Originally posted by igf1bp3
Minäkin osaan keittää todella maukasta vihreää teetä, ja sillä taidolla lopsin turpaan jengiä vaikka toinen käsi selän takana.
Päivän parhaat naurut! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin osaan keittää todella maukasta vihreää teetä, ja sillä taidolla lopsin turpaan jengiä vaikka toinen käsi selän takana.
Originally posted by Waltteri
...Tosin voi sitä raasua joka yrittäisi tyttöystäväni kimppuun niin että hän ei pääsisi karkuun (tyttöystävällä 2.dan karatessa)
Originally posted by isomittari
Onko kukaan muu sattunu huomaamaan että nämä uhoamisen ja tappelun kannalla olevat ovat aina nuorempia tai muuten vaan älyn lahjoiltaan vähän heikompia? :D Kai sitä vanhempana järkiintyy sen verran että tajuaa ettei väkivalta ole ratkaisu mihinkään.
nimim. mieluummin neiti kuin maksaja
Originally posted by Sumu
Koita nyt sinäkin tajuta, että siitä tilanteesta voi lähteä pois ennen kuin nyrkki heiluu. Harvemmin kukaan lyö käkättimeen täysin varoittamatta, eli perääntymismahdollisuus useimmiten on.
[avautuminen]
Mä en VITTU tajua tollasia idiootteja, jotka on hankaamassa ja nyppimässä koko ajan jonkun rinnuksissa. Sitten ollaankin vetämässä turpaan, kun joku sanoo/katsoo pahasti tai tönäisee takaisin. Oon nähny niin monta kyseistä idioottia, että en välittäisi kuunnella tai katsoa enää yhtään enempää. Maailma olisi vitun paljon helpompi paikka elää, kun te suksisitte saman tien saunan taa ja tekisitte miehen teon! Vittu! Tuu vaan tönii, ni vedän turpaan varmasti!
[/avautuminen]
Originally posted by hemmmo
vittuilun täytyy loppua, tietysti sillä edellytyksellä että vastustaja olisi selkeästi sen näköinen että jää häviölle jos tulee jotain fyysista kontaktia.
Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa pari kännistä idioottia alkoi uhkailemaan ja käymään käsiksi. Itse yritin lähinnä rauhoitella kavereita puhumalla, samalla kun he repivät rinnuksista ja painoivat seinää vasten. Tuota jatkui ehkä sellaiset 15-20 min. Mitä tuossakaan nyt olisi pitänyt tehdä? Odottaa koko ilta että ne jampat tajuaa lopettaa ja rupatella paskaa noiden kanssa ja nuoleskella persettä ettei ne vaan sattuisi alkaa repimään kovempaa, eli samaa mitä olin jo aikaisemmin pitkän aikaa yrittänyt tehdä. Ei ollut iso koitos saada tilanne loppumaan, kun käytti vähän fyysistä voimaa.
Siis pointti minulla on se, että väkivalta on viimeinen keino, mutta keneenkään ei pitäisi tarvia antaa jonkun rikollisen määrätä mitä voi tehdä ja missä voi olla.
Ei vittu, noita oikein kumpuaa?
Eli tossakin on kyse sun miehisen ja mahtavan egon korostamisesta ja todistamisesta. "siis jos se on joku vässykkä, niin mä avaudun sille!" Entä jos tulee isompi kaveri tarjoamaan haastetta? Mitäs meinasit sitten tehdä?
ja tuostakaan tilanteesta ei päässyt pois? Sun oli pakko jäädä siihen paikalle jostain uskomattoman pakottavasta syystä?