Han Moo Do + punttis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tane123
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve! Olen jo pitkät ajat käynyt salilla satunnaisesti, treenaamassa hieman voimaa ja tekniikkaa. Kahdesti viikossa olisi Han Moo Do treenit, joten ajattelin, että 2-jakoinen saliohjelma olisi minulle hyvä? Ongelmana tässä on, että mulla ei ole hajuakaan millainen ohjelma sopisi minulle. Oon kohta 15v 180cm pitkä ja painan 67kg eli aika kukkakeppi vielä. Pituuskasvu on jo loppunut. Joten olisin todella :arvi: ,jos te pakkiksen tyypit osaisitte opastaa minua saliohjelman teossa!

Sit jos joku selvittäs vähän sanastoakin tässä samalla?
Mitä on "viparit", onko se sama asia, kuin vipunostot?

Mitäs sanotte tälläsestä? Vähän kokoilin täältä.

eka pvä
- penkkipunnerrus tangolla 2*6
- vinopenkki kp. 2*8-12
- kyykky 2*6
- jalkojenojennus 2*8-12
- pystypunnerrus käsipainoilla 2*6
- vipunostot sivuille 2*8-12
- ranskalainen tangolla 2*6-8
- ranskalainen käsipainolla 2*6-8

Toka pvä

- Ylätalja 3*8-12
- Vipunostot taakse 2*8-12
- Hauis tangolla 2*6
- SJMV 2*6
- Pohkeet istuen/Pohkeet seisten 3*12-15

treenikierto

eka
- jalkojenojennus 2*8-12
- kyykky 3*6
- penkkipunnerrus käsipainoilla 2*6
- vinopenkki käsipainoilla x*x???????
- pystypunnerrus tangolla 3*6
- pushdown/dippi 3*8-12

toka
2. Päivä

- Alatalja 3*8-12
- Vipunostot taakse 2*8-12
- Hauis käsipainoilla 3*8-12
- SJMV 3*6 <-- SJMV?
- Pohkeet istuen/Pohkeet seisten 3*12-15

Itsekin HMD:a harrastaneena muistutan että kovinkin raskas punttitreeni jäykistää paikkoja aika perskeleesti. Tai korjaantuuhan se tilanne lisäämällä venyttelyä, mutta ainakin omalla kohdalla innokkaimpaan aikaan ei muuta oikein ehtinyt tehdä kuin istua lattialla splittiä repien.

Venyttelen aika reippaasti, joten siinä ei pitäisi olla ongelmaa. Ja olen Han Moo Do:ssakin vasta sillä tasolla, että lämmittelyihin ja venyttelyihin menee 2/3 harjoitteluajasta.

Mutta mitä mieltä ohjelmasta?

nevahood sanoi:
pistä ruokailut ihan ensiksi kuntoon. ei, vastaukseksi ei riitä että se on kunnossa. =)
Syön 2 lämmintä ruokaa päivässä (yleensä pastaa, jauhelihaa, muuta lihaa), aamupala (maitoa/mehua, ruisleipää, täysjyväleipää 2-4 viipaletta), päiväpala (leipää :S), iltapala (leipää, viilis, maitoa). Noita viilejä tulee syötyä aika rankasti.

tane123 sanoi:
Syön 2 lämmintä ruokaa päivässä (yleensä pastaa, jauhelihaa, muuta lihaa), aamupala (maitoa/mehua, ruisleipää, täysjyväleipää 2-4 viipaletta), päiväpala (leipää :S), iltapala (leipää, viilis, maitoa). Noita viilejä tulee syötyä aika rankasti.

Jos tonnikala/raejuusto menee alas, 1 purkki aamupalalla, välipalalla ja iltapalalla. ja juustoa ja makkaraa vaan leivän päälle
Proteiiniä pitäisi syödä 2g/kropan (rasvaton) painokilo.

juu eli alat syömää helvetisti enemmä ja kunnolla se siis on tän bodailun avain. Lueskele tätä pakkista nii saat tietoo ravinnosta ja mite pitää syödä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom