Hampaiden valkaisu kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Mitäs erilaisia keinoja löytyy kotikonstein hampaiden valkaisemiseen?
Ammattilaiselle en halua mennä, tulee kalliiksi, eikä muutenkaan ihan niin paljoa kiinnosta tätä muutenkin niin rumaa purukalustoa hoivata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soodat, hammastahnat ja muut valkaisua lupaavat aineet. Noitten terveellisyydestä hampaille en sitten mene sanomaan. Kahvin juonti ja tupakointi kannattaa tietysti lopettaa, muuten saa olla aika kovat mömmöt käytössä.

Vaikka hiili,

Hiilellä jos peset niin se on apteekinvarma homma että hampaat valkenee. Tota ei tosin kannata tehä kovin useasti ettei kiille kulu. Lääkehiili sopii tarkoitukseen vallanmainiosti.

Nuo hammastahnat sun muut eivät ole kovinkaan tehokkaita ja noista hiili- sun muista systeemeistä en kyllä mene sanomaan mitään.

Ulkomailla myydään sellaisia whitestripsejä, jotka ovat varsin tehokkaita eivätkä edes kovin kalliita. Niitä saa ihan tavallisista apteekeista ja ehkä netistäkin voi tilata.

Hammaslääkäriltä saa niitä aineita aika edullisesti (noin 10e ruiskullinen). Jos vaikka haluaa itse tehdä jonkunlaiset muotit tai systeemit, että se aine pääsee vaikuttamaan hampaiden päällä.

Muottien teko on kallista ja niiden kanssa se homma on yli 100 euroa per leuka. Olen itse kokeillut tätä, mutta en tiedä oliko niistä kauheasti apua. Tosin mulla on luonnostaan vaaleat hampaat sanoi hammaslääkäri. Ei hampaat vaalentuneet ku asteen tai kaksi. Mun mielestä liian vähän, olisin halunnut hohtavan valkoiset hampaat ;)

Hippa sanoi:
Mun mielestä liian vähän, olisin halunnut hohtavan valkoiset hampaat ;)

Ei kuitenkaan kannata tehdä ylilyöntiä, silloin tällöin telkusta näkee ultra-valkaistuja hammasrivistöjä (useimmiten amerikkalaisen poliitikon/vaikuttajan suussa), ainoa mahdollisuus sietää tuota häikäisyä on katsella niitä hitsausmaskin lävitse.

Nyrkki sanoi:
Yks tuttu valkaisi hampaitaan hiomalla niitä hiomapaperilla,en kyllä suosittele kyseistä toimen pidettä!

Kovat jätkät hoitavat asian rälläkällä... Mihin tuo hiilenkäyttäminen oikein perustuu, onko joku kokeillut sitä onnistuneesti?

No ostimpas just sitten lääkehiiltä - toimii tahi ei, ei se kallista ole. 100g 4euroa.

Kiitos vinkeistä ja neuvoista! Hyviä tuli.

strike sanoi:
No ostimpas just sitten lääkehiiltä - toimii tahi ei, ei se kallista ole. 100g 4euroa.

Kiitos vinkeistä ja neuvoista! Hyviä tuli.

Eikös ne hampaat mustu sillä hiilen käytöllä? :rolleyes: :D

No olipas se :david: kommentti.

Kerro sitten toimiko tuo hiilisysteemi. Olisi kiva kokeilla. :)

Eikös hiili ole tosi emäksistä, joten kai sillä on jotenkin liuottava ominaisuus. Eiköhän kannattas käydä valkaseen ihan hammaslääkärillä kun ei varmaan kovinkaan hauskaa jos purukalustosta kuluu kiille pois omien kokeilujen seurauksena, jonka jälkeen tulee ihan homona reikiä hampaisiin...

Mites tuo valkasu sitte jossai hammaslääkärillä, kuinka tehokasta ja paljo maksaa? Hammastahnoille oli pitkää allergiaa ja joku aika sitte vasta löyty yks jolla voi hoitaa homman säännöllisesti, on päässy tummumaa :/

Taisteluahven sanoi:
Hampaiden valkaisu on kyllä länsimaisista hapatuksista se turhin. Tai no, vittuakos se mulle kuuluu :rolleyes:

On se niin mukava suorittaa täydellinen yhdyntä toisen mielipiteisiin :D

Eipä toimi tuo Kruipelon linkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom