Hampaasta lähti palanen..

Re: Re: Hampaasta lähti palanen..

Originally posted by Arska
Hmm ikäväkseni tunnen pari boxaajaa, jotka itse eivät kuulemma ole aloittaneet yhtäkään tappelua, aina muut olivat syyllisiä. No voisi olla uskottavaa, jos kaverit ei olisi kahinoineet lähes joka viikonloppu! eli yleensä se viimekädessä on omasta asenteesta kiinni, pitääkö mennä haukkumaan homoksi kaveria joka hiukan ärhentelee, no tämä on liiottelua.
Tarkoitus on vaan osoittaa että riidan saa kyllä aikaan jos haluaa, ja kaveri joka lyö ensin on kuitenkin helppo provota aloittamaan jonka jälkeen sitten voi siellä kehässä opittuja taitoja näyttää kavereille...:worship:

Jos olisin kokeillut saada riitaa aikaiseksi niin luuletko että olisin antanut kaverin lyödä perille? Siis jos olisin haistatellut kaverin tappelemaan niin olisin ollut täysin valmiina tappeleen kokoajan. Koska ei ollut mitään tuollaista aietta niin en siinä edes osannut odottaa kaverin lyövän ja tämän johdosta joutua pistämään hampaita kuntoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumalauta ihan oikein, että löit nenän lyttyyn! Kai se nyt on ihan selvää, että jos joku apina vetää päin näköä niin vedetään VÄHINTÄÄN samalla mitalla takaisin (mielummin viisi kertaa kovempaa).

Hei Sumu, eikä Tyson ole oikea nyrkkeilijä, kun hakkaa ihmisiä kadulla:D :david:

Mites se menikään... "VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN"

Originally posted by tommih

Hei Sumu, eikä Tyson ole oikea nyrkkeilijä, kun hakkaa ihmisiä kadulla:D :david:

Ei todellakaan ole. Oikea nyrkkeilijä/kamppailulajien harrastaja on se, joka säästää taitonsa kehään/molskille/tatamille.

Jos tietää omaavansa kyseisiä taitoja, on tarpeeksi viisas kävelemään tilanteesta pois, ennen kuin kenenkään tarvitsee lyödä.

On se sitten ihme ja kumma, että itse en ole joutunut IKINÄ tappelemaan kaupungilla ja olen yöelämässä heilunut enemmän ja vähemmän. Ehkä mulla on parempaakin tekemistä viihteellä, kuin tapella?

Väitän edelleen, että 99,99% tappelutilantesta voidaan välttää järjen käytöllä. Pitää vaan olla munaa kävellä pois. Lienee syytä jäädä kotiin murjottamaan, jos pinna on niin lyhyt ettei se kestä pientä avautumista.

:curs: Ärsyttää niin, että tekisi mieli hakata kaikki väkivaltaiset ihmiset :david:

hm.. itse ainakin hyväksyn tuollaisen itsensä puolustuksen jos kerran tyyppi vetää yht'äkkiä päin näköä.
eri asia on jos gogen on haastanut riitaa/tappelua. itse turvaudun väkivaltaan vain pakkotilanteissa:
jos asian pystyy selvittämään puhumalla/pakenemisella niin sitten niillä , mutta jos joku tyyppi tulee vaan vetämään nyrkillä naamaan, pieksee jotain lähimmäistäni jne, niin kyllä takaisin lyön.

nimim. 0 tappelua takana.

Originally posted by Sumu
...

:curs: Ärsyttää niin, että tekisi mieli hakata kaikki väkivaltaiset ihmiset :david:

Sama juttu, kaikki väkivaltaiset ihmiset pitäis hakata ;) ja sen jälkeen vielä piestä kunnolla :lol2:

Ei voi muuta sanoa, kun että Sumu puhuu paskaa.

Onko täällä nyt niin erikoista porukkaa, että antavat toisen miehen piestä itsensä. "väkivalta ei oo ratkaisu mihinkään. yyh yritättekö leikkiä jotain kovia jätkiä ottamalla matsi joka viikonloppu kapakassa, nyyh nyyh"

Voi perkele. Voin sanoa, että aika erikoinen kaveri (neiti) pitää olla jos antaa toisen lyödä eikä tee asialle mitään.:jahas:

Kaippa siinä tuntee ittensä mieheksi ku pääsee pieksee porukkaa kadulla,eipä oo koskaan tarttenu tapella kapakin edessä ,koska jos vähänki juttelu seura näyttää olevan lyhyt pinnanen ni kyllä vaihdan maisemaa ja seuraa.
Pysykööt selvinpäin jos ei osaa hauskaa pitää jurrissa....

En tiedä mitään ärsyttävämpää kuin jannut jotka on viihteellä liikenteessä edes sillä asenteella että jos ottelu tulee niin on tullakseen, saati ne jotka kiertää ympäriinsä, käärii hihoja ja koittaa jokaista suuta soittamalla että olisi kovaa jätkää kaverien kesken. Tottakai semmoista tekisi mieli täräyttää. Mutta ei, vältän tuollaset paikat jossa tota teinimäistä porukkaa on liikkeellä (yllättävän vanhatkin osaa olla teinimäisiä) ja viihdyn mukavammissa paikoissa.

