Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaapista nopealla vilkaisulla löytyy
Rainbow:kaurahiutaleet, ruisleipäpalat, kinkkusiivuja, ketsuppia(muut halpamerkkiketsupit vetistä)
X-tra: mausteita, sinappia, juustoa
Milbona: maitoa, maitorahkaa, raejuustoa
Eldorado: perunajauhot, lasagnelevyt
Laatua kaikki nuot tuotteet ainaki :)

Rainbow'n "Tonnikala paloina öljyssä" purkin sisältö on ärsyttävän usein hiutaleita eikä PALOJA kuten pitäisi. Ihan kauheeta paskaa noi hiutaleet.

Eldoradon "tonnikalaa" hiutaleina, siihen sekotukseen suomuja, uimarakkoja ja ruotoja en kyllä tuu enää ikinä kajoomaa aivan järkyttävää.

Rainbow'n "Tonnikala paloina öljyssä" purkin sisältö on ärsyttävän usein hiutaleita eikä PALOJA kuten pitäisi. Ihan kauheeta paskaa noi hiutaleet.

Jahas,paikallisesta Rainbow`n tunapalat öljyssä loppu,otin "pitkin hampain" hiutaleina enkä mitään vikaa huomannut:wtf:

Siis onko kukaan muu maistanut Rainbow kylmäpuristettua rypsiöljyä? Ostin eilen kun ko. kaupasta ei vakkarimerkkiäni Virginoa löytynyt, ja täytyy kyllä todeta että tuo Rainbow maistui lähinnä homeelle... Virginon vastaavassa voi sentään hyvällä mielikuvituksella erottaa jopa pähkinäisen vivahteen. Sattuikohan mulle joku maanantaikappale vai onko tuo ominaisuus?

Juuri tuo öljy maistuu kyllä ihan helvetin kauhealle. Ekaa kertaa oliiviöljyä ostaessani ostin tietysti juuri tuota ja ihmettelin kun ikävä maku pisti ruoankin seasta läpi. Onneksi ostin bertollinia seuraavalla kerralla...muutamaa muutakin merkkiä on ollut ja kaikki niistä ihan hyviä. Citymarketista saa samaan litrahintaan ihan ok öljyä litran pulloissa, merkkiä en nyt tähän hätään muista.

Lidlistä saa mysliä Goody Special. Luxury Fruit (vihreä pussi) on parasta mysliä mitä olen maistanut, löytyy sitä hedelmää ja muuta. Ei ole pelkkää kaurahiutaletta, kun monessa halpiksessa on.
Mysliä on kahta eri sorttia, tässä kuva siitä toisesta eri värisestä:
images

Lidlistä saa mysliä Goody Special. Luxury Fruit (vihreä pussi) on parasta mysliä mitä olen maistanut, löytyy sitä hedelmää ja muuta. Ei ole pelkkää kaurahiutaletta, kun monessa halpiksessa on.
images

:5:

Pirkan vähälaktoosinen maitorahka, älkää ikinä ostako. mulla on tuossa just vieressä puoliks syöty sellanen purkki ja hyi saakeli mitä kuraa. puol purkkia kaadoin makeutusainetta sekaan ja on vieläkin niin kauheeta mömmöä et hajukin ällöttää :urjo:

Pirkan vähälaktoosinen maitorahka, älkää ikinä ostako. mulla on tuossa just vieressä puoliks syöty sellanen purkki ja hyi saakeli mitä kuraa. puol purkkia kaadoin makeutusainetta sekaan ja on vieläkin niin kauheeta mömmöä et hajukin ällöttää :urjo:

Mulle uppoaa kyllä jogurtin kera toi Pirkankin rahka. Ei tosin Valioa päihitä. Alussa toi Pirkan tökötti maistu lähinnä samalta miltä sementti näyttää, mutta muutaman purkin jälkeen rupes jo maistumaan ihan jeessiltä.

Joo, mä veikkaan kuitenkin et mun pirkat on maisteltu. Valio hyla on kyllä perhanan hyvää mielestäni vaikka muuten nuo hylat tuotteet ei mun makuun oikein olekaan. Suositella voisin kuitenkin rainbown pähkinäsekoitusta, menee yleensä pussi per viikko. Mielestäni rainbow päihittää tässäkin asiassa tuon pirkan pähkinät

images

Pitääkin laittaa testiin. Tällä hetkellä on mennyt X-tra mysliä mikä on ok.

http://omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1474&productID=887

Näemmä sama ongelma jatkuu edelleen. Olen palauttanut pari vuotta sitten kasan Rainbown tonnikalapaloja Inexille, koska juurikin sisälsivät enemmän hiutaleita kuin paloja. Sain vastaukseksi ettei tuotteissa ole vikaa. En ole enää sen jälkeen ostanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom