Halpaa voimailua kotona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluaisin hakea maksimivoimaa eli saada lihasmassaa, kotikonstein. Mikä olisi halvin, tehokkain ja kestävin kuntoiluväline ja mistä se kannattaisi ostaa? Miten olisi tanko, punnerruspenkki, painolevyjä ja matto? Sitten tekisi maastavetoja, kyykkyjä ja penkkipunnerrusta. Riittääkö tämä vai jääkö tällöin jotain lihasryhmiä treenaamatta? Tavoite olisi sellainen sopusuhtaisesti lihaksikas keho, eli joka paikassa lihasta, myös jaloissa. Jos penkissä on sellainen jalkateline mihin voi laittaa kiekkoja, eikös sellaisella voi treenata jalat? Ja leuanvetotanko löytyy ennestään.

Tuohon lisukkeeksi leuanvetotanko ja ehkä pari kahvakuulaa, jos budjetti millään antaa myöten. Silloin olisi jo suht hyvä setti kasassa kotivoimailuun. Jos säästää pitää, niin penkin jättäisin ekana pois. Harjoittelu.net ja Vuoripex ainakin ovat firmoja, jotka myyvät eri kokoisina painolevy & levytanko settejä ihan kohtuulliseen hintaan. Kumitetut lätkät lähtevät halvimmillaan alle 3€/kg ja tangot vähän päälle satkulla. Ne halpistangot eivät ole sitten ihan priimalaatuisia, mutta kyllä niillä hienosti alkuun pääsee, koska ovat kumminkin laakeroituja ja virallisesti mitoitettuja.

Lisäksi kannattaa hommata kerralla ER kumimattoa. Se on kallista, mutta varma valinta, hemmetin laadukasta ja toimivaa.

Halvimman mahdollisen voimahäkin saisit varmaan amiskalla teetättämällä. Se olisi kotigymille(kin) ehdoton hankinta, koska se mahdollistaa tehokkaan, mutta turvallisen reenin myös yksin. Harjoittelu.net ja Vuoripex tosin myyvät siedettävän hintaisia ja riittävän hyviä voimahäkkejäkin, kuten myös Wrange.

Tsekkaa pakkiksen kotigymiketjusta lisää tarinaa tästä aiheesta.

Minulla on penkki+tanko, käsipainot ja leuanveto tanko. Näillä olen pärjännyt. Välttämättömiksi sanoisin penkin+tankon, leuanveto tanko ei montaa euroa maksa kummiskaan.

Itse treenaan himassa. Itseltäni löytyy: hyvä (450e) penkki säädettävillä telineillä että pääsee kyykkäämään, ja penkkiä voi säätää vinopenkiksi. Reiden ojennus -ja koukistuslaitteen saa siihen kiinni myös. Säädettävät käsipainot 3,5- +50kg. Leuanvetotanko, lisäpainovehkeet, dipin teko mahdollisuus, tilaa tehdä mavea/SJMV:tä.

Minulla on Punnerruspenkki leuanvetotanko ja kuntopyörä, näillä olen hyvin pärjaillyt mutta tärkein noista on se penkki.

Mistä sais tosi halvan punnerruspenkin, mikä ois kuitenki luotettava ettei romahtais heti kasaan? MAHD. Halpa

Itse väsäsin yläasteella oman meidän taloyhtiön autotalliin, muistaakseni oli tukeva ja luotettava (omat hitsaukset kuumotti välillä.)
Mutta eipähän romahtanut, saattaa olla vieläkin käytössä... :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
halpaa=penkillä ei tee mitään, siinä voi tehdä vain yhden liikkeen.tanko ja painotkaan ei oo ihan välttämätön koska harvalla on kotona riittävästi painoja. osta renkaat tai edes leuanvetotanko. renkaat on paljon monipuolisempi. tee omalla painollasi toistoja. youtubesta löytää esimerkkejä ainakin. esim etunojia voi tehdä useilla variaatioilla.tai "punnerrusta pää alaspäin".

Back
Ylös Bottom