Haluun lisää voimaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Haluiasin saada lisää rautaa ylös mavessa, penkissä, jalkakyykyssä ja rinnallevedossa, joten pystyiskö joku auttaan! vaikka tekemällä jonkin ohjelman! Nää kaikki pitäis tehdä samalla viikolla!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yleisesti ottaenhan voimaa saadaan lyhyemmillä sarjoilla ja lihasta rakennetaan sitten hieman pidemmillä sarjoilla. Jos voimanostoa haluaa harrastaa, niin treenit voisi jakaa esim. pääliikkeiden mukaan, eli mave, penkki ja kyykky omille päivilleen. Sitten pitäisi suunnitella mitä muuta haluaa tehdä ja sen mukaan jakaa asioita eri päiville. Rinnallevetoa en itse harrasta juuri ollenkaan, joten hieman paha sanoa minä päivänä se ois parhainta olla..

Jos ajattelisi jotain jakoa noille noin voimanoston kannalta, niin voisi ehdottaa vaikka seuraavaa:
1. Kyykky+apuliikkeet
2. Penkki+apuliikkeet
3. Veto+rinnalleveto

Kerro vähän treenitaustoja ja tavoitteitasi hieman enemmän, niin helpompi auttaakkin. Mieti vähän miten treenit sopisivat parhaiten sun muuhun ohjlemaan, miten haluat kehoasi treenata jne. Lueskele myös palstaa ajatuksella, varmasti löytyy ideoita ja ajatuksia.

lampunjalka sanoi:
...Ja niinpä tästä threadista tulisi miljoonas jossa neuvotaan samat asiat ja samat henkilöt kiistelevät taas samoista asioista.. :rolleyes:

Noita asioita jotka tuohon vaikuttaa on niin paljon, että voisimme kilpaa kertoa neuvoja kaksi vuotta.
Helpommalla pääsee kun katsoo kaiken sitten samalla käyttämällä searchiä ja saa jopa vastaukset kysymyksiin heti. :eek:

edit: Vitutusta varmaan liikkeellä..

tai.. itse teen nykyään jotakuinkin näin:

1. jalkakyykky & maastaveto, kovaa
2. penkkipunnerrus, kovaa
3. rinnalleveto, jalkakyykky, maastaveto, nopeustreeni / räjähtävyys pienillä painoilla
4. penkkipunnerrus, nopeustreeni, nopeustreeni / räjähtävyys

tuo ei ole viikonpäiviin sidottu vaan teen aina seuraavaksi vuorossa olevan päivän, kuitenkin niin että raskaan ja nopean treenin välille tulee vähintään 3 päivää. tosin tuon rinnallevedon teen pelkästään lämmittelynä ja tekniikan opetteluna.

oletko kokeillut selkäinahon sakarin abc-ohjelmaa? voisi olla hyvä näin aluksi.. itse olen nyt 3 viikkoa ollut poissa leikistä ylikunnon vuoksi. ohjelma toimii siis liiankin tehokkaasti. en ehkä kuitenkaan neuvoisi heti aluksi tekemään samalla viikolla kovin kovaa noita, enkä välttämättä edes kyykkyä ja maastavetoa samassa treenissä.

voimanostopuolelta löytyy varmasti kiinnostavia jutusteluja maksimivoimaa haluaville.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom