Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyypi kokeilla. Ihan fileestäkö nuo pihvit on tehty?
Tarkoitatko niitä valmiiksi marinoituja pakastepihvejä?
Saako sen marinaadin maun niistä helposti pois?
Paketissa lukee South American Beef Rump Steaks. (95% lihaa/5% marinadia). Ennen näissä oli joku yrttimarinadi, hieman huono minun mielestä. Voin muistaa väärinkin. Nyt pikkuinen määrä jotain hyvää pippurimarinadia. Kaipa tuon marinadin saa huuhdeltua poiskin. Minun suussa maistuu laadukkaalta. Tuolla Rump steaksilla löytyy wikistä tietoa. http://en.wikipedia.org/wiki/Round_steak

Sori kun en jaksa asian takia kahlata threadia läpi...

Kauppoihin ilmestynyt xtran 500g maitorahkoja.. Hinta ihan kohdallaan ja proteiiniäkin saman verran kuin ehrmannissa muistaakseni. Onko mistään kotoisin? :)

Sori kun en jaksa asian takia kahlata threadia läpi...

Kauppoihin ilmestynyt xtran 500g maitorahkoja.. Hinta ihan kohdallaan ja proteiiniäkin saman verran kuin ehrmannissa muistaakseni. Onko mistään kotoisin? :)
Samaa rahkaa kuin Ehrmann, mutta erikokoisessa purkissa.

Ei jaksaisi sitten millään, on tuollein "könttätarjouksena" eli 6 purkkia kerrallaan niin ei tee mieli jättää kaikkea tähteeks jos täyttä paskaa sattuu olemaan.

Euroshopperin tonnikalat ainakin on sellasta kuraa ettei sitä voinu ees koiralle kunnolla syöttää...

Mutta pakko se on sitten kokeilla :<

Joo samaa mieltä, täyttä paskaa koko tuote. Lensi viisi avaamatonta ja yksi avattu purkki roskiin sen jälkeen kun ekasta paljastui puolikas kalanpää

minkähän kalan pää siellä on sitte ollu:confused: tai sitte reilun kokosia purkkeja :D

Tonnikala kasvaa useimmiten 2–4,5 metriä pitkäksi ja noin 500 kg:n painoiseksi. Painoennätys on 680 kiloa. -wikipedia-

Ei muuten ole ainakaan noi paskemmat tonnikalat välttämättä 100% tonnikalaa. Mullakin on tullu vastaan joku pienemmän fisun silmä euroshopperin tonnikalasta. Halvat tonnikalat on paskinta teurasjätettä mitä tonnikalsta vaan saadaan eli sinne muserretaan esim. niiden tonnikalojen päät ja niillä voi ihan hyvin olla suussaan pienempiä kaloja mitkä musertuu siinä samassa kivaksi mössöksi sinne purkkeihin. Bon appetit.

Ei muuten ole ainakaan noi paskemmat tonnikalat välttämättä 100% tonnikalaa. Mullakin on tullu vastaan joku pienemmän fisun silmä euroshopperin tonnikalasta. Halvat tonnikalat on paskinta teurasjätettä mitä tonnikalsta vaan saadaan eli sinne muserretaan esim. niiden tonnikalojen päät ja niillä voi ihan hyvin olla suussaan pienempiä kaloja mitkä musertuu siinä samassa kivaksi mössöksi sinne purkkeihin. Bon appetit.

Silmiä ei oo näkyny mutta luulen että ne mustat pisteet on sitä itseään kun sen määrä korreloi niin hyvin hinnan kanssa. Kalliimmissa ei ole juuri lainkaan. Halvat maistuu muutenkin aika vähän tonnikalalle :rolleyes:

Kaikkea paskaa noista Rainbowin joskus juu löytyy. Ei kuitenkaan niiin perkeleesti mitä annatte ymmärtää. Muistaakseni tähän joskus kirjottelin et ihan jotain mustaa paskaa, suolia ja muuta kivaa. Mutta jos ne muserretaan, ja kokemusten perusteella kaikki on itellä ollut purkissa melkoista hakkelusta, miten voi huomata löytävänsä kalan pään?

Tai sitten tää on kun Kummeli Kultakuumeesta, Maksalaatikossa kortonki...:lol2: Eli joihinkin tölkkeihin heitetään kalanpäitä, vähän sama asia. Lähetä se kalanpää valmistajalle takasin nii saat... mite se ny menikään en muist...

E: Ennemmin mä ihan hyväksi todettuja Rainbowin tonnareita vedän kun noita ylihintaisia porvaripaskoja tuplahintaan, ellei kalliimpiakin? Mitähän porukka sit vetelee? Westia? Kuitenkin noita on aika vähän loppupeleissä mulla ollut, kunhan heitin esimerkkejä.

Silmiä ei oo näkyny mutta luulen että ne mustat pisteet on sitä itseään kun sen määrä korreloi niin hyvin hinnan kanssa. Kalliimmissa ei ole juuri lainkaan. Halvat maistuu muutenkin aika vähän tonnikalalle :rolleyes:
Onhan siellä tietty myös kalanpaskaa seassa. Suomujakin olen nähnyt. Ainoat tunat mitä enää syön on Rainbow vaalea tuna (nykyään varauksella, täältäkin alkanut löytyä kaikenlaista epämääräistä), Abba ja John West. Pirkan kalalajia menivät muuttamaan astetta paskemmaksi, koska kuulemma siihen parhaan kalalajin pyydystämiseen jää liikaa delfiinejä kiinni niihin verkkoihin, mitä esim. Abba ja lännen joni käyttää.
Kaikkea paskaa noista Rainbowin joskus juu löytyy. Ei kuitenkaan niiin perkeleesti mitä annatte ymmärtää. Muistaakseni tähän joskus kirjottelin et ihan jotain mustaa paskaa, suolia ja muuta kivaa. Mutta jos ne muserretaan, ja kokemusten perusteella kaikki on itellä ollut purkissa melkoista hakkelusta, miten voi huomata löytävänsä kalan pään?
Paloina kun sen tonnikalan ostaa niin eipä sitä nyt niin pieneksi ole pilkottu etteikö sinne jonkun pienen fisun pää mahtuisi. Eipä noista kovin usein mitään älyttömiä ylläreitä löydy, mutta se riittää jo mulle, että ne maistuu aivan paskalta. Makuasia tietenkin.

Mulla varmaan satoja purkkeja tonnikalaa (lähinnä Rainbow ja X-tra) takana eikä ole ikinä löytynyt mitään epämääräistä :O Kahdessa purkissa on tosin ollut tomaattikastikkeen sijaan öljyä. Kannattaa valittaa jos löytyy jotain mitä siellä ei kuuluisi olla, voi saada melko reilut korvaukset :)

minkähän kalan pää siellä on sitte ollu:confused: tai sitte reilun kokosia purkkeja :D

Tonnikala kasvaa useimmiten 2–4,5 metriä pitkäksi ja noin 500 kg:n painoiseksi. Painoennätys on 680 kiloa. -wikipedia-

Tiedä sitten mikä kala se oli mutta kolikon kokoinen kappale alaleukaa virnisti siinä lihan keskellä.
Noh, ei se niin kammottava menoerä ollut, muistaakseni oli 1,50/6 tölkkiä tarjous kaupasta ja kokeeksi ostin sen yhden "tykin", nykyään oon taas takasi rainbow tuotteissa.

Paloina kun sen tonnikalan ostaa niin eipä sitä nyt niin pieneksi ole pilkottu etteikö sinne jonkun pienen fisun pää mahtuisi. Eipä noista kovin usein mitään älyttömiä ylläreitä löydy, mutta se riittää jo mulle, että ne maistuu aivan paskalta. Makuasia tietenkin.

No ei se niin kamalalta maistu...

Noihan on ihan perkeleen kalliitakin verrattuina rainboweihin? Hiutaleina ite vedän kaiken, pari palatölkkiä tuli veettyä ja niissä taisi olla kun tarkemmin aattelee niin ihan runsaammin "mustaa tonnikalaa". :lol2:

Ontopic: Rainbowin fileekalapuikot, namnam.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom