Kertokaas että millainen tuo hammer hauiskääntö on. Minulla kun ei ole juurikaan tietoa kyseisestä liikkeestä. Niin ja unohdin mainita että käsipainoilla olisi tarkoitus sitä tehdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
erkjetter sanoi:käsipainon akseli pystysuunnassa. eli miten käytät vasaraa siten heilutat käsipainoa.
Pexi_ sanoi:Hammerkääntö on melkeinpä forkkuliike.
Koninkaulus sanoi:Mutta kattokaas sittenkin tätä myös: http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/DBHammerCurl.html
No way? Mulla tuo Hammer käy melkein 99% vaan pelkästään forkuille ja ne on ihan pumpissa joka setin jälkee.Waltteri sanoi:????? Hammerihan käy forkuille vähemmän kun normi haukkarit, näin ainakin meillä;)
No yes way... selkä/haukkaripäivänä kun maastavedon jälkeen on forkut ihan rikki on hammeri ihan ykkönen kun ei ota forkkuihin likimain ollenkaan. Ja teen käännöt ikäänkuin noinNGV sanoi:No way? Mulla tuo Hammer käy melkein 99% vaan pelkästään forkuille ja ne on ihan pumpissa joka setin jälkee.
Punttaaja 92 sanoi:Ja mikä on forkku?
Ok:thumbs:SS-Adler sanoi:Kyynärvarsi.