Ihan liian usein on se tunne että lähtee oikein hyvällä fiiliksellä hauskaa pitämään, ja sitten rupeaa vituttamaan kun jollain on vähän erilaiset fiilikset ja pitää silti tuppautua ympäristöön tahallaan. Menisivät muualle pelleilemään raukat...

Hyvin nuo tilanteet pystyy välttämään, tuntemattomat harvemmin kimppuun käy, koittavat kenties haastaa mutta kun poistuu paikalta tai ei noteeraa niin vaikenevat..

Erikseen luen tosin esim. jos joku on lyönyt muijaasi, raiskannut muijasi, pahasti runnonut kaverisi _ilman_ minkäänlaista syytä tai ryöstänyt tms... sillon antaa vihan nousta ja kaverille kyytiä - turha selitellä muuta.

Ikinä ketään lyönyt, ikinä keneltäkään osumaa saanut.

Tuo Turre totta,mulla on muutaman kerran heilahtanu,mutta olen ollut selvinpäin eikä se ole ollu mikään pieni sanasota (ei nämä mitään puolustuksia ole) väkivalta ei auta ketään.

Tämän threadin aihe ja asia ei ollut lohjennut hammas, vaan se että tämä nyrkkeilijä hakkas jonkun ohikulkijan ja halusi sen meille kaikille kertoa. Ou jee.
Viis Davidia ja papukaijamerkki: :david: :david: :david: :david: :david: :piis:

Voi perkele. Voin sanoa, että aika erikoinen kaveri (neiti) pitää olla jos antaa toisen lyödä eikä tee asialle mitään.:jahas:

Koita nyt sinäkin tajuta, että siitä tilanteesta voi lähteä pois ennen kuin nyrkki heiluu. Harvemmin kukaan lyö käkättimeen täysin varoittamatta, eli perääntymismahdollisuus useimmiten on.

[avautuminen]
Mä en VITTU tajua tollasia idiootteja, jotka on hankaamassa ja nyppimässä koko ajan jonkun rinnuksissa. Sitten ollaankin vetämässä turpaan, kun joku sanoo/katsoo pahasti tai tönäisee takaisin. Oon nähny niin monta kyseistä idioottia, että en välittäisi kuunnella tai katsoa enää yhtään enempää. Maailma olisi vitun paljon helpompi paikka elää, kun te suksisitte saman tien saunan taa ja tekisitte miehen teon! Vittu! Tuu vaan tönii, ni vedän turpaan varmasti! :david:
[/avautuminen]

Kyllä täytyy olla samaa mieltä Sumun kanssa. Helvetti tuollaiset idiootit sietäisi saada edes kerran niin maan perkeleen kovaa nenuun, että oppisi siitä. Tysonin kanssa vaan samaan rinkiin, niin hyvää tulee. Fiddu ikinä ole tarvinnut lähteä muksimaan ketään, vaikka joskus joku on oikein rukoillut ja kerjännyt sitä. Saa olla aika erikoinen tilanne, ettei jutustelemalla selviäisi. :david:

Gogen Yamagutchi: Tiedän vähän samanlaisen tapauksen siinä myöskin kilpanyrkkeilijä löi toista ja sillä meni hammaskalusto aika pahasti rikki. Oikeudessa sai ankaramman tuomion koska oli nyrkkeilijä ja kyse oli itsepuollustus tilanteesta tai ainakin ne kolme miestä menivät tämän nyrkkeilijän kimppun joilta yhdeltä hän sitten löi hampaat rikki.
Minäkin olen harrastanut VÄHÄN nyrkkeilyä, se miksi se loppui johtui siitä kun valmentajan elämäntilanne muutui niin ettei se voinut enään opettaa minua. Sillä oli sellaiset ehdot mitä pidän ihan hyväksyttävinä, että pitää poliisin kanssa tehdä sopimus, että ensinnäkin valmentajalle ilmoitetaan, jos olen käyttänyt nyrkkejäni ja lisäksi nyrkkelytaitoni voidaan rinnastaa aseen käyttöön oikeudessa, nämät olivat ehdot sopimuksessa. Tosin tämä valmennus homma ehti loppua ennenkuin kerkesin nimeni laittaa paperiin, mutta olisin sen kyllä allekirjoittanut ja voin sanoa, että nyrkkeily on ollut kaikista kokeilemistani lajeista se mistä olen eniten innostunut olisin jaksanut treenata sitä niin paljon kuin ikään olisi vaadittu, niin kova motivaatio minulla oli. Lisäksi tämä valmentaja sanoi, että kerran tällaiseen itsepuollustus tilanteeseen saa joutua, jos niihin joutuu usein niin kyllä silloin on yleensä miehessä jotain vikaa ja raja laitettiin yhteen kertaan. Olen samaa mieltä, että jos joutuu alituiseen itseään puollustaamaan, niin yleensä on jotain muuttamisen aihetta tavoissaan.

Nämät ovat aika monimutkaisia asioita, mutta jos se toinen käy päälle, niin monesti on järkevääkin käyttää kovaakin väkivaltaa itsensä suojeluun, koska ei tiedä mitä sieltä toiselta puolelta tuleman pitää esim. tiedän tapauksen missä tilanne meni painiksi ja toinen ajatteli, että painitaan sitten, mutta tämä toinenpa päättikin ruveta lyömään kun tilaisuus tarjoitui ja tämä toinen oli luulut, että vain painittaisiin. Eli kannattaa sitten puollustaa itseään kunnolla, jos kerran tappeluun joutuu, koska jos itselle käy huonosti, niin ei välttämättä lohduta vaikka oikeus olisi kuinka myötämielinen.

Sen sijaan ennenkuin tilanne menee tähän niin kannattaa tehdä kaikkensa, ettei joutuisi tappelemaan.

Valitettavasti sellaistakin esiintyy, että on vain päätetty hakata joku ja jos sellaisen yllättämäksi joutuu, eikä pääse karkuun, niin tappelua ei kyllä puhumalla estetä.

Kaikesta huolimatta pitäisi miettiä mitä tekee väärin, jos usein joutuu tappelemaan, koska ei kovinkaan monella ole niin huono tuuri.

Voi perkele. Voin sanoa, että aika erikoinen kaveri (neiti) pitää olla jos antaa toisen lyödä eikä tee asialle mitään.
pointti ei ollut tämä vaan se että nämä tilanteet pystyy välttämään puhumalla.

Helvetti tuollaiset idiootit sietäisi saada edes kerran niin maan perkeleen kovaa nenuun, että oppisi siitä.
eivät he tästä mitään oppisi. he vain menisivät kostamaan joillekin heikoille tuntemattomille ihmisille kännissä.

Tämän threadin aihe ja asia ei ollut lohjennut hammas, vaan se että tämä nyrkkeilijä hakkas jonkun ohikulkijan ja halusi sen meille kaikille kertoa.
niinpä. varsinkin kun tämä "Maksuttoman (hammas)hoidon yläikäraja on 19 vuotta."-fakta sivuutetaan kommentoimatta.

minun silmissäni gogen yamaguchi tekee itsestään pahemman pellen joka postauksella. :kuola:

Originally posted by mtk77

Valitettavasti sellaistakin esiintyy, että on vain päätetty hakata joku ja jos sellaisen yllättämäksi joutuu, eikä pääse karkuun, niin tappelua ei kyllä puhumalla estetä.

Näitä jengejä löytyy kyllä. Ovat päättäneet hakata jonkun vastaantulijan ihan vaan huvin vuoksi. Jos ei pääse karkuun niin tappelua ei todellakaan puhumalla estetä.

Originally posted by Sumu
On se sitten ihme ja kumma, että itse en ole joutunut IKINÄ tappelemaan kaupungilla ja olen yöelämässä heilunut enemmän ja vähemmän. Ehkä mulla on parempaakin tekemistä viihteellä, kuin tapella?

Väitän edelleen, että 99,99% tappelutilantesta voidaan välttää järjen käytöllä. Pitää vaan olla munaa kävellä pois.

Täyttä asiaa. Itsekin olen jonkun verran heilunut yöelämässä, enkä ole kertaakaan joutunut tappeluun. En koe olevani yhtään vähemmän Mies vaikka joskus ottaisin pari askelta taaksepäin ja puhuisin uhkaavalle ihmiselle mukavia välttääkseni turhan tappelun. Väkivalta on minun toimintalistalla melkeinpä viimeisenä vaihtoehtona, harvoin asiat sillä ainakaan parempaan kääntyy.

Joo aivan varmaa on se että tappelun saa aikaiseksi jos haluaa.
Ite oon Kaks kertaa joutunut tappeluun...molemmilla kerroilla juoksin karkuun vaikka päällekarkaajat olivatkin nyrkillä tapettavia.

Kyllä normaalilla älyllä varustettu ihminen pystyy aika isolla prosentilla kiertämään ja välttämään (ainakin Suomessa) ongelmatilanteet jos vain on halua.

Ja jos tilanne kuitenkin tulee niin olen tehnyt sellaisen päätöksen että aina karkuun jos se suinkin on mahdollista, eli pääsen turvallisesti häipymän tai en joudu jättämään esim. tyttöystävääni keskelle tilannetta.
Tosin voi sitä raasua joka yrittäisi tyttöystäväni kimppuun niin että hän ei pääsisi karkuun (tyttöystävällä 2.dan karatessa)

Joo ja kun on tota kamppailulajitaustaa (10 vuotta karatea 2.dan+ shootfightin) ittelänikin niin parempi vaan antaa olla, että ei joudu valittaa Hannu Karpolle kun yhteis kunta kohtelee väärin

;)

Originally posted by Waltteri
Tosin voi sitä raasua joka yrittäisi tyttöystäväni kimppuun niin että hän ei pääsisi karkuun (tyttöystävällä 2.dan karatessa)

Minäkin osaan keittää todella maukasta vihreää teetä, ja sillä taidolla lopsin turpaan jengiä vaikka toinen käsi selän takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom