Halvin proteiini? Ei jauhot.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T A K
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
water_tigerx sanoi:
seitikin on melko edullista.. Kuten. euro shopper 400g pakateseiti, aika hyvin proteiinia 100g:ssa, olikohan 20g tai siinä paikkeilla
Hintaa mukaan jos on muistissa ;)

Kannattaisko käydä itse kaupassa ja vertailla hintoja? :D
Eikä halvin ole aina paras!

[Köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa] :D

[Köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa] :D
Köyhällä on mutta herkkuperseellä ei :whip:

... soijapapuja sitte nautitaan?...

Helpompaa on käyttää soijapavuista tehtyjä soijapaloja. Ei tarvii liottaa tai keittää ikuisesti.

Esim. 350g pussi maksaa 2 e 15 snt (S-Market). Prodea 52g/100g eli 182g/pussi. Kivennäisaineita ja vitamiineja myös hyvin.

Soijapaloja voi käyttää samalla tavalla kuin lihapaloja kastikkeissa, keitoissa jne.

Soijarouheista:
Tumma:urjo:

Vaalea uppoaa mulle paremmin.

DVD4410 sanoi:
Miksi tehdä turhaa työtä jos kerran joku onjo näitä vertailuja tehy :D
Ei halvin välttämättä paras olekkaan, kukaan ei sitä varmaan olekkaan väittäny.
Kyllä ne halvat ovat sitten hyviä, ku raha kuristaa joka suunnasta :)

Bumpataas ny vähä omilla tänhetkisillä tiedoilla...

EPÄSELVÄ TAPAUS Lidl tonnikalahiutale öljyssä 3,93eur/kg, jos USA Department of Agriculturen ravintosisältötiedot pitävät paikkansa eivätkä FINELIN, proteiinigramma
1,3486 senttiä

1.S-Marketeissa just nyt semmonen tarjous että Arla Kermajuusto 4,54eur/kg, proteiinigramma 1,51333 senttiä

EPÄSELVÄ TAPAUS Lidl tonnikalahiutaleet vedessä 3,93eur/kg, jos FINELIN tiedot oikein eivätkä USDAn, proteiinigramma 1,45 senttiä

EPÄSELVÄ TAPAUS Lidl tonnikalahiutaleet vedessä 3,93eur/kg, jos USDA:n ravintosisältötiedot pitävät paikkaansa, proteiinigramma 1,54 senttiä

2.Isommissa Prismoissa kuten Vantaan Jumbo, kanankoivet 0,99eur/kg, proteiinigramma 1,6-1,7 senttiä

3.Vissiin kaikissa prismoissa X-tra salaattitonnikala vedessä 3,5eur/kg, proteiinigramma 1.75 senttiä

EPÄSELVÄ TAPAUS Lidl tonnikalahiutale vedessä 3,93eur/kg, jos FINELIN ravintosisältötiedot pitävät paikkansa eivätkä USDAn, proteiinigramma 1,7538 senttiä

4.Lidl rasvaton maito 0,61eur/kg, proteiinigramma 1,8484 senttiä

5.Lidl maitorahka 2,58eur/kg, proteiinigramma 2,114 senttiä

6.Ehrmann maitorahka 2,36eur/kg, proteiinigramma 2,408 senttiä

Itteäni ainaki ihmetyttää kummasti miten jenkkien tonnikalassa on muka enemmän proteiinia ku meikäläisten (esim 25.5% vs 22.4g% vesitonnikalassa).

Ja vielä paljon enemmän ihmetyttää se, miten muka öljytonnikalassa on enemmän proteiinia kuin vesitonnikalassa. Eikö se muka ole sitä ihan samaa tavaraa mitä siinä lilluu, joko suolavedessä jossa ei tietääkseni ole kuin vettä ja suolaa, tai öljyssä joka tietääkseni = rasva -> ei proteiinia.

Jokatapauksessa ittelleni oli ehkä kiintoisimmat uutiset ne että toi Lidlin maito on noin hyvä ja halpa proteiininlähde. Siinä ei ole rasvaakaan. Ja samaten en ennen ollu täysin tajunnu miten hyvää shittiä toi tonnikalakin (ainakin vedessä) on hintaansa nähden. Vaikka öljytonnikalassa jostain minulle käsittämättömästä syystä on enemmän proteiinia, en siihen koskis koska tälläkin foorumilla on esitetty ikävänkuulosia teorioita sen öljyn laadusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom