hammerkääntö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Missukka sanoi:
Onkos sillä kummemmin merkitystä tekeekö hammerin suoraan eteenpäin vai tuosta vyötäröä myöten?

Mun mielestä eteen tehtynä ottaa enempi kyynärvarteen(siis niin, että paino tulee eteen?), mutua...
Itse teen sen normaalin vuorohauiskäännön tapaan, ilman tietty sitä ranteen kääntämistä.

Mitä etua Hammer-käännöstä on verrattuna normaaliin hauiskääntöön? Kasvattaako se enemmän ranteita, kuin normaali kääntö?

Ei ranteita, vaan kyynärvarsia. Ja iskee olkavarteenkin eritavalla, hiukan enemmän brachialikseen kuin tavallinen kääntö. Hyvä liike ja otta kyllä hauiksiinkin, eli ei ole pelkkä forkkuliike.

kun aloittelijoiden osiolla ollaan .. Brachialis on siis se lihas joka kulkee hauiksen alta. Huomaat sen kun jännität hauista pitämällä kättä 90 asteen kulmassa ja kääntelet rannetta (kokeile toisella kädellä hauista tai katso peilistä). Huonosti selitetty :lol2:

Kannattaako Hammeri kääntöjä käyttää hauistreeneis?
Itellä hauisreeni tälläinen tällä ohjelmalla.. riittääkö hauikselle kerran viikossa? ei kyll tos näytä kovin kummoselta

Keskitettyy hauiskääntö istuen 3x10
Hauismoukari (hammer) 3x10

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asia selvä... saliohjelmassa mulla on käsipäivänä ollu myös nuo hammerit.. oon vaan tässä miettiny, että mitä erikoista niissä muka on...

Keskitetty hilkuttihin, Tangolla hauiskääntö vaikka 4*6 ja siihen toi hammeri 3*8-12.

Ja kyllä kerta viikkoon riittää, riippuen muusta ohjelmasta saavat vielä sivullista osumaa.

"Hauismoukari" :D toi oli rankka.

Itse teen 2-jakoisessa 3 sarjaa scottia tangolla (liike vaihtuu aina välillä) ja viimeisen sarjan perään superina käsipainoilla hammeria vuorotahtiin. Tohon tuo hammer on sopinut ainakin helvetin hyvin ja pidänkin sen toistaiseksi mukana viimeisenä liikkeenä.

Timba79 sanoi:
Itse teen 2-jakoisessa 3 sarjaa scottia tangolla (liike vaihtuu aina välillä) ja viimeisen sarjan perään superina käsipainoilla hammeria vuorotahtiin. Tohon tuo hammer on sopinut ainakin helvetin hyvin ja pidänkin sen toistaiseksi mukana viimeisenä liikkeenä.

Tulee muuten saatanallinen pumppi! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom