Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyypi kokeilla. Ihan fileestäkö nuo pihvit on tehty?
Paketissa lukee South American Beef Rump Steaks. (95% lihaa/5% marinadia). Ennen näissä oli joku yrttimarinadi, hieman huono minun mielestä. Voin muistaa väärinkin. Nyt pikkuinen määrä jotain hyvää pippurimarinadia. Kaipa tuon marinadin saa huuhdeltua poiskin. Minun suussa maistuu laadukkaalta. Tuolla Rump steaksilla löytyy wikistä tietoa. http://en.wikipedia.org/wiki/Round_steakTarkoitatko niitä valmiiksi marinoituja pakastepihvejä?
Saako sen marinaadin maun niistä helposti pois?
Samaa rahkaa kuin Ehrmann, mutta erikokoisessa purkissa.Sori kun en jaksa asian takia kahlata threadia läpi...
Kauppoihin ilmestynyt xtran 500g maitorahkoja.. Hinta ihan kohdallaan ja proteiiniäkin saman verran kuin ehrmannissa muistaakseni. Onko mistään kotoisin?
Onkos tuo euroshopperin ananas mitenkään hyvää? Tarjouksessa näyttää cittarissa olevan nyt...
Euroshopperin tonnikalat ainakin on sellasta kuraa ettei sitä voinu ees koiralle kunnolla syöttää...
Joo samaa mieltä, täyttä paskaa koko tuote. Lensi viisi avaamatonta ja yksi avattu purkki roskiin sen jälkeen kun ekasta paljastui puolikas kalanpää
Ei muuten ole ainakaan noi paskemmat tonnikalat välttämättä 100% tonnikalaa. Mullakin on tullu vastaan joku pienemmän fisun silmä euroshopperin tonnikalasta. Halvat tonnikalat on paskinta teurasjätettä mitä tonnikalsta vaan saadaan eli sinne muserretaan esim. niiden tonnikalojen päät ja niillä voi ihan hyvin olla suussaan pienempiä kaloja mitkä musertuu siinä samassa kivaksi mössöksi sinne purkkeihin. Bon appetit.
Ei muuten ole ainakaan noi paskemmat tonnikalat välttämättä 100% tonnikalaa. Mullakin on tullu vastaan joku pienemmän fisun silmä euroshopperin tonnikalasta. Halvat tonnikalat on paskinta teurasjätettä mitä tonnikalsta vaan saadaan eli sinne muserretaan esim. niiden tonnikalojen päät ja niillä voi ihan hyvin olla suussaan pienempiä kaloja mitkä musertuu siinä samassa kivaksi mössöksi sinne purkkeihin. Bon appetit.
Onhan siellä tietty myös kalanpaskaa seassa. Suomujakin olen nähnyt. Ainoat tunat mitä enää syön on Rainbow vaalea tuna (nykyään varauksella, täältäkin alkanut löytyä kaikenlaista epämääräistä), Abba ja John West. Pirkan kalalajia menivät muuttamaan astetta paskemmaksi, koska kuulemma siihen parhaan kalalajin pyydystämiseen jää liikaa delfiinejä kiinni niihin verkkoihin, mitä esim. Abba ja lännen joni käyttää.Silmiä ei oo näkyny mutta luulen että ne mustat pisteet on sitä itseään kun sen määrä korreloi niin hyvin hinnan kanssa. Kalliimmissa ei ole juuri lainkaan. Halvat maistuu muutenkin aika vähän tonnikalalle
Paloina kun sen tonnikalan ostaa niin eipä sitä nyt niin pieneksi ole pilkottu etteikö sinne jonkun pienen fisun pää mahtuisi. Eipä noista kovin usein mitään älyttömiä ylläreitä löydy, mutta se riittää jo mulle, että ne maistuu aivan paskalta. Makuasia tietenkin.Kaikkea paskaa noista Rainbowin joskus juu löytyy. Ei kuitenkaan niiin perkeleesti mitä annatte ymmärtää. Muistaakseni tähän joskus kirjottelin et ihan jotain mustaa paskaa, suolia ja muuta kivaa. Mutta jos ne muserretaan, ja kokemusten perusteella kaikki on itellä ollut purkissa melkoista hakkelusta, miten voi huomata löytävänsä kalan pään?
minkähän kalan pää siellä on sitte ollu tai sitte reilun kokosia purkkeja :D
Tonnikala kasvaa useimmiten 2–4,5 metriä pitkäksi ja noin 500 kg:n painoiseksi. Painoennätys on 680 kiloa. -wikipedia-
Paloina kun sen tonnikalan ostaa niin eipä sitä nyt niin pieneksi ole pilkottu etteikö sinne jonkun pienen fisun pää mahtuisi. Eipä noista kovin usein mitään älyttömiä ylläreitä löydy, mutta se riittää jo mulle, että ne maistuu aivan paskalta. Makuasia tietenkin.