WTA
Banned
Johtuuko tämä lopputulema tuosta spinnauksesta. Ei taida olla mitään tekemistä halpisrenkaiden kanssa jos ei osaa autolla ajaa.Tyggis sanoi:mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuuko tämä lopputulema tuosta spinnauksesta. Ei taida olla mitään tekemistä halpisrenkaiden kanssa jos ei osaa autolla ajaa.Tyggis sanoi:mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Tyggis sanoi:itse spinnasin bemarilla tossa kehäIII:lla 180-astetta tänään. Alla ei ole edes halpisrenkaat, mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Tyggis sanoi:Lähinnä tarkoitan, että en enään aio säästellä renkaita ostaessa. Ei ole paskapuhetta, että vaikka renkaissa olisi pintaa ne tulisi vaihtaa viimeisään 3 vuoden välein. Tollanen spinnaus ja kuolemaa silmiin katsominen avaa vähän niitä rahapussin nyöriä.
Tyggis sanoi:Saksasta renkaat, voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Mistä firmasta tilaat ne, onko aikaisempia kokemuksia ja saako myös auton renkaita?
):Rengas- Onlinen hintoihin ainakin sisältyy toimituskulut, joten ei ole hyötyä.Tyggis sanoi:olisko kimppatilaus? säästäis postikuluissa

Jos budjetti on rajoitettu, niin jotkut paikat tarjoavat renkaita myös käytettyinä. Pk-seudulta mm. undergroundmotorsport
ja jos maksaa kumeista vaikkapa sen 50e ja pintaa on sen verran että kesän ajaa, niin eipä sekään halvaksi tule kun joka kesä pitää ostaa uudet samanlaiset... Tähänkin joku vois todeta että ei se mitään maksa kun tuntee jonkun alan liikkeestä, mutta jollei tunne niin esim vianorilla 4 rengasta vanteille + tasapainotus = 65e..
. n 10vuotta oon vähintään kerran vuoteen siellä renkaita käynyt punomassa vanteille ja pois+tasapainotukset.rengas myyjänä voin sanoa että niitä urpoja on pilvin pimein jotka ostaa ensin kalliit vanteet mutta sitten ei oo vara ostaa renkaita.