MINUN hakea se ja nähdä vaivaa" :rolleyes:

Prayer, et kai oo tosissas? Homman nimihän ei ole se, että kysytään kansantajuista selitystä vaikkapa termille hypertrophy, vaan jotain aivan yksinkertaista. Vastaavanlainen kysymys olisi mielestäni esimerkiksi "mistä löytää netistä kuvan smurffista, mikä vain kuva kelpaa". Ja nyt kun ilmeisesti kohdistat mulle tota naljailua, niin kerro samalla olenko koskaan käyttänyt KVG-vastausta muihin kuin sinänsä äärimmäisen yksinkertaisiin kysymyksiin vastaamiseen?

Ja käsittääkseni vastasin tuossa myöskin alkuperäiseen kysymykseen sinänsä asiallisesti, koska kaikilla ei välttämättä ole mitään hajua siitä mitä vaikkapa VGA tarkoittaa. Joku saattaa elää siinä uskossa, että se on esimerkiksi paksumpaa kaapelia kuin komponentti. Samolle anteeksipyyntö takaisin, jos oikeasti pahoitit mielesi.

Jottei ihan aiheen ohi menisi, niin saatte lähipäivinä kömpelön läskin raporttia Dancing Stage Universestä. Älkää kysykö miksi oon hommaamassa sitä.

miks pitää vastata sitten niihin kysymyksiin jos ne vituttaa?

Miks niihin pitää laittaa se linkki vastaukseen tai vastata?

Siks että saa sanoa perään: Olisit käyttänyt googlea??
jumalauta...

Avuliaisuuttaan? Keksit näemmä vielä jostain senkin, että minua vituttaisi vastata kysymyksiin taikka lukea niitä. Toisaalta tällä hetkellä sun kommentointisi ainoa tarkoitus tuntuu olevan pään aukominen minulle ja postcountin kasvattaminen totutulla laadulla.

Kirjoittelen ihan mielelläni vastauksia kysymyksiin, joiden aiheista olen kysyjää valistuneempi. Ei siinä mitään niin vittumaista minusta ole. Älä nyt turhaan nosta verenpainettasi.

Googlestahan noi kanssa näkee hetkessä...

tuo ei kyllä ole mitään, muuta kuin sarkastista vittuilua kysyjää kohtaan.
Toisaalta tällä hetkellä sun kommentointisi ainoa tarkoitus tuntuu olevan pään aukominen minulle ja postcountin kasvattaminen totutulla laadulla.

Olen tämän sanonut jo aikaisemminkin mutta sanon sen taas.

Postcounttini saa nollata ihan vapaasti jos se mahdollista on ja laatua minun ei ole tänne mikään pakko kirjoittaa. Täällä on sananvapaus siinä missä muuallakin. Vai?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
oi saatana mikä peli tuo mass effect! Kerkisin tänää 4 tuntia pelaan ja ei voi kun kehua. Herkkua sanon minä! Nyt painiin ->

oi saatana mikä peli tuo mass effect! Kerkisin tänää 4 tuntia pelaan ja ei voi kun kehua. Herkkua sanon minä! Nyt painiin ->

Mä aloitan pelaamisen 20min sisään ja sitten väännetäänkin varmaan aika myöhään...

Erittäin hyvältä peliltä vaikuttaa tämä mass effect, parisen tuntia kerkesin pelata ja tarina imaisi heti mukaan.:) Tutkimista ainakin riittää.

Tulipa hommattua The Orange Box ja ennemmin kun en ole half lifea pelannut voi sanoa että aivan loistava paketti, vaikka olenkin vasta 4 tuntia yksinpeliä ja tunnin portalia pelannut. Loistava grafiikka, loistava tunnelma ja vielä 5 peliä samassa boxissa :hyper:
Kannattaapi ostaa jos on fps pelien ystävä, jonka mukana on pieni aivopähkinä ja loistava nettipeli. On muuten itse half life pelissäkin välillä kinkkisiä ongelmanratkaisuja jotka hieman tasapainottavat räiskintää.

Tulis jo se GTA. :( sitä ollaan nyt ootettu jo niin kauan

Niin joo ja jos nyt sanoiskin jonkun pelin, eli jos autopeleistä tykkää niin Forza 2 on ihan ehdoton. :P
Nyt oon pitäny varmaan pari viikkoo taukoo mutta on tullu kyllä aika paljon tota pelailtua.

Ja odotus senkuin jatkuu... Julkasupäiväksi on annettu Q1/2008 ... eli 1.1 - 31.3.2008.

Joo niin mäkin oon katellu että alkuvuodesta..

Hommasin 360:n jo loppukesästä ihan sen takia että pääsis GTA:ta hinkkaamaan heti kun tulee mutta sitten kuulin että siirtyy melkein puolella vuodella :D

Mutta eipä tota konetta nyt turhaan kuitenkaan tullut hankittua, tosin ei mulla kyllä oo kun Gears of War jonka sain mukana ja sitten Forza 2 mutta niillä on menty tähän asti ja jos tuossa joulun aikaan hommailis NFS Pro Streetin ja sitten se IV kunhan ilmestyy. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom