Halvimmat piilolinssit netistä!

Mistäs verkkokaupoista sitä on katottu? Koska kyllä niissä pitäis olla kaikki väliltä 0 - 180 astetta. Ainakaan itse en ole törmännyt tuollaisiin muihin valikkoihin...

Ja ootko varma, että katoit nimenomaan akselin kohdasta, etkä vaikka pakkauskoosta tota 90 & 180? :D

Kyllä varmasti akselin kohdalta katsoin, LensWaysta ja LensOnista ainakin ja molemmissa oli akseliksi valittavana ainoastaan 90 ja 180.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä varmasti akselin kohdalta katsoin, LensWaysta ja LensOnista ainakin ja molemmissa oli akseliksi valittavana ainoastaan 90 ja 180.

Kokeiles valita joku muu piilarimerkki... Eli näyttäis siltä, että LensWayltä saa esim. 1-Day Acuvue for Astig. vaan tietyillä akseleilla, mutta vaikka PureVisionin Toric:ia 10 asteen välein.

Eli se on tuotteesta sitten vaan kiinni. Toki, aina pitäisi tilata sitä mitä optikko on määrännyt - mutta varmaan optikon määräämää tuotetta pitäis löytyä optikon määräämällä akselillakin :)

Kokeiles valita joku muu piilarimerkki... Eli näyttäis siltä, että LensWayltä saa esim. 1-Day Acuvue for Astig. vaan tietyillä akseleilla, mutta vaikka PureVisionin Toric:ia 10 asteen välein.

Eli se on tuotteesta sitten vaan kiinni. Toki, aina pitäisi tilata sitä mitä optikko on määrännyt - mutta varmaan optikon määräämää tuotetta pitäis löytyä optikon määräämällä akselillakin :)

Joo tosiaan joistakin merkeistä löytyy enemmän noita akselivaihtoehtoja, mutta unohdin mainita että etsin nimenomaan päivälinssejä, en kuukausilinssejä. Päivälinsseistä lähimmäksi oikeita arvoja näyttäisi pääsevän Focus Dailies Toric -linsseillä, joissa on valittavana akselit 20, 70, 90, 110, 160, 180. Noista 160 osuu ja uppoaa vasemman silmän kohdalla, mutta oikeassa silmä akselin pitäisi olla 50 mitä taas ei tuosta listasta löydy. Itse kun en tiedä kuinka pahasti tuo väärä akseli, esim. 70 mikä on lähimpänä oikeaa, vaikuttaa itse näköön. Tuosta kyseisestä linssistä ei tosin löydy oikeita sylinteriarvoja, kun taas toisesta linssistä löytyy oikeat sylinteriarvot mutta akselit 20, 90, 160, 180 joista taas ollaan kauempana oikeasta arvosta 50.

Taidan soittaa LensOnin ilmaiseen asiakaspalveluun ja kysyä josko siellä osaisivat neuvoa mitkä ovat oikeat linssit... :)

Tietääkö joku onko LensOnin koko väki lomalla, vai mikä mättää kun melkein kuukausi sitten tilasin piilarit, eikä ole mitään kuulunut?

Tietääkö joku onko LensOnin koko väki lomalla, vai mikä mättää kun melkein kuukausi sitten tilasin piilarit, eikä ole mitään kuulunut?

Laita sähköpostia tai soita. Itse tilasin 23.12 eikä ole vieläkään tullut. Ne oltiin pistetty postiin vasta 5.1, koska niiltä jäi työpäiviä iteltä ja valmistajilta joulun ja uuden vuoden takia. On se kumma ku luvataan 2-5 työpäivän toimitusaika, mutta ei voida laittaa nettisivuille esim. jotain tiedotetta että nyt kestää. Toiset kun voi tarvita niitä linssejä nopeastikin.

Jollain tietoa onko värillisiä jatkuvakäyttöisiä piilolinssejä olemas? Jos on niin mistäs sellasii vois saada tilattuu? Instrun sivuilta itte aina tilailen, mutta eipä löydy tuolta tollasia, joita haen.

Jollain tietoa onko värillisiä jatkuvakäyttöisiä piilolinssejä olemas? Jos on niin mistäs sellasii vois saada tilattuu? Instrun sivuilta itte aina tilailen, mutta eipä löydy tuolta tollasia, joita haen.

Onha noita, mulla ainakin on päässä neljättä viikkoa putkeen nää samat linssit. Tilasin piilolinssit netistä ihan LensOnin kautta nyt pari viikkoa sit. Ennen käytin Lenswaytä. Samalla tavalla näyttää tulevan mutta LensOn oli tällä kertaa halvempi.

Sivusto piilareitten vertailuun: http://www.piilolinssivertailu.net/

Onha noita, mulla ainakin on päässä neljättä viikkoa putkeen nää samat linssit. Tilasin piilolinssit netistä ihan LensOnin kautta nyt pari viikkoa sit. Ennen käytin Lenswaytä. Samalla tavalla näyttää tulevan mutta LensOn oli tällä kertaa halvempi.

Sivusto piilareitten vertailuun: http://www.piilolinssivertailu.net/

Edellinen ja moni muu piilolinssit netistä -sivusto on hyvä lähde sopivien linssien metsästykseen. Itse olen tilaillut linssejä netistä jo noin viisi vuotta, eikä omiin linsseihin ole tarvinnut pettyä. En niitä kyllä kovin usein käytäkään. Poikakaverini sai jonkinlaista silmätulehdusta kesällä aina pistäessään linssejä silmään, joten saattoi viime erässä olla jotain häikkää. Linssit saattoivat olla vanhentuneet, vaikka päivämäärä oli ok. En viitsi mainita firman nimeä, jotten suotta saata ketään huonoon valoon, jos kyse olikin vain hygieniasyistä. Kyseessä oli siis yötäpäivää käytettävät linssit. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa linssien aiheuttamien silmätulehdusten kanssa, kun olette tilanneet piilolinssit netistä?

Edellinen ja moni muu piilolinssit netistä -sivusto on hyvä lähde sopivien linssien metsästykseen. Itse olen tilaillut linssejä netistä jo noin viisi vuotta, eikä omiin linsseihin ole tarvinnut pettyä. En niitä kyllä kovin usein käytäkään. Poikakaverini sai jonkinlaista silmätulehdusta kesällä aina pistäessään linssejä silmään, joten saattoi viime erässä olla jotain häikkää. Linssit saattoivat olla vanhentuneet, vaikka päivämäärä oli ok. En viitsi mainita firman nimeä, jotten suotta saata ketään huonoon valoon, jos kyse olikin vain hygieniasyistä. Kyseessä oli siis yötäpäivää käytettävät linssit. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa linssien aiheuttamien silmätulehdusten kanssa, kun olette tilanneet piilolinssit netistä?

BUMP UP tälle threadille. Oli tullu s-postiin jotain tarjouksia taas LensOnilta, onko kellään mitään tietoa, että saako tota 5€ kokeilutarjousta tilattua samaan osotteeseen ku aikasemmin jos tekee vaikka puolison nimellä tilin ja tilauksen?

Tossa mervin antamassa linkissä hinnatkin oli hiukan pois kohdiltaan (sivuja ei päivitetä?). Niinkun parissa muussakin saitissa, mut esim. http://www.piilolinssitnetista.info/ näytti pitävän paikkansa suht hyvin.

Ja vinkkejä Turun suunnalle tarvitaan: Tarttis käydä optikolla jälleen tarkastuttamassa näkö, edullisia ja mukavia optikkoja?

Hyvä lista jossa varmaan suurin osa suomalaisista kaupoista, jotka myy piilolinssejä netissä tästä.

Piilolinssit tosiaan saa edullisemmin netistä :). Samoin kyllä myös esim mustekasetit. On aika hämmentävää miten paljon parempi paikka netti on melkein kaikkien ostoksien tekemiseen... 10 vuoden päästä ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla enää yhtää fyysistä putiikkia pystyssä.

Ainoa mikä vielä puuttuu on hyvä ruokakauppa netissä... sitä odotellessa.

En nyt löytänyt nopeasti mitään muuta keskustelua piilolinsseistä, mutta tuli tuossa mieleen yksi kysymys. Voiko se, että pitää vain toisessa silmässä piilolinssiä heikentää näköä tjsp tai onko siitä jotain haittaa? Tuli vain mieleen, kun tuossa jonku aikaa sitten tuli hieman kiire lähteä kouluun ja ehdin laittaa vain toiseen, niin näin silti käytännössä yhtä hyvin vaikka toisessa silmässä ei ollut piilolinssiä. Kokeilin toisenkin kerran, eikä siltikään huomannut juuri mitään eroa. En nyt tavaksi ajatellut ottaa, mutta tuli vain mieleen :D Jossain tilanteissa on oikeasti mielestäni parempi kun toisessa silmässä sitä linssiä ei ole, ja laseista en oikein pidä.. :rolleyes:

No ei kai ole haittaa. Ja riippuu muuten aika paljon näöntarkkuudesta, että näkeekö yhdellä yhtä hyvin vai ei. Jos korjausta on vaan vähän, niin aivot osaa muokata näkemänsä sopivaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom