Hampaiden valkaisu kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu
Crestin WhiteStrips+Crestin hammastahna. En ole liuskoja käyttänyt varmaan vuoteen, mutta vieläkin moni sanoo, että on aika valkoiset hampaat vaikka polttelen aina joskus ja kahvia kuluu.

Ostin noita Crestin Gentle Stripsejä ja ne ei kyllä hoida hommaansa. Hammastahna on kyl ihan huippu, mut noi Gentle Whitet ois pitäny unohtaa, vaikka herkkähampainen olenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aattelin kysyä täältä, kun löytyy asiallista keskustelua ja tuskin on mainostajiakaan liikaa oman firmansa puolesta. Ostin emännälle tuolta facediilistä synttärilahjaksi satasella hampaiden valkaisun cityklinikalla ja kysyisin, että onko kellään kokemusta kyseisestä lafkasta?

Sen verran pakko sanoo noista Crestin Whitestripseista, että toimivat kyllä ja eron huomaa selvästi kun on käyttänyt 10 liuskaa. Semmonen varoituksen sana vain, että jos on herkästi vihlovat hampaat tai jostain syystä hammaskaulat tulleet esille niin voi aiheuttaa pientä kipua.

Itse sain kunnon hermotällin tuommosesta, kun nuuskaamisen johdosta toiselta puolelta yläkulmahampaan kohdalta on ien hieman vetäytynyt, ja Stripsin vaikuttava aine kilahti jonnekin sinne hermoon. Tuntu kuin ois tultu ohimoista poralla läpi, joutu aika äkkiä heittämään liuskan keniaan ja huuhtomaan suuta jonkin aikaa vedellä. :D Mutta tosiaan, toimivaa ja suht helppoa ja halpaa jos ei ole tarvetta saada aivan jenkkifosforihymyä.

Crest whitestrips supreme 7kpl löytyy. Nyt vaan pitäisi tietää käyttöohjeet, milloin nuo liuskat pusketaan suuhun ja kuinka kauan annetaan olla?

Edit. nyt löin luiskat suuhun ja annan olla sen 30min. Milloin lyön sitten seuraavat luiskat? kerran päivässä, 7pvä ajan?

Mä nyt teidän innostamana tilasin kanssa noi Crest Whitestripesit sieltä brittisivuilta. Saapi nähdä toimiiko, hinta ainakin oli suht edullinen mitä vertasin isosmile.com:n hintoihin, ja valikoimakin paljon laajempi.

Reilun kuukauden päästä taas vaihteeksi Jenkkeihin reissulle, mukana tuon tällä kertaa joitain muita kuin noita Gentle -versioita. Vähän vihlovat hampaat mulla, mutta käytän sitten vaikka harvakseltaan. Crestin hammastahnoja vois muutamat ottaa mukaan, ne kyllä toimaa melko hyvin.

Reilun kuukauden päästä taas vaihteeksi Jenkkeihin reissulle, mukana tuon tällä kertaa joitain muita kuin noita Gentle -versioita. Vähän vihlovat hampaat mulla, mutta käytän sitten vaikka harvakseltaan. Crestin hammastahnoja vois muutamat ottaa mukaan, ne kyllä toimaa melko hyvin.

Saako sisko laittaa tilaukseen jotkut valkaisuliuskat?

Saako sisko laittaa tilaukseen jotkut valkaisuliuskat?

Siehä olet niin pitkä ettei kukaan näe sun hampaita? Peilitki taitaa olla liian matalalla. :D

Eikö olis jotai kotikonstia jolla sais raapastua kertalaakista valkoiset hampaat, tai toimivia kikkoja edullisesti ihan suomenmaasta?

Itse kävin alkuvuodesta suuhygienistillä teettämässä muotit, ja hommasin samalla keikalla Opalescencen valkaisugeeliä. Oliskohan maksanut jotain pari hunttia yhteensä (geeli maksoi ~20 e, ja sillä määrällä pärjää melkein vuoden). Ei nyt ehkä ihan taikaiskusta muutu valkoisiksi, ja vihlookin välillä melko näppärästi, mutta kaipa nuo legot jossain vaiheessa vaalenee.

Noita muotteja pidetään muistaakseni noin 6-8 tuntia putkeen suussa, viiden päivän ajan (monet pitää kuulemma öisin, mutta itse en saa nukuttua muotit suussa). Pariin viikkoon ei saa syödä/juoda mitään värjääviä tuotteita. Käsittelyn saa tehdä 4-6 kuukauden välein. Ennen käsittelyä olisi hyvä käydä poistattamassa hammaskivet.

Ensi viikolla pitäisi toista kertaa aloittaa tuo käsittely. Ensimmäisellä kerralla vaaleni jonkin verran, mutta jotenkin tuntuu, että ovat taas tummentuneet. Minulla on aina ollut kovin ruskeat/keltaiset hampaat, vaikka pidän niistä huolta keskimääräistä paremmin, enkä edes juo kahvia/teetä/jne.

Minulla on aina ollut kovin ruskeat/keltaiset hampaat, vaikka pidän niistä huolta keskimääräistä paremmin, enkä edes juo kahvia/teetä/jne.

Täähän on tosi paljon kiinni hammasluun väristä. Meillä on sukurasitteena keltainen hammasluu ja ite ainakin oon sit pyrkiny käyttämään valkaisevia liuskoja mitä oon ostanu jenkeistä. Noilla on saanu selkeästi helpotusta "keltaiseen vitutukseen".

Eikö olis jotai kotikonstia jolla sais raapastua kertalaakista valkoiset hampaat, tai toimivia kikkoja edullisesti ihan suomenmaasta?

IMG_0984.JPG

Vanha lanka, bumppaan silti. :)

Ebay.co.uk näytttää löytyvän paljon mukavaa Crest-kamaa ilmaisella toimituksella. Kumpaa tässä kannattais nyt hakea, white stripejä vaiko hammastahnaa? Kumpi pärisee paremmin?

Vanha lanka, bumppaan silti. :)

Ebay.co.uk näytttää löytyvän paljon mukavaa Crest-kamaa ilmaisella toimituksella. Kumpaa tässä kannattais nyt hakea, white stripejä vaiko hammastahnaa? Kumpi pärisee paremmin?

Ottaisin yhdistelmän. Ite oon käyttäny Whitestripsejä kuuriluontoisesti silloin tällöin ja hammastahnaa sitten ylläpitämään tulosta. Mulla on ollu Crestin Baking Soda and Peroxide -tahnaa, joka on kyllä hyvää kamaa. Se loppui eikä amazonin tilaus oo vielä tullu perille, joten olen joutunu käyttämään jotain suomalaista tahnaa, vihaan sitä makua mikä näistä suomalaisista jää suuhun. Crestin tahnasta ei jää ällöä jälkimakua, eikä sotke ruoan makua hampaidenpesun jälkeen.

Tarviiko nuo Crest Whitestripsit jonkun geelin myös lisäksi? Vai toimivatko tuommoisenaan pelkkinä liuskoina?

(Jaa tulikin löydettyä itse vastaus: "Hampaidenvalkaisu liuskojen käyttö on hyvin helppoa. Avaat vain tuotepakkauksen ja laitat ylä- ja alahampaisiin ohuen tarramaisen valkaisuliuskan ja annat sen olla paikoillaan puoli tuntia.")

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom