Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä ei liity ravintoon, mutta Rainbowiin kyllä. Elikkä ostin Rainbow partahöylän.

http://www.omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1474&productID=1792

Yltää lähestulkoon Gillette Mach3:n tasoon, ehkä pikkuisen repii enemmän. Saa nähdä miten kauan terä kestää terävänä. Vaikkei yhtä kauan kestäisikään kuin Mach3 niin on nuo terät niin perhanan paljon halvempia, että taitaa tästälähin Rainbowilla lähteä naamakarvat.

Rainbow partageeli ja partavaahto on meikän mielestä ihan yhtä hyviä kuin Gilleten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minkäänlaisia halpamerkkkien marjahilloja en suosittele, kaikki ns. mauttomia ja teollisen makuisia ja esim. rahkaan käytettynä saa laittaa todella paljon että peittää rahkan makua verrattuna hieman kalliimpiin hilloihin...

Paketissa lukee South American Beef Rump Steaks. (95% lihaa/5% marinadia). Ennen näissä oli joku yrttimarinadi, hieman huono minun mielestä. Voin muistaa väärinkin. Nyt pikkuinen määrä jotain hyvää pippurimarinadia. Kaipa tuon marinadin saa huuhdeltua poiskin. Minun suussa maistuu laadukkaalta. Tuolla Rump steaksilla löytyy wikistä tietoa. http://en.wikipedia.org/wiki/Round_steak

Kun avasin paketin, niin odotukset eivät olleet korkealla ulkonäön perusteella.
Mutta valmiista pihvistä sai yllättyä positiivisesti. Parempaa kuin moni kotimainen kalliimpi filee. Ihmeen mureaa.
Marinaadi ei häirinnyt lainkaan, kun enimmät huuhtoi pois ja pippuria sai pintaan vähän jäädäkin.

Säästöpäissäni menin ostamaan tänään sitten tässäkin ketjussa ansiokkaasti haukuttua X-tran salaattitonnikalaa ja oli kyllä viimeinen kerta. Voi vittu mitä paskaa!

Ostin toki vielä monta purkkia, että tässä saa hetken mussuttaa ennen kuin pääsee siirtymään takaisin Rainbown leiriin.

Säästöpäissäni menin ostamaan tänään sitten tässäkin ketjussa ansiokkaasti haukuttua X-tran salaattitonnikalaa ja oli kyllä viimeinen kerta. Voi vittu mitä paskaa!

Ostin toki vielä monta purkkia, että tässä saa hetken mussuttaa ennen kuin pääsee siirtymään takaisin Rainbown leiriin.

Meidän koira syö samoja tonnikaloja. Se taitaaki olla ainut, jonka oon nähny jolle ne on kelvannu :D

Mä taidan ilmeisesti olla ihan outolintu, koska mun mielestäni se x-tran tölkkitonnari on varsin syötävää :eek:

Antakaa anteeksi, en jaksa selata ketjua läpi vaikka tämän on pakko olla täällä jo. Mutta Euroshopperin tonnikala on aivan kamalaa paskaa. Ja sitä on tietenkin tornillinen tuolla kaapissa odottelemassa.:dance:

Rainbow

Tölkkipavut ok
Chiliversio kidneypavuista ++
x-tran salaattitonnikala on kyllä hirveää

LIDL

Alesto pähkinäsekoitus 200g (2,89e normihinta muistaakseni, 2e tarjouksessa) on hyvä, joskin pitää verrata vielä rainbown vastaavaan
Tölkkipavut ok
Raejuusto hyvää ja edullista (1,57e tms. 400g)

Mä olen hirveän tyytyväinen ostamaani Pirkan aloe vero-vessapaperiin :-D

se on loistavaa! Paksua ja riittävää, kaksi arkkia riittää kolmen sijaan! Wow, hyvä pirkka!

Extran lenkki ja nakit on kyllä hyvää tavaraa. Parasta halppista.

Rainbowlta kalapuikot, mehut ja jäätelöt on hyviä ja halpoja. Varsinkin kalapuikkoja tulee syötyä paljolti.

E: Extran pakastepitsat on myös helvetin hyviä ja halpoja. Noihin, kun laittaa vielä jotain lisätäytettä niin makuelämys on valmis.

Rainbow tonnikala ja vihanneksia mexicana on ainakin hyvää.
Ainaski rainbow tonnikala vedessä ja kalapuikot on hyviä.
Rainbow tonnikalaa paloina öljyssä maistuu mun mielestä hemmetin hyvältä. Tulee tuota nyt ketoosilla syötyä.

En tiedä onko ollut mainintaa, mutta Lidlin saksanpähkinäjäätelö on ihan helvetin hyvää.

En ole huomannutkaan, että Rainbow ja X-tra merkillä myydään broileria ja lihaa nykyään. Mitä äsken vilkasin Prismassa niin ainakin nuo X-tra lihasuikaleet ja karjalanpaisti oli helvetin halpoja. Tuota Rainbow broilerin leikettä ei osunut silmään, mutta pitää ensi kerralla vilkuilla onko halvempaa kuin muut broilerit.

http://www.omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1472&productsID=238

http://www.omatmerkit.inex.fi/default.asp?viewID=1474&productID=2085
En tiiä osuko mulle joku maanantai erä, mut ostin noita x-tra:n porsaanlihasuikaleita. Ja pannul sit huomasin et oli kunnon läskipaloja ja muutama pien luunsiru oli kans :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom