Hampaiden valkaisu kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitokset vastauksestasi edelbrock. Selvittelin tässä vähän itsekkin tätä asiaa. Kysyin kaveriltani, joka on hammaslääkäri tähän liittyen mitä kirjoitit. Hän kertoi että valtaosa hammaslääkäreistä käyttää juurikin näitä samoja karbamidi peroksidi geelejä mitä myydään netissä, tosin hammaslääkäreillä on monesti käytössä vielä vahvempia pitoisuuksia 40%... 50%. Hammaslääkärin vastaanotolla maksetaan tietenkin hammaslääkärin ammattitaidosta ja ajankäytöstä. Sen vuoksi nuo hinnat kohoaakin tuonne 300..400€ mitä vähän kyselin.

Mielelläni kyllä menisin ammattilaisen vastaanotolle teettämään valkaisun turvallisimmalla mahdollisella tavalla, mutta valitettavasti minulla ainakin tulee taloudelliset reaaliteetit esteeksi tälle. Hammaslääkäri kaverini suositteli minulle kokeilemaan omalla riskilläni tietysti kotivalkaisupaketin tilaamista netistä(koska tein selväksi etten ollut halukas maksamaan satoja euroja ammattilaisen tekemästä valkaisusta). Mitä tulee tuohon kiillevaurio puoleen niin hän kertoi että yleensä kiillevaurioita on saatu aikaan jollain kotikonsteilla valkaistaessa esim. ruokasoodalla! :) Karbamidi peroksidilla ei tätä riskiä ole kunhan nyt ei ihan jatkuvasti aleta valkaisua tekemään liiallisesti. Ts. maalaisjärkeä kun käytetään ja seurataan annettuja käyttöohjeita. Jos aiheuttaisi kiillevaurioita niin eivät hammaslääkäritkään siinä tapauksessa näitä samoja aineita varmasti käyttäisi alan ammattilaisina. Vahvuudesta sanoi, että 20-35% kannattaisi olla, jotta ei ole liian mieto eikä vielä turhan väkeväkään. Hän ei osannut sen kummemmin suositella mistä kannattaisi tilata, muuten kun että varmistaa se että on kyseessä karbamidi peroksidi ja vahvuus 20-35%.

Näyttäisi siltä että netistä lähtee about 50€ hintaan tällaisia. Minua nyt ei sinänsä henkilökohtaisesti hirveästi kiinnosta mihin maahan myyjät maksavat veronsa tai ovat rekisteröityneet. Kunhan vaan toimittavat sellaisen paketin minulle mitä sivuillaan mainostavat. Tottakai kaikessa on aina riskinsä. Olisihan se tietenkin varminta, mukavinta ja turvallisinta lähtä käymään anopilla kylässä uudella S-sarjan mersulla, mutta muutamista tosi elämän realiteeteista johtuen joudun tyytymään pikku fiiatin kyytiin ja tarjoamaan heikohkoon turvallisuus tasoon matkallani anopin luo! :) Anyways meni syteen tai saveen, mä kokeilen nyt jotain näistä netissä myytävistä kotivalkaisu paketeista. Lupaan sit kirjoitella tänne miten kävi. Sainko paketin, toimiko, tippuiko hampaat jne.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko mitään mahkuja saada linkkiä mistä joku on saanu toimivan valakaisu jutun? Itse ostin apteekista jonkun setin joskus vuosi sitte eikä kyllä valkaissut yhtään mitään. Noi apteekin hammastahnat tuntuu valkaisevan hetkeksi.

Vaimo on tilannut pari kertaa Jenkeistä boxin valkaisuliuskoja. Sellasia muovisia lappuja, jotka laitetaan ylä- ja alahampaisiin ja pidetään about tunnin päivässä. 50 e maksaa ja hampaat hohtavan valkoiset edelleen, vaikka viime kesänä viimeksi laittanut niitä. Joku viikon taitaa kestää kuuri ja hyvin toimii. Olen itsekin muutaman liuskan käyttänyt kun hampaat olivat ihan keltaiset. Nyt taas hampaat valkoisemmat ja viitsii hymyilläkin. Miehenä en toki mitään jenkkihymyä halua vaan puhtaat valkoiset riittävät.

wääntäjä, kuulostaa hankalalta metodilta. Ymmärsinkö oikein, että joka hampaalle laitetataan oma liuska? Luulisi, että liuska ei ole joka hampaalle oikean kokoinen ja sitten jää hammas esim reunoilta keltaiseksi --> helvetin ruman näköistä.

wääntäjä, kuulostaa hankalalta metodilta. Ymmärsinkö oikein, että joka hampaalle laitetataan oma liuska? Luulisi, että liuska ei ole joka hampaalle oikean kokoinen ja sitten jää hammas esim reunoilta keltaiseksi --> helvetin ruman näköistä.

White Strips nimisiä nuo kai on.

Ittekin about kerran vuodessa tilannut ebaystä setin, maksaa noin 10-20 e viikon kuuri noita liuskoja ja legot hohtaa kuin hanget, eikä ole kyllä hammashoitolassakaan tädit marmattaneet, että olisi kiillevaurioita tms.

Yksi liuska ylähampaisiin ja toinen alas. On sellasta geeliä liuskassa, joka valkaisee hampaita. Ei jää mitään keltasia kohtia vaan hampaat valkaistuvat kokonaan. Toki niitä lappuja saa pitää suussa vähintään viikon ja tunnin kerrallaan.

Vaimo on tilannut pari kertaa Jenkeistä boxin valkaisuliuskoja. Sellasia muovisia lappuja, jotka laitetaan ylä- ja alahampaisiin ja pidetään about tunnin päivässä. 50 e maksaa ja hampaat hohtavan valkoiset edelleen, vaikka viime kesänä viimeksi laittanut niitä. Joku viikon taitaa kestää kuuri ja hyvin toimii. Olen itsekin muutaman liuskan käyttänyt kun hampaat olivat ihan keltaiset. Nyt taas hampaat valkoisemmat ja viitsii hymyilläkin. Miehenä en toki mitään jenkkihymyä halua vaan puhtaat valkoiset riittävät.

Varmaan Crest Whitestrips. Itse ajattelin juuri aloittaa 10 päivää kestävän setin. Onko tietoa saako kahvia, teetä yms. värjääviä aineita käyttää normaalisti tuon setin aikana? Ainakin hammaslääkärissä tehtävän valkaisun jälkeen ei saa muistaakseni ainakaan vuorokauteen syödä mitään mikä voi värjätä hampaita.

Itse olen käyttänyt vaan joka päivä pepsodent white system hammastahnaa. Viime hammaslääkäri reissulla kysyttiin olenko valkaissut hampaitani :), eli tehoaa melkoisen hyvin. Tosin jostain lukenut olen että aiheuttaa kiillevaurioita ym. mutta eipä noista ainakaan siellä hammaslääkärissä mainittu mitään.

Itse olen käyttänyt vaan joka päivä pepsodent white system hammastahnaa. Viime hammaslääkäri reissulla kysyttiin olenko valkaissut hampaitani :), eli tehoaa melkoisen hyvin. Tosin jostain lukenut olen että aiheuttaa kiillevaurioita ym. mutta eipä noista ainakaan siellä hammaslääkärissä mainittu mitään.

Tämä yhtä paskaa kuin kaikki muutkin valkaisevat hammastahnat, eli ei toimi. Valkaisevia ainesosia noissa ei taida olla nimeksikään ja tämä white now perustunee samaan asiaan kuin hopeashampoo valkoisille hiuksille. Se väri (sininen/violetti) taittaa valoa niin, että keltaisuus vähenee.

Crestin valkaisuliuskat toimivat. Itse olen käyttänyt vain silloin tällöin, eli en edes mitään kuuri. Alussa muutamana päivänä viikossa ja sit silloin kun on jaksanut. Mulle piti tehdä etuhammas uudestaan, koska oli aikoinaan mennyt poikki. Hammasteknikko (vai mikä se nyt olikaan) joutui tilaamaan erikseen aineet tuon hampaan tekemiseen, koska hänellä ei ollut varastossa niin valkoista materiaalia. Sanoi, ettei muista että olisi työssään nähnyt näin valkoisia hampaita, vaikka ei mulla kyllä vielä ihan hollywood hymy olekaan. Vähän laiskasti olen noita jaksanut käyttää, kun tulos on jo niin hyvä.

http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/hampaiden-valkaisu/

Mä oon käyttäny tota muutamia kertoja ja ihan hyvin tuntuu nappaavan. Mulla on yhtä hammasta rakennettu uusiks, niin siinä jää selkee ero paikan ja hampaan reunaan valkasun jälkeen. En juo kahvia tai teetä, enkä tupakoi, mutta ei ton vaikutus kestä kuin muutaman päivän. Tiedä sitten mistä on kyse...

Tilasin 35% paketin www.hampaidenvalkaisu.org viime keskiviikkona 11.5. Paketti tuli jo heti seuraavaksi päiväksi lähipostiini josta kävin sen noutamassa ja maksamassa postiennakolla. Nyt olen tehnyt joka päivä käsittelyn ohjeen mukaan eli yhteensä 5 kertaa(1-2 tuntia/krt) ja ilokseni voin todeta oleva enemmän kuin tyytyväinen!!! Ainetta on vielä melkeen puolet jäljellä ja näin nopeesti tuli valmista. Toisaalta en tahdokkaan valkaista luonnottoman jennkihymyn näköiseksi. Käsittelyn aikana tuntui välillä aavistuksen verran vihlontaa, mutta se ei ollut kivuliasta. Kokonaisuutena yllätyin käsittelyn helppoudesta ja nopeudesta positiivisesti. Suosittelen tätä samaa kyllä kaikille, jotka haluaa onnistua oikeasti saamaan näkyvät tulokset aikaan hampaiden valkaisussa. Melkeen tekis mieli laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat leegoistani ero on niin selkeä! :) Enpä taida kuitenkaan viitsiä..

Onneksi en mennyt hammaslääkäriin maksamaan itseäni kipeäksi, ku halvallakin saa kerran saman tuloksen! :) Kaikki toimi helposti ja nopeasti. Kokeilkaa ihmeessä. Tässä linkki tuonne mistä tilasin:

www.hampaidenvalkaisu.org

haittaako valkaisua se,että 1/4 osa etuhampaasta on "proteesi"? eli murtunut ja paikattu.

Onko muuten valkaisussa haittaa siitä jos hampaissa on mahdollisesti reikiä tai reiänalkuja? En ole käynyt nyt vähään aikaan tarkistutamassa hampaitani ja mieli tekisi hommata joku valkaisusysteemi (vaikka sitten noita liuskoja), mutta mietityttää vaan kun jonkun suuhygienistin sivuilla luki että ennen valkaisua hampaat on hoidettava kuntoon lääkärillä.

Toin reissusta laatikon noita Crestin Whitestripsejä (professional Effects). Vajaan viikon käytöllä tuli niin valkosta, että riittää nuo loput liuskat satunnaiskäytössä varmaan 15 vuotta.
Ei vihlonu, eikä rasittanu ikeniä. Voin kyllä suositella.

Toin reissusta laatikon noita Crestin Whitestripsejä (professional Effects). Vajaan viikon käytöllä tuli niin valkosta, että riittää nuo loput liuskat satunnaiskäytössä varmaan 15 vuotta.
Ei vihlonu, eikä rasittanu ikeniä. Voin kyllä suositella.

Tilasin noita samoja 5kpl eBaysta ja neljannet liuskat ovat itseasiassa just nyt hampaissa. Olen kayttanyt parin-kolmen paivan valein ja vaikka juon kahvia joka paiva, huomaan silti jotain muutosta. Ei myoskaan ole vihlontaa tai muitakaan sivuvaikutuksia. Miksi ihmeessa noita ei myyda Euroopassa??

Tilasin 35% paketin www.hampaidenvalkaisu.org viime keskiviikkona 11.5. Paketti tuli jo heti seuraavaksi päiväksi lähipostiini josta kävin sen noutamassa ja maksamassa postiennakolla. Nyt olen tehnyt joka päivä käsittelyn ohjeen mukaan eli yhteensä 5 kertaa(1-2 tuntia/krt) ja ilokseni voin todeta oleva enemmän kuin tyytyväinen!!! Ainetta on vielä melkeen puolet jäljellä ja näin nopeesti tuli valmista. Toisaalta en tahdokkaan valkaista luonnottoman jennkihymyn näköiseksi. Käsittelyn aikana tuntui välillä aavistuksen verran vihlontaa, mutta se ei ollut kivuliasta. Kokonaisuutena yllätyin käsittelyn helppoudesta ja nopeudesta positiivisesti. Suosittelen tätä samaa kyllä kaikille, jotka haluaa onnistua oikeasti saamaan näkyvät tulokset aikaan hampaiden valkaisussa. Melkeen tekis mieli laittaa tänne ennen ja jälkeen kuvat leegoistani ero on niin selkeä! :) Enpä taida kuitenkaan viitsiä..

Onneksi en mennyt hammaslääkäriin maksamaan itseäni kipeäksi, ku halvallakin saa kerran saman tuloksen! :) Kaikki toimi helposti ja nopeasti. Kokeilkaa ihmeessä. Tässä linkki tuonne mistä tilasin:

www.hampaidenvalkaisu.org

Selasin noita nettisivuja niin aika jännä homma että lähes kaikki kommentit,suositukset ja kiitokset,on jätetty 4.6.2010? Hassua.

Jos jollain sattuus olemaan ylimääräisiä White Stripsesjä, niin laittelehan yv ja katotaan päästäänkö hinnasta sopuun.

Mä taidan jättää kaikki kemia kokeilut väliin ja kysyn kiltisti apteekista mitä ne suosittelevat. Eikös niitä ole jotain kyniä millä jyystetään hampaita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom