Halvin glukosamiinivalmiste

Moi, käyttävätkö ketkään täällä glukosamiinia? Mistä olette löytäneet halvimmalla? Uskaltaako netistä tilata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on käyttämättömäksi jäänyt purkki jonka voisin sopuhintaan pistää postiin: http://www.iherb.com/21st-Century-H...aximum-Strength-400-Coated-Tablets/10681?at=0

Päätin jättää sikseen, kun joissain tutkimuksissa oli viitteitä siitä, että se lisäis insuliiniresistenssiä ja mulla on kovat sukurasitukset "alalla". Joissain tutkimuksissa sitten taas mitään viitteitä ei ole löydetty. Super-Man tietää tästä varmaan enemmän.

Mulla on käyttämättömäksi jäänyt purkki jonka voisin sopuhintaan pistää postiin: http://www.iherb.com/21st-Century-H...aximum-Strength-400-Coated-Tablets/10681?at=0

Päätin jättää sikseen, kun joissain tutkimuksissa oli viitteitä siitä, että se lisäis insuliiniresistenssiä ja mulla on kovat sukurasitukset "alalla". Joissain tutkimuksissa sitten taas mitään viitteitä ei ole löydetty. Super-Man tietää tästä varmaan enemmän.

Ei vaikuta insuliinimetaboliaan järkevinä annoksina.

Onko kyseessä siis ihan korkkaamaton purnukka? Yksi vai useampia purkkeja?
Kerrohhan mikä on mielestäsi sopiva hinta, saattaisin vaikka ostaa poies.
Pistä spostia ankkiz@hotmail.com

Onko tuota glukosamiinia tarve ottaa "kuureina", eli laimeneeko teho jos ottaa esim. puoli vuotta putkeen päivittäin? Mannisen glukosamiinia olen käyttänyt, ei voi kyllä moittia. Oli pitkä tauko välissä että otin pelkkää MSM:ää mutta nyt mietin että voikohan tuon purkin syödä kerralla loppuun..

Ei mut oikeesti... kannattaakin ostaa sitä halvinta, se on varmasti parasta.

:evil:

Niin, kyllä minä käytän Ibumaxia Buranan sijaan, sama vaikuttava aine. Eli toisinsanoen en ymmärrä tuota piikkiä, eivätkö Mannisen tuotteet ole sitä mitä niissä sanotaan olevan?

Itse tilasin muutama vuosi sitten MyProteinista tabletteina, oli ainakin silloin edullisimmasta päästä. Mukavampi käyttää tabletteina kuin joka päivä vääntää pulverin kanssa.

Niin, kyllä minä käytän Ibumaxia Buranan sijaan, sama vaikuttava aine. Eli toisinsanoen en ymmärrä tuota piikkiä, eivätkö Mannisen tuotteet ole sitä mitä niissä sanotaan olevan?

Ei se ollut piikki ketään kohtaan.
Olen jopa sitä mieltä, että "suomalaisissa" tuotteissa on varmemmin sitä mitä väitetään, koska täällä sitä valvotaan paremmin kuin useimmissa muissa maissa. Eli ei minulla ole mitään Mannisen tuotteita vastaan. Monesti olen niitä itsekin käyttänyt.

Meikäläisen pointti oli siinä, että en vielä ikinä ole törmännyt siihen, että halvin = paras. Sanokaan yksikin elämän / kaupan osa-alue jossa näin on. Koska jostainhan se hinta siihen tulee. Ja useimmiten myös jostain muusta kuin pelkästä purkin ulkonäöstä. Itse ainakin käytän lisäravinteissa(kin) suurimpana vaatimuksena LAATUA, en mahdollisimman alhaista hintaa.

Mä luin että glukosamiini olisi lähtenyt korvattavien listastala...
Eli jos näin ei ole niin hommaan ehdottomasti respan.

Ilmeisesti on lähtenyt eli annoin vanhentunutta tietoa. Itse sain aikanaan reseptin kokeeksi olkapäävaivaan ennen tuota päätöstä. Tavallaan hauska tilanne, kun lekuri ensin kertoi, että se on kuule tarkoitettu oikeasti nivelrikkoisille potilaille. Kerroin sitten sitä myytävän ihan urheilu- ja lisäravinteenakin ja jopa meidän koiran kuivamuonaan sitä on lisätty valmiiksi. Katsottiin sitten ihan yhdessä netistä yhden suomalaisen lisäravinnefirman sivujakin, joissa sitä oli siihen aikaan myynnissä ja sain reseptin :) Tästä on nyt varmaan kolmisen vuotta aikaa.

Hommasin Arthyliin respan 1500mg päivä, koska eihän tuokaan maksa kuin 17,50 € kuussa, tietää ainakin mitä saa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom