Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
Rainbow tuotteet ovat yleensä erittäin hyviä. Finnspring ja Rainbow limpparit ovat kans todella hyviä. Rahkoista suosittelen VAHVASTI Lidl:n Milbona maitorahkaa, kun tätä syö hetken ja kokeilee ehrmannia niin ere maistuu jotenkin eltaantuneelle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on tullu uus herkku kaappiin ja se on rainbowin kidneypavut! Aivan herkkua! Suolaliemessä siis, maistoin siinä chililiemessä niin puski suolan maku kyllä aika vahvasti läpi.

en tiedä onko jo mainittu mutta itse ostin tänään ekaa kertaa x-tra juustoa halpaa kun mikä eikä yhtää huonompaa kun puolet kalliimmat. ja iso paketti halvempi kun pieni :) ja toinen hyvä ostos oli rainbow makeat kurkkuviipaleet. ne kanssa paljon edullisempia kun muut vastaavat. vielä väliin ok kalkkuna siivuja niin kyllä on hyvä yhdistelmä 100% ruisleivän kanssa. :rock:

Rainbow:n tonnikalat ja ananakset menee yleensä hyvin alas. Siksi tuo "yleensä", koska eilen ananas"murska" oli täynnä niin kovia paloja, että tuntui kuin jotain bambua olisi koittanut jäystää. Samaten nuo pähkinäsekoitukset menevät aina sillon tällöin, mitään eroa kalliimpiin merkkeihin en ole huomannut.

Tietääkö muuten kukaan tekeekö mikään halppismerkki tuollaisia maapähkinä/cashew/seesaminsiemen/hunaja/yms. patukoita? Tuli napattua kauppareissulla tuollainen mukaan ja oli aivan mielettömän hyvää :kuola: Merkkiä en nyt muista, mutta Kreikassa valmistettu.

Ostin Rainbown pakaste lohta annospaloissa. En sitten tiedä oliko vika kokissa vai tuotteessa, mutta kun tein kalakeittoa näistä biiteistä niin loppujen lopuks mä noukin ne yksitellen pois sieltä mun keitosta kun ei edes maistunut kalalle ne sitkeät palat... :eek: Että silleen!

Euroshopperin salaattifetat öljy-yrttimarinadissa on perkeleen hyviä.

X-tra viljapossun ulkopala ~1.5kg marinoituna oli _järkyttävän_ suolainen. Eipä tohtinut juniorille syöttää juuri ollenkaan.

X-tra porsaan suikaleet. 1/4 paketista lensi suoraan roskiin kun ruskistin lihoja pannulla, osa paloista oli silkkaa vaaleaa läskiä. Eipä nuita meinaa kaupassa huomata kun marinadissa lilluuvat.

Xtran valkosipulipatongit. Voi maistuu hyvin. Muistaakseen vähän liianki hyvin jos joku kokeilee vältellä rasvaa. :D (siit on aikaa ku viimeks söin.
Rainbowin ananaspalat pehmeitä eikä liian makeita.
Dolen ananaspaloja en suosittele kellekkään. Ne on ihan liian makeita.

Nyt kyllä avauduttava täällä kun niin hassun huomion tein. Oon käyttänyt paljon noita Rainbow:n "sinisiä" munia (merkintä 3, eli häkkimuna) ja mulle ne on maistunut ihan hyvin. Ostin sitten eilen tusinan noita vapaan kanan munia samaa merkkiä (vihreä loota, merkintä 2, lattiamuna) ja melkonen shokki oli kun niitä näin+maistoin. Itelleni tuli ekaa kertaa vastaan muna, jossa oli kaksi keltuaista (onko tää kovin yleistä?). Joo okei, solu oli jakautunut it happens...mutta silti hämmennyin hieman. Sitten se maku ei ollut kovin häppöinen vaan oikeastaan aika puinen ja paha. Ja se haju, hyi helkkari! Miten voikaan kanamuna haista noin pahalle, ilman että on mennyt pilalle?

Siirryn takaisin sinisiin muniin, nää virheät saa vesilinnut tai vastaavat. Yök.

Sitten se maku ei ollut kovin häppöinen vaan oikeastaan aika puinen ja paha. Ja se haju, hyi helkkari! Miten voikaan kanamuna haista noin pahalle, ilman että on mennyt pilalle?

Aika jännä kyllä. Ettei kuitenkin olisi ollut pilaantunutta kamaa se kenno? Itsekin nimittäin olen syönyt noita useamman rasian ja ne ovat maistuneet (ja tuoksuneet) ihan tavan kananmunilta.

Aika jännä kyllä. Ettei kuitenkin olisi ollut pilaantunutta kamaa se kenno? Itsekin nimittäin olen syönyt noita useamman rasian ja ne ovat maistuneet (ja tuoksuneet) ihan tavan kananmunilta.

Eivät ollu pilaantunutta tavaraa, ainakaan päiväyksen perusteella. En mä nyt vanhaa/pilaantunutta menis syömään. :rolleyes:

Rainbown viili on ihanaa! Tykkään kun on paljon kiinteämpää verrattuna es. Valio ja Igman. Niin ja Rainbown "funlightit" on kanssa jees.

Euroshopperin rasvaton raejuusto on halpaa kuin häkä ja prodea enemmän kuin Ehrmannissa, maku kanssa miellyttävä! Om nom!

..Mutta Euroshopperin ja X-tran tölkkiherkkusienet on kyllä jotain helvetin ällöttäviä. En oikein tiedä raaskiiko mitään tölkkiherkkaria ostaa, sillä kumisieniä tuntuu tulevan vastaan vähän väliä.

Oon ennen vältellyt muita maitorahkoja kuin ehrmannia, mutta pakon edessä tänään jouduin ostamaan xtran maitorahkaa, kun ehrmann oli prismasta loppu. Ällistyksekseni tavara tuntui ja maistui täysin samalle, liekkö samalta linjalta tullutta?

Oon ennen vältellyt muita maitorahkoja kuin ehrmannia, mutta pakon edessä tänään jouduin ostamaan xtran maitorahkaa, kun ehrmann oli prismasta loppu. Ällistyksekseni tavara tuntui ja maistui täysin samalle, liekkö samalta linjalta tullutta?

Samaa kamaa eri kokoisessa purkissa.

Ostin viime syyskuussa Lidlin Coquette-hernekeittoa. Löysin tänään tölkin kaapista, kattilaan mukaan muutama desi vettä, hieman mausteita ja kuumentelin muutaman minuutin. Tosi hyvää, ostan kyllä uudelleenkin! Vertailupohjaa muihin purkkihernekeittoihin mulla ei hirveästi ole mutta opiskelijabudjetille hinta-laatusuhde erinomainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom