Halvimmat piilolinssit netistä!

Vaikka netistä piilareita tilaakin, kuten myös allekirjoittanut, kannattaa ehdottomasti käydä säännöllisin väliajoin,noin puolen vuoden välein optikon tarkastuksissa. Näön tarkkuuden lisäksi siellä tsekataan mikroskoopilla silmän kunto. Nimimerkki piilareiden vuoksi kroonisesta sidekalvontulehduksesta kärsivä...

tuo on hyvä pointti mikä unohtuu helposti kun tilaillaan intersvepistä noita piilareita. instrussa tulee kutsu kerran vuodessa, ja olenkin instrun nettikaupan asiakas. jotain lenses4net:iä vaikea saada vastuuseen jos joku silmäkuppa hyppää silmiin piilareista...

tiedän tapauksia joilla on useamman vuoden piilarikielto vaan sen takia kun ei oo kuunneltu tarpeeks hyvin optikon puheita...ja tiedä onko tarkastuksetkin jäänyt väliin siinä samalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka netistä piilareita tilaakin, kuten myös allekirjoittanut, kannattaa ehdottomasti käydä säännöllisin väliajoin,noin puolen vuoden välein optikon tarkastuksissa. Näön tarkkuuden lisäksi siellä tsekataan mikroskoopilla silmän kunto. Nimimerkki piilareiden vuoksi kroonisesta sidekalvontulehduksesta kärsivä...

Kun tilaa puhelimen kautta tuota aikaa optikolle, niin kannattaako jo siinä mainita, että on tulossa tarkastukseen nimenomaan piilolinssien takia? Eli eroaako tuo mitenkään normaalista tarkastuksesta?

Kun tilaa puhelimen kautta tuota aikaa optikolle, niin kannattaako jo siinä mainita, että on tulossa tarkastukseen nimenomaan piilolinssien takia? Eli eroaako tuo mitenkään normaalista tarkastuksesta?

eroaa. kuka tahansa optikko ei voi tuota tarkastusta tehdä vaan pitää olla joku pätevyys ja koulutus että saa tehdä piilaritarkastuksen. yleensä tuollaisia henkilöitä vain muutama isossakin liikkeessä.

Itse tilaan Instrun nettikaupasta. Kolmen kuukauden välein paukahtaa sellainen reilun satasen setti. Viimeeksi taas hinnat nousseet, nyt oli jo 110 (sisälsi myös nesteet).

Mistä saisi Air-Optixit halvimmalla? Anyone?

Saatanan rosvoja nuo optikot. Julmetusti ilmaa noissa hinnoissa.

:offtopic: Meikäläinenkin passitettiin kaksi kertaa silmälekurille, vaikkei silmissä ollut mitään vikaa :jahas:Vituttaa lievästi, vaikka siitä jo aikaa jokin tovi.

En tiedä mikä mun silmissä on, joku 2kk sit kävin tarkastuksessa koska tuntus että vanhat oli liian heikkotehoset(-2,0). Noh kävin ja todettiin että tarvittais (-2,5) ja sellaset ostin, nyt kuukauden päästä tuntuu että näkö olisi taas heikentynyt ja tarvis tehokkaammat linssit. Jumalaut o menny rahaa noihin ja ottaa tosi pal päähän kyl linssit ei toimi kunnolla. Nää ei taida oikein sopia mulle ja ajattelin tilata tarkastuksen taas huomenna mutta ostan todellakin linssit nyt netistä. helvetti sentään, vielä pari päivää sitten kaikki oli kunnossa ja nyt töissä särki pää yms ja en näe läheskää niin hyvin kuin viime viikolla???!!

Merkki on Iwear supreme ja nämä on jotai uusia nytten kai, mutta nämä pari pakettia ei ole toiminut oikee kunnolla.

Onko täällä jotai asiantuntijoita joka vois kertoa vähän...

Pitääpä postata tännekin jos jotakuta kiinnostaa. Tein pienen hintavertailun noista piilolinssien nettikaupoista. Kuusi kappaletta Acuvue-linssejä eri nettikaupoissa:

Kauppa hinta (linssien hinta + toimituskulut)
Shopping4net / Lenses4net 17,45€ (17,45€ + 0,00€)
YourLenses 23,35€ (17,35€ + 5,00€)
Nordic Lenses 31,50€ (26,50€ + 5,00€)
Lensway.fi 32,50€ (27,50€ + 5,00€)
Netlens.fi 33,00€ (28,00€ + 5,00€)
Piilarinet 34,80€ (29,90€ + 4,90€)
Piilolinssitilaus.fi 33,80€ (28,90€ + 4,90€)
Instrumentarium 72,00€ (70,00€ + 2,00€)
Nissen 72,00€ (70,00€ + 2,00€)

Instrumentariumilla ja Nissenillä näkyy olevan yhteinen verkkokauppa.

Päivityksiä laitan tuonne blogin puolelle.

Pitääpä postata tännekin jos jotakuta kiinnostaa. Tein pienen hintavertailun noista piilolinssien nettikaupoista. Kuusi kappaletta Acuvue-linssejä eri nettikaupoissa:

Kauppa hinta (linssien hinta + toimituskulut)
Shopping4net / Lenses4net 17,45€ (17,45€ + 0,00€)
YourLenses 23,35€ (17,35€ + 5,00€)
Nordic Lenses 31,50€ (26,50€ + 5,00€)
Lensway.fi 32,50€ (27,50€ + 5,00€)
Netlens.fi 33,00€ (28,00€ + 5,00€)
Piilarinet 34,80€ (29,90€ + 4,90€)
Piilolinssitilaus.fi 33,80€ (28,90€ + 4,90€)
Instrumentarium 72,00€ (70,00€ + 2,00€)
Nissen 72,00€ (70,00€ + 2,00€)

Instrumentariumilla ja Nissenillä näkyy olevan yhteinen verkkokauppa.

Päivityksiä laitan tuonne blogin puolelle.

Kannattaa huomioida myös Lenson.com. Aikoinaan kun vertailin, niin tuolta sain omat linssit halvimmalla, mutta en välttämättä tiennyt kaikista noista kaupoista. Lensonista saa uudet asiakkaat 5 euron alennuksen ja käytössä on myös suosittelija-systeemi, jossa jokaisesta suosittelemastasi asiakkaasta saat itse myös 5 euron alennuksen.

Nostetaas vanhaa threadiä nyt sitten ylöspäin, koska itse tilasin juuri piilolinssit netistä. Toimitus kesti sen 2 viikkoa ja viime viikolla saapuivat linssit suoraan kotiovelle. Ehdottoman tyytyväinen olen hankintaani: Yötä-päivää linssit LensWay:ltä suhteellisen halpaan hintaan. On ihan kumma fiilis, kun ei tarvii ottaa yöks pois linssejä päästä... Ei ns. "tarvitse huolehtia" niin paljon... Ja tuntuvat piilarit muuten paremmilta päässäkin kuin noi mitkä mulla oli testivaiheessa optikolta. Eli omien kokemusten mukaisesti suosittelen hankkimaan piilolinssit netistä ilman muuta! :) Rahaa säästyy ja on muuten vaivatonta.

Terveisin,

Iloinen tilaaja :D

Minkälaisia yötäpäivää linssejä tilasit? Itse ostin Purevision yötäpäivää piilareita. Parin kolmen päivän jälkeen aamulla herätessä tuntuu kuin olisi silmät täynnä hiekkaa :jahas:

En jostain syystä millään tajua miksi noita yötä-päivää linssejä PITÄÄ pitää yötkin. Tottakai, jos on tilanne, ettei niitä mitenkään saa pois järkevästi litkuihin, niin sitten ymmärrän. (Esim. intissä). Muuten en tajua alkuunkaan miksi niitä pidetään päässä vaikkapa kotioloissa yötkin. Vaikka nuo onkin siihen suunnattu, niin ei se niin hyvä silmille ole millään kuin yöunet ilman silikonia silmissä.

Enkä nyt mitenkään viittaa WSS:ään, enhän minä tiedä sinun tilannettasi. Yleisesti vain ihmettelen.

Olen sen verran laiska ettei aina jaksaisi ottaa piilareita illalla poies :D. Eikö piilarit yleensä ole aika samanlaisia? Ostaessa netistä sivuilla lukee aina "reseptillä" tjsp. Uudenlaisia piilareita ostaessa en koskaan käy sovittamassa niitä liikkeessä ja hyvin istuvat silmiin.

Minkälaisia yötäpäivää linssejä tilasit? Itse ostin Purevision yötäpäivää piilareita. Parin kolmen päivän jälkeen aamulla herätessä tuntuu kuin olisi silmät täynnä hiekkaa :jahas:

Joo, samoja tilasin! Vasemmassa toorinen, oikeessa "normi". Ja hyvin toimii. En edes muista enää et on piilarit päässä. Ei missään vaiheessa viel ollu mitään ongelmia. Silmät ollu vähän väsyneet sillon tällön mut se ei kyllä piilareista oo johtunu :D

Itse olen tilaillut jo jonkin aikaa Lensonilta. 3kk välein tulee postilaatikkoon automaattilaus joten saan sen ilman postikuluja. jonku 39€ taitaa maksaa 6kpl laatikko Coopervisionin Biofinity yötäpäivää linssejä.

Voisiko joku sen verran neuvoa, että jos mulla on optikon kortissa vasemman silmän akseli 160 ja oikean 50, ja verkkokauppojen valikoista löytyy vain 90 ja 180, niin valitsenko vasemmalle silmälle tuon 180 ja oikealle 90 vai tulenko noilla yleensä näkemään jos ero on noin suuri (20 ja 40)?

Voisiko joku sen verran neuvoa, että jos mulla on optikon kortissa vasemman silmän akseli 160 ja oikean 50, ja verkkokauppojen valikoista löytyy vain 90 ja 180, niin valitsenko vasemmalle silmälle tuon 180 ja oikealle 90 vai tulenko noilla yleensä näkemään jos ero on noin suuri (20 ja 40)?

Mistäs verkkokaupoista sitä on katottu? Koska kyllä niissä pitäis olla kaikki väliltä 0 - 180 astetta. Ainakaan itse en ole törmännyt tuollaisiin muihin valikkoihin...

Ja ootko varma, että katoit nimenomaan akselin kohdasta, etkä vaikka pakkauskoosta tota 90 & 180? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom