Hammer-kääntö

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ei o mulla kauheesti forkkuihin ottanu, toisaalta oon tehny sen silleen että vedän tolleen kuten noissa esimerkeissä on, mutta ihan lopussa käännän ranteesta silleen että paino tulee tavallisen hauiskäännön tapaan ylös. Onko sellanen tapa väärin vai vaan erilailla?

Minä ku olen aina luullut, että hammerkääntö on missä kättä pidetään sivuttain vartalon edessä ja siitä nostellaan. En kyllä aikasemmin ole kenenkään nähnyt hammeria tekevän noin.

Ragnarök sanoi:
Minä ku olen aina luullut, että hammerkääntö on missä kättä pidetään sivuttain vartalon edessä ja siitä nostellaan. En kyllä aikasemmin ole kenenkään nähnyt hammeria tekevän noin.

Sehän on se oikea tyyli, tai ainakin voimamiesten keskuudessa suosittu.

Ragnarök sanoi:

sen voi tehdä niinkin,itse pidät käsivarret eteenpäin,olen joskus tehnyt kuin jotkut voimamiehet ,mutta itse haenkin poweria kyynärvarteen ja silloin tuntuma on tärkeämpi kuin paino ja itse saan paremman tuntuman tällä tyylillä kuin että käsi vatkais sivuttain tuossa edessä...

niin ja älkää pitäkö kättä lätkää vasten (etusormi voimakkaasti kiinni kiekossa) vaan ote on keskeltä tankoa,näin tämä liike menee puristusvoima/kyynärvarsi puolelle.

zztop sanoi:
niin ja älkää pitäkö kättä lätkää vasten (etusormi voimakkaasti kiinni kiekossa) vaan ote on keskeltä tankoa,näin tämä liike menee puristusvoima/kyynärvarsi puolelle.

Ha! Kiitoksia tiedosta. Ehkä tuossa on syy siihen, miksi puristusvoimani ja forkkuni tuntuvat vahvemmilta ja isommilta kuin hauikseni. Olen aina pitänyt punttia keskeltä tai ikäänkuin alhaalta kiinni. Täytyy kiinnittää enemmän huomiota tuohonkin tulevaisuudessa.

Itse aloin tekemään hammeria kunnolla joku kuukausi sitten ja nyt on yksi lemppariliikkeistä mitä teen. Hauikseen saan ainakin aivan mahtavan tunteen tätä tehdessä :D. Muissa hauisliikkeissä en saa yhtä hyvää tunnetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom