Halvimmat piilolinssit netistä!

Olen nyt seuraillut pitemmän aikaa piilarihintoja ja tilaillut milloin mistäkin, lähinnä Nissenin nettikaupasta, mutta siellä on aika kallista. Nyt löysin tämmösen paikan

www.lensbuddy.com/

Mistä muut pakkislaiset tilaa piilarinsa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lensway:ltä. Aiemmin olen vain kertakäyttölinssejä viihteellä käyttänyt... Nyt tilasin kuukausilinssit ja hyvin toimivat, ihan samalla lailla kuin Instrun piilolinssit. Aika paljon ilmaa noissa optikoiden hinnoissa, jatkossa tilaan aina linssit netistä. Saavat rahastaa jotakuta muuta.

Tällä hetkellä vielä optikolta. Näkö kun huononee vielä pikkasen enkä tiedä mikä on tämän hetkinen näkö niin vaikeeta tilata netistä vielä

Paljonko te maksatte noista puolen vuoden linsseitä (6kpl). Ja minkä merkkiset linssit on hyviä?
Optikolla kyllä aika kova hinta 100€ sisältäen kaksi puhdistuspulloa.

fisu sanoi:
Tällä hetkellä vielä optikolta. Näkö kun huononee vielä pikkasen enkä tiedä mikä on tämän hetkinen näkö niin vaikeeta tilata netistä vielä

Paljonko te maksatte noista puolen vuoden linsseitä (6kpl). Ja minkä merkkiset linssit on hyviä?
Optikolla kyllä aika kova hinta 100€ sisältäen kaksi puhdistuspulloa.

Itse olen käyttänyt näitä:
SofLens Comfort | Bausch & Lomb
Pakkaus: 6 kpl/paketissa
Toimitusaika: 5 Päivää.
Hinta:24,00 EUR

Eli 2 x 24,00e = 48e ja siinä on puolenvuoden linssit =)

L0b0 sanoi:

Toikin tietysti riippuu silmistä, et mitkä käy. Linsseissähän täytyy olla kaarevuuden ja halkaisijan sopivia, mä en oo löytänyt muita mun silmiin passeleita kuin Focus Monthly SoftColorsit.. Tulee puolen vuoden setille hintaa vähän päälle 80€ +nesteet. Kun sain ekat piilarit niin optikko määräs ihan väärät, hyvä että silmissä pysyi.

IronMind sanoi:
Sama. Focus Dailies ~45eur/90kpl. Eli oottas, puolen vuoden linssit siis ~180eur, mutta kun en käytä linssejä läheskään joka päivä niin tuo aski kestää paljon pidempään.

Itselläni on aina noi kuukausilinssit, mutta hyvä olla pari askia näitä yhdenpäivän linssejä jos lähtee esim. mökille, juhlimaan tms...paljo kätevämpiä

L0b0 sanoi:

Oletko tilannut nuo tuolta Kitupiikistä vai mistä? Siellä näyttää olevan vakio kaarevuus noissa linsseissä. Niin käykö ne yleensä suurimmalle osalle ihmisistä vai pitääkö tilata omaan silmään sopivat? Jos nyt laittaisin piilolinssit, niin pitääkö minun käydä optikolla tekemässä jotain testejä, vai voinko suoraan tilata tuollaisen paketin? Aika :david: kysymyksiä on mutta jaksakaa..

andor sanoi:
Oletko tilannut nuo tuolta Kitupiikistä vai mistä? Siellä näyttää olevan vakio kaarevuus noissa linsseissä. Niin käykö ne yleensä suurimmalle osalle ihmisistä vai pitääkö tilata omaan silmään sopivat? Jos nyt laittaisin piilolinssit, niin pitääkö minun käydä optikolla tekemässä jotain testejä, vai voinko suoraan tilata tuollaisen paketin? Aika :david: kysymyksiä on mutta jaksakaa..

Itse käytän tästälähtien vain tätä paikkaa http://www.lenses4net.com
On meinaan kaikist halvin! Ja toki pitää eka käydä optikolla tarkastuttaan näkö. Se maksaa kympin tai kaks, mut saat tietää kaarevuuden, vahvuudet, jne jne sekä optikkomies suosittelee sulle jotain merkkiä =) et tietenkään ota piilareita optikolta, vaan tilaat sit netistä, understood?

L0b0 sanoi:
Itse käytän tästälähtien vain tätä paikkaa http://www.lenses4net.com
On meinaan kaikist halvin! Ja toki pitää eka käydä optikolla tarkastuttaan näkö. Se maksaa kympin tai kaks, mut saat tietää kaarevuuden, vahvuudet, jne jne sekä optikkomies suosittelee sulle jotain merkkiä =) et tietenkään ota piilareita optikolta, vaan tilaat sit netistä, understood?

Jeps. No tuolla kitupiikissäkin näytti olevan aika halpoja. Halvin oli 21e kolme paria (22 euroa jos tilaa vain yhden paketin, mutta kuitenkin tilaisin 2 pakettia, eli puoleksi vuodeksi). Ja tuohon hintaan sisältyy postikulutkin! Eli 42 euroa tulisi maksamaan puolen vuoden satsi. Noihinhan pitää vissiin ostaa jokin puhdistusneste tms. vielä lisäksi, vai?

Juu ja tosiaan mitä kaikkea siellä optikolla selvitetään? Kun vahvuudet ois jo tiedossa, mutta kyllä pitää tietenkin tuo kaarevuus ainakin saada vielä selville. Eli paras mennä sinne optikolle tarkistus tekeen. Ja vielä tuosta käytöstä. Siis pidetäänkö noita kuukausilinssejä koko kuukauden ajan yhtäjaksoisesti silmissä, vai puhdistellaanko/käsitelläänkö niitä jotenkin välillä?

andor sanoi:
Jeps. No tuolla kitupiikissäkin näytti olevan aika halpoja. Halvin oli 21e kolme paria (22 euroa jos tilaa vain yhden paketin, mutta kuitenkin tilaisin 2 pakettia, eli puoleksi vuodeksi). Ja tuohon hintaan sisältyy postikulutkin! Eli 42 euroa tulisi maksamaan puolen vuoden satsi. Noihinhan pitää vissiin ostaa jokin puhdistusneste tms. vielä lisäksi, vai?

Juu ja tosiaan mitä kaikkea siellä optikolla selvitetään? Kun vahvuudet ois jo tiedossa, mutta kyllä pitää tietenkin tuo kaarevuus ainakin saada vielä selville. Eli paras mennä sinne optikolle tarkistus tekeen. Ja vielä tuosta käytöstä. Siis pidetäänkö noita kuukausilinssejä koko kuukauden ajan yhtäjaksoisesti silmissä, vai puhdistellaanko/käsitelläänkö niitä jotenkin välillä?

Meehän mies sinne optikolle, se antaa parhaat vastaukset =)
Itse oon käyttänyt nyt n.5vuotta piilareita ja näitä kuukausilinssejä pääasiassa. Ne heitetään aamulla päähän ja illalla ennen nukkumaanmenoa otetaan pois -> puhdistetaan -> laitetaan sellaseen askiin lepäilemään nesteen kera =)

Vaikka netistä piilareita tilaakin, kuten myös allekirjoittanut, kannattaa ehdottomasti käydä säännöllisin väliajoin,noin puolen vuoden välein optikon tarkastuksissa. Näön tarkkuuden lisäksi siellä tsekataan mikroskoopilla silmän kunto. Nimimerkki piilareiden vuoksi kroonisesta sidekalvontulehduksesta kärsivä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom