Hankkimisen arvoiset X360-pelit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulipa hommattua The Orange Box ja ennemmin kun en ole half lifea pelannut voi sanoa että aivan loistava paketti, vaikka olenkin vasta 4 tuntia yksinpeliä ja tunnin portalia pelannut. Loistava grafiikka, loistava tunnelma ja vielä 5 peliä samassa boxissa :hyper:
Kannattaapi ostaa jos on fps pelien ystävä, jonka mukana on pieni aivopähkinä ja loistava nettipeli. On muuten itse half life pelissäkin välillä kinkkisiä ongelmanratkaisuja jotka hieman tasapainottavat räiskintää.
itelle pitäs tuo tulla ens viikon alusta, toivottavasti. demon latasin livestä ja tuttua half life meininkiähän se oli.
eniten ehkä tuossa paketissa ootan sitä team fortress kakkosta. videoitten ja arvostelujen takia odotukset on korkealla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mass Effect on kyllä vuoden peli, paska vaan kun on niin paljon hyviä pelejä tullut nyt niin ei kerkee uusintakierrosta vielä ottamaan.

hankin assassin's creedin. Hyvä peli vaikkei ihan yltänyt hypetyksen luomalle tasolle, mutta random-jätken tappaminen ohimennen ja paikalta pois käveleminen on yllättävän hyvää ajankulua.

hankin assassin's creedin. Hyvä peli vaikkei ihan yltänyt hypetyksen luomalle tasolle, mutta random-jätken tappaminen ohimennen ja paikalta pois käveleminen on yllättävän hyvää ajankulua.

Älä kuitenkaan liikaa innostu :rolleyes:
Half-lifea noin 7 tuntia takana ja kyllä on hyvä meininki. Harmittaa etten ole Hl ykköstä pelannut, sillä sen kautta olisi saanut hyvän otteen tarinaan. Olen tosin katsonut kun veljeni on pelannut silloin joskus kauan sitten, mutta pelilevy on nyt niin naarmuilla ettei toimi enää :itku: Tulee varmaan heti pelattua koko paketti toista kertaa läpi, kun on ensimmäisen kerran menty.
Innolla myös odotan että saa jouluna sitä live aikaa niin saa team fortressia alkaa länkätä.

Orange Box tipahti tänään luukusta ja voi herran jestas miten siistiä oli palata Gordonin saappaisiin. Ehdottomasti hankkimisen arvoinen.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä mike tykkäs rainbowsta. vaikeaa ku ei oo hetkeen sitä pelannu. Terroristit tappaa realisticilla melko nopsaan :)

nyt on tullu kuus tuntia pelattua half-life kakkosta. hyvä peli on kyllä ja koukuttaa mukavasti, mut yks asia mikä vituttaa yli kaiken on nuo helvetin ajoneuvo kohat. lähinnä tuon kontrolli systeemin takia. ja sekin on vähän liikaa että kun oon kuutisen tuntia pelannu niin suunilleen puolet on menny erillaisilla ajoneuvoilla ajellessa. toivottavasti loppuu kohden vähenee tuo ajelu.

Mass effect vaikuttaa hyvältä kyllä. tuntus olevan paljon pelattavaa, kun taas esim. call of duty 4:n 7 tunnissa läpi pelattuna oli liian lyhyt.

Mass effect vaikuttaa hyvältä kyllä. tuntus olevan paljon pelattavaa, kun taas esim. call of duty 4:n 7 tunnissa läpi pelattuna oli liian lyhyt.
Itse olen ollut myymässä boxiani, mutta kun luin uudesta Pelit-lehdestä Mass Effectin arvostelun, päätin lykätä myymistä. Vaikutti todella lupaavalta.

Onko se OIKEASTI niin hyvä kuin on hehkutettu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom