Hampaasta lähti palanen..

Originally posted by igf1bp3
Minäkin osaan keittää todella maukasta vihreää teetä, ja sillä taidolla lopsin turpaan jengiä vaikka toinen käsi selän takana.

Päivän parhaat naurut! :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin osaan keittää todella maukasta vihreää teetä, ja sillä taidolla lopsin turpaan jengiä vaikka toinen käsi selän takana.

Kuulostat hieman katkeralta...oletkos joskus saanut naselta turpaan????

minusta vähän tuntuu että Gogen ja Waltteri ovat huomion tarpeessa ja heille ei saa auota päätä täällä tai muuten.....

ja joku miljoonas dan jossain lajissa ei merkkaa mitään, sillä aina löytyy tyyppi jonka ei tartte koskea teihin ja se voittaa tappelun ...

Voe ristus. Taas viime yönä katsellessani töissä baarin edessä hilluvia räkänokkia (ikätekijät luokkaa Gogen) ja niiden miehisiä välienselvittelyjä, en voi kuin todeta, että kaikki jotka kadulla rähisee tai tappelee on vähä-älyisiä paukapäitä.

Eihän se tosiaan vähemmän miestä tee jos puhuu, mä ainakin häpeän niin helvetisti jos vaikka painimaan joutuu ja heittämään jonkun maahan rauhottumaan, miestä on sillon kun pystyy ottamaan tilanteen lungisti, ja tilanne on ohi ennenkuin huomaatkaan ja et ole edes "huomannut" sitä pahemmin. Siinä on tosi miestä, ei välitä räkänokkien nitkutuksista.

Jos toinen tulee sanomaan mic-macien antamin voimin että "haluutkos turpaan" niin yhtä teiniksihän siinä voi itsensä laskea jos sanoo että "haluutkos ite" ja pistää kaverin kylmäksi, tai edes lähtee mukaan kissa ja hiiri leikkiin.

Noita tyyppejä tosiaan on, jotka tuijottelee ihmisiä wannabe-negar katseella, käy ehdottelemassa tahallaan varatuille naisille joiden miehet lähistöllä, haukkuvat kovaan ääneen keskenään muita niin että asianomainen varmasti kuulee, ja vittuilevat päin näköä, sitten jos tulee sanakin takaisin niin ulistaan että "mitä sä mulle auot, haluutkos turpaan vai? Tulkaas kaverit tänne, tsidutkaa tätä jannuu" Niin pelleä, niin ärsyttävää! En kannata väkivaltaa mutta aivan suoraan sanoen nämä tyypit pitäisi TAPPAA ja tuskallisesti, prkl tulee hiki ja kirosanat pelkästään kun kirjottaa.. Kaikki wannabet vois lähettää jonnekin etelänavalle keskenään riekkumaan.

Originally posted by Waltteri
...Tosin voi sitä raasua joka yrittäisi tyttöystäväni kimppuun niin että hän ei pääsisi karkuun (tyttöystävällä 2.dan karatessa)

Se on paskan väliä mikä vyö on missäkin voimistelussa kun joku esim. yllättää takaapäin ja sipasee hampaat kurkkuun ennekun edes tajuat mitä tapahtu tai saat vaikka pullosta naamaan.
ei kannata liikaa luottaa itämaisiin taitoihinsa.

-edit- tai muihinkaan itsepuolustus taitoihin

Voin ihan hyvilt mielin sanoo et mua on lyöty enkä tehny mitää..
Ja kyse ei ollu siitä ettenkö olis voinu pyyhkii lattiaa sil lyöjällä.
jatkoin vaa kävelyy ku se kaveri oli tullu lyömään ku olin ollu siihen selin.. En jaksanu ees kääntyy kattoo mitä se äijä kelailee ku jatkoin kävelyy.. Ei se olis ollu sen arvosta jos sitä ois pistäny turpaan. Mielummin menis vaikka kehään parhaan kaverin kanssa hanskojen kans ku mättää jotai tuntematonta kadul..

Kova jätkä ei ole sellanen, joka vetää kaikkia lärviin vaan sellainen, joka on niin pahan näköinen ettei kukaan uskalla tulla aukomaan:whip:

Voi herttileijaa, päivän davet tais mennä gogenille. Joo vittu meitsi niinku veti yhtä äijää suoralla oikealla suoraan nassuun ja oikein vittu tajut lähti ja mulla on muuten nyrkkeilijän lisenssit ja oon muutenkin niinkun kingien kingi. Mut hei pitäähän mun keksiä joku tekosyy tän threadin alottamiselle et pääsee leijuu mun urotöillä: "hampaasta lähti palanen" :david: :david:

Onko kukaan muu sattunu huomaamaan että nämä uhoamisen ja tappelun kannalla olevat ovat aina nuorempia tai muuten vaan älyn lahjoiltaan vähän heikompia? :D Kai sitä vanhempana järkiintyy sen verran että tajuaa ettei väkivalta ole ratkaisu mihinkään.

nimim. mieluummin neiti kuin maksaja

Originally posted by isomittari
Onko kukaan muu sattunu huomaamaan että nämä uhoamisen ja tappelun kannalla olevat ovat aina nuorempia tai muuten vaan älyn lahjoiltaan vähän heikompia? :D Kai sitä vanhempana järkiintyy sen verran että tajuaa ettei väkivalta ole ratkaisu mihinkään.

nimim. mieluummin neiti kuin maksaja

Niinhän se taitaa olla. Junnut ei osaa arvostaa korrektia käyttäytymistä ja sitä, että osaa hoitaa tilanteita älyllisillä avuilla, ei fyysisillä.

Ihan vaan tiedoksi junioreille: Moni nainen arvostaa sitä älykästä ja korrektia käyttäytymistä huomattavasti enemmän, kuin sitä, että snagarijonossa osataan nykäistä ekaa ilkeähköä persoonaa käkättimeen. Monelle naiselle riittää oikein hyvin se, että mies näyttää siltä, että pystyy käyttämään fyysisiä avujaan tarpeen tullessa. Siis ainakin näin minulle on kerrottu ;)

Eli ei sitä lohta heru sarvien kalistelulla.. ja jos heruu, niin onnea vaan. Seura varmasti hurmaa herkällä olemuksellaan ja ihastuttavalla älyllään. Yeah, right :david:

Yksi parhaista itsepuolustuskeinoista on todellakin musta vyö karatessa! Ja tarpeeksi tiukalla, ettei lahkeet valu patiinien alle, jos tarvii nopeasti paikalta karata.....

Tota ei kyllä voinut paremmin ilmaista.:worship: :worship:

Nyt yks juttu ihmetyttää. Täällä moni puhuu, kuinka kannattaa juosta karkuun jos joku tulee haastamaan riitaa. No oletetaan tilanne, että henkilö x istuu puistonpenkillä rauhassa ja siihen tulee joku pikku kriminaali uhkailemaan ja yrittää käydä käsiksi, mitä henkilön x kuuluu tehdä? Itse jos olisin tuon x:n paikalla ensin rauhoittelisin ja kuuntelisin aikani, mutta jos vittuilusta ja riidan haastamisesta ei tulisi loppua(sanotaanko kuitenkin että aika kauan tuota pitäisi jatkua), niin alkaisin sanomaan siihen malliin takaisin että kaverikin tajuaa että en ala perääntymään ja vittuilun täytyy loppua, tietysti sillä edellytyksellä että vastustaja olisi selkeästi sen näköinen että jää häviölle jos tulee jotain fyysista kontaktia. Itselläni ainakin on se periaate, että riitaa en mene haastamaan kenellekkään ja ensin yritän puhua nätisti, mutta minun ei kuitenkaan tarvitse alkaa hyppimään kenenkään muun pillin mukaan, varsinkaan jonkun rikollisen. Siis kyllä kaikilla pitäisi olla vähintään moraalinen oikeus puolustaa omaa rauhaansa. Väkivalta on ilman muuta viimeinen keino ja kannattaa pyrkiä välttämään tilanteita, mutta ei mielestäni karkuun tarvitse lähtä jos joku käy päälle.

Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa pari kännistä idioottia alkoi uhkailemaan ja käymään käsiksi. Itse yritin lähinnä rauhoitella kavereita puhumalla, samalla kun he repivät rinnuksista ja painoivat seinää vasten. Tuota jatkui ehkä sellaiset 15-20 min. Mitä tuossakaan nyt olisi pitänyt tehdä? Odottaa koko ilta että ne jampat tajuaa lopettaa ja rupatella paskaa noiden kanssa ja nuoleskella persettä ettei ne vaan sattuisi alkaa repimään kovempaa, eli samaa mitä olin jo aikaisemmin pitkän aikaa yrittänyt tehdä. Ei ollut iso koitos saada tilanne loppumaan, kun käytti vähän fyysistä voimaa.

Siis pointti minulla on se, että väkivalta on viimeinen keino, mutta keneenkään ei pitäisi tarvia antaa jonkun rikollisen määrätä mitä voi tehdä ja missä voi olla.

Originally posted by Sumu
Koita nyt sinäkin tajuta, että siitä tilanteesta voi lähteä pois ennen kuin nyrkki heiluu. Harvemmin kukaan lyö käkättimeen täysin varoittamatta, eli perääntymismahdollisuus useimmiten on.

[avautuminen]
Mä en VITTU tajua tollasia idiootteja, jotka on hankaamassa ja nyppimässä koko ajan jonkun rinnuksissa. Sitten ollaankin vetämässä turpaan, kun joku sanoo/katsoo pahasti tai tönäisee takaisin. Oon nähny niin monta kyseistä idioottia, että en välittäisi kuunnella tai katsoa enää yhtään enempää. Maailma olisi vitun paljon helpompi paikka elää, kun te suksisitte saman tien saunan taa ja tekisitte miehen teon! Vittu! Tuu vaan tönii, ni vedän turpaan varmasti! :david:
[/avautuminen]

Niin ja sit pitää viel tänne tulla itkee kun hammas lohkesi. Se on vaan henk.koht voi voi

Originally posted by hemmmo
vittuilun täytyy loppua, tietysti sillä edellytyksellä että vastustaja olisi selkeästi sen näköinen että jää häviölle jos tulee jotain fyysista kontaktia.

Eli tossakin on kyse sun miehisen ja mahtavan egon korostamisesta ja todistamisesta. "siis jos se on joku vässykkä, niin mä avaudun sille!" Entä jos tulee isompi kaveri tarjoamaan haastetta? Mitäs meinasit sitten tehdä?

Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa pari kännistä idioottia alkoi uhkailemaan ja käymään käsiksi. Itse yritin lähinnä rauhoitella kavereita puhumalla, samalla kun he repivät rinnuksista ja painoivat seinää vasten. Tuota jatkui ehkä sellaiset 15-20 min. Mitä tuossakaan nyt olisi pitänyt tehdä? Odottaa koko ilta että ne jampat tajuaa lopettaa ja rupatella paskaa noiden kanssa ja nuoleskella persettä ettei ne vaan sattuisi alkaa repimään kovempaa, eli samaa mitä olin jo aikaisemmin pitkän aikaa yrittänyt tehdä. Ei ollut iso koitos saada tilanne loppumaan, kun käytti vähän fyysistä voimaa.

Ja tuostakaan tilanteesta ei päässyt pois? Sun oli pakko jäädä siihen paikalle jostain uskomattoman pakottavasta syystä?

Siis pointti minulla on se, että väkivalta on viimeinen keino, mutta keneenkään ei pitäisi tarvia antaa jonkun rikollisen määrätä mitä voi tehdä ja missä voi olla.

Väkivalta todellakin on viimeinen keino ja periaatteen tasolla kenenkään ei pitäisi päästä määräilemään tekemisistä ja olemisista. Käytännössä itse olen niin laiska, että mieluummin väistän tilanteen ja menen pois, ettei tarvitse kallisarvoisia hampaita keräillä maasta ja viettää vapaapäiviä paikallisessa KäO:ssa. Onhan se miehelle kova koetus jättää tappelelmatta, jos joku heikompi tarjoaa tilaisuutta.

Kuten jo aiemmin mainitsin, olen nähnyt kuvailemani kaltaisia idiootteja ihan riittävästi mm. ravintoloiden ovella uikuttamassa. Tälläisiä riidanhaastajia en arvosta pätkääkään ja toivon, että kyseisille sankareille kehitetään valtion toimesta joku känniääliö-puuhamaa, jossa saavat sitten keskenään kossun juonnin tahdittamana mitellä voimiansa. Ei vittu, noita oikein kumpuaa? :david:

Uhriksi profiloitumistakin voi välttää vaikka puntteja nostelemalla. Isoille pojille auotaan vähemmän. Se, että on lisäksi ruma, auttaa myös.

Sitten Tamagotsi Fuginyamamalle, sä teit virheen kun päästit sen lyömään sua. Aitoa Jediä VOIMA olisi varoittanut ajoissa.

BH, out.

Originally posted by Sumu
Eli tossakin on kyse sun miehisen ja mahtavan egon korostamisesta ja todistamisesta. "siis jos se on joku vässykkä, niin mä avaudun sille!" Entä jos tulee isompi kaveri tarjoamaan haastetta? Mitäs meinasit sitten tehdä?

Ei ole kyse oman egon puolustamisesta. Vaan ihan siitä että kenenkään ei tarvitse pitäisi tarvia totella jotain päällekarkaajaa tai väkivaltaista ihmistä. Omaa rauhaa saa puolustaa. Tietenkin jos kaveri on sen näkönen että itse saa turpaa, niin ei ole mitään järkeä alkaa pistään hanttiin, kun siinä voi käydä huonosti itselle.

ja tuostakaan tilanteesta ei päässyt pois? Sun oli pakko jäädä siihen paikalle jostain uskomattoman pakottavasta syystä?

Ehkä olisi. Mutta tilanne oli se, että meitä oli iso porukka eräässä tilaisuudessa sisällä, johon oltiin maksettu sisään. Ja nämä kaverit tulivat haastamaan minun kavereille riitaa. Itse menin niille juttelemaan ja rauhoittelemaan sen takia, että minun kaverit saisivat olla rauhassa. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että kaikki me oltaisiin poistuttu koko paikasta. Ei prkl sellaiseen suostuta vaan sen takia että 2 kpl 150 cm spedejä alkaa haastamaan riitaa. Ja toisekseen tuskin se riidan haastaminen olisi edes siihen loppunut jos oltaisiin poistuttu koko paikasta. Nämä riidanhaastajat luultavasti olisivat vaan valinneet seuraavan uhrin. Ja tilaisuuden järjestäjällä ei ollut resursseja puuttua tilanteeseen. Ainakin minun mielestä olisi ollut aivan kohtuutonta lähteä karkuun tollaisessa tilanteessa. Ja samalla ikään kuin menettää pääsymaksut.

Sumulle: Niin, selitähän, miten olisi tullut toimia tilanteessa, jolloin joku (huom: vanhempi!!) jätkä tulee kehumaan naama irvessä, että "onpas sulla helvetin hienot pokat" ja seuraavaksi saan varoittamatta monoa kalloon TAKAAPÄIN ja kaveri seisoo edessä estäen pakoonlähdön tilanteesta?? No, tapahtuihan tämä baarissa, ja olin ottanut jopa yhden oluen, ja istuin ehkä uhkaavan näköisesti, joten provosoin ehkä tällä tavoin kavereita niin, ettei näille jäänytkään muuta mahdollisuutta kuin vetää tälläista väkivaltaista idioottia turpiin..:david:

Parin iskun jälkeen onnistuin sentään (onneksi on kova pää) nousemaan ylös ja ryntäämään edessäseisoneen hemmon ohi ovimiestä kohti lavertelemaan; juuri senkin takia, että olisin saanut oikeutta kuvailemallasi tavalla oltuani passiivinen.. no, heput karkasivatkin paikalta toki ajoissa, ja asia jäi tähän.

Mielenkiintoisaa olisi tietää, kuinka montaa ihmistä he ovat näin hetken mielijohteesta pahoinpidelleet, ja olisinko voinut lopettaa kaverien ylimielisyyden aiheuttamalla sen verran häslinkiä, että se olisi herättänyt poken mielenkiinnon ja nämä tapaukset olisivat joutuneet vastuuseen teoistaan ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom