X-tra mätitahnakin hyvää ja vieläkin halvempaa. Ei käytännössä hinnassa eikä maussa suurta eroa.-Rainbow mätitahna. Mielestäni hyvä vaihtoehto Kallen mätitahnalle makunsa puolesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
X-tra mätitahnakin hyvää ja vieläkin halvempaa. Ei käytännössä hinnassa eikä maussa suurta eroa.-Rainbow mätitahna. Mielestäni hyvä vaihtoehto Kallen mätitahnalle makunsa puolesta.
-Korpelan kananuggetit 95cnt/200g 17g protskua/100g muistaakseni.
-X-tra lenkki 75cnt/400g
mistä tuota korpelan kananuggettia saa? halpaa on.
Rainbow'n "Tonnikala paloina öljyssä" purkin sisältö on ärsyttävän usein hiutaleita eikä PALOJA kuten pitäisi. Ihan kauheeta paskaa noi hiutaleet.
Lidlistä saa mysliä Goody Special. Luxury Fruit (vihreä pussi) on parasta mysliä mitä olen maistanut, löytyy sitä hedelmää ja muuta. Ei ole pelkkää kaurahiutaletta, kun monessa halpiksessa on.
Mysliä on kahta eri sorttia, tässä kuva siitä toisesta eri värisestä:
Pirkan vähälaktoosinen maitorahka, älkää ikinä ostako. mulla on tuossa just vieressä puoliks syöty sellanen purkki ja hyi saakeli mitä kuraa. puol purkkia kaadoin makeutusainetta sekaan ja on vieläkin niin kauheeta mömmöä et hajukin ällöttää :urjo:
Lidlistä saa mysliä Goody Special. Luxury Fruit (vihreä pussi) on parasta mysliä mitä olen maistanut, löytyy sitä hedelmää ja muuta. Ei ole pelkkää kaurahiutaletta, kun monessa halpiksessa on.
Mysliä on kahta eri sorttia, tässä kuva siitä toisesta eri värisestä:
Rainbow'n "Tonnikala paloina öljyssä" purkin sisältö on ärsyttävän usein hiutaleita eikä PALOJA kuten pitäisi. Ihan kauheeta paskaa noi hiutaleet.