Halpaa protskua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trekkaripoika
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
joita ei muualta Suomesta saa (eikös Prolab ainakin ole tällainen?). :piis:

Saa Prolabbia muualtakin Suomesta kun Pakkiksen kaupasta (pikku tarkennus). Tämä ei kai ole vielä mainontaa? Vai onko?

Onko muuten mahdollista saada tuota "postikulut pois" rajaa matalammaksi esim. 100 euroon?

Sauron sanoi:
Saa Prolabbia muualtakin Suomesta kun Pakkiksen kaupasta (pikku tarkennus). Tämä ei kai ole vielä mainontaa? Vai onko?

OK, my bad, wanhan muisti petti näköjään taasen - jotenkin vain muistelin, että kun Prolab tuli Pakkisshoppiin, olisi ollut jotain puhetta ettei sitä muualla Suomessa myytäisi... Noh, so not, se nyt ei ole sinänsä tämän tredin kannalta oleellinen pointti.

Sauron sanoi:

Onko muuten mahdollista saada tuota "postikulut pois" rajaa matalammaksi esim. 100 euroon?
Ei ole, bisnes menee munilleen, jos annetaan postimaksut noin alhaisissa määrissä anteeksi.

Mike sanoi:
Erittäin ikävää tämmöistä lukea. Mikä sitten on halpaa ja mikä liian kallista Pakkiksen kaupassa? 5€ postimaksut ja joku Whey1, ei kauhean kallista voi olla. Hintaa tuijotetaan kovin usein, ei sisältöä. Jos otamme 10€ maksavan heran kauppaan, niin voisin olla melko varma, että sanottaisiin "tuo myy 9,90€ ja antaa 65€ ylittävästä postimaksut anteeksi, sitäpaitsi pakkiksen hera vaahtoaa ja maistuu kakalle".

No otetaan esimerkiksi vaikka proteiinipatukat, halvin patukka mitä pakkiksen kaupasta löytyy on myoplexin diet bar jolla on hintaa 2€, tämä ei varmastikkaa ole kova hinta myoplexin patukasta mutta paikasta mistä minä patukkani ostan maksaa suurinpiirtein vastaavilla arvoilla oleva proteiinipatukka vain puolet myoplexin hinnasta, ja näiden patukoiden maku on itselleni vähintäänkin riittävä, pelkästä myoplex nimestä tai vähän paremmasta mauista en ala maksamaan tuplahintaa.

Toinen esimerkki on maltodekstriini, kilohinta täällä on 5,2€ eräästä toisesta paikasta ostettaessa tarjousten kanssa about 3,5€

Pakkotoiston halvin maustettu hera 18,6€ kilo
eräässä toisessa paikassa 15€ kilo

näitä esimerkkejä voisin laittaa enemmänkin mutta eiköhän tässä ole riittävästi.

Jos eroa olisi vaikka se 0,1€ niin sitten ostaisin kyllä pakkotoistolta ihan vaan tukemisen ilosta mutta nykyisellään ei kaupassa ole minulle sopivia halpatuotteita.

Ja halpaakin pakkiksen kaupasta löytyy kuten tuo uusi gluta, proslow ja tauriini

Laffer sanoi:
No otetaan esimerkiksi vaikka proteiinipatukat, halvin patukka mitä pakkiksen kaupasta löytyy on myoplexin diet bar jolla on hintaa 2€, tämä ei varmastikkaa ole kova hinta myoplexin patukasta mutta paikasta mistä minä patukkani ostan maksaa suurinpiirtein vastaavilla arvoilla oleva proteiinipatukka vain puolet myoplexin hinnasta, ja näiden patukoiden maku on itselleni vähintäänkin riittävä, pelkästä myoplex nimestä tai vähän paremmasta mauista en ala maksamaan tuplahintaa.

Toinen esimerkki on maltodekstriini, kilohinta täällä on 5,2€ eräästä toisesta paikasta ostettaessa tarjousten kanssa about 3,5€

näitä esimerkkejä voisin laittaa enemmänkin mutta eiköhän tässä ole riittävästi.

Jos eroa olisi vaikka se 0,1€ niin sitten ostaisin kyllä pakkotoistolta ihan vaan tukemisen ilosta mutta nykyisellään ei kaupassa ole minulle sopivia halpatuotteita.

Ja halpaakin pakkiksen kaupasta löytyy kuten tuo uusi gluta, proslow ja tauriini

Ok, olemme kallis kauppa.

Laffer sanoi:

Onko pointtisi tässä nyt vähän niin kuin se, että Toyota-kaupasta saa auton halvemmalla kuin Audi-liikkeestä? :) Ja pistetään vielä varmuuden vuoksi tääkin: :piis:

edit. eli eri merkit -> paha verrata.. ellei sitten tärkeintä ole vain saada ne neljä pyörää alle.

texwiller sanoi:
Onko pointtisi tässä nyt vähän niin kuin se, että Toyota-kaupasta saa auton halvemmalla kuin Audi-liikkeestä? :) Ja pistetään vielä varmuuden vuoksi tääkin: :piis:
Eiköhän se sitä pääosin ole. Ei sitä hintaa aina kannata tuijottaa niin perkeleesti.

Varmaankin pakkiksen ""korkeampi"" hintataso johtuu juuri laatutuotteista, eli antaa niiden halpojen riisi yms. protskujen olla. Sama asia kun boikotoi lidliä, eli ostan K-kaupasta vaikka samaa saisi saksalaisesta halvemmalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Eiköhän se sitä pääosin ole. Ei sitä hintaa aina kannata tuijottaa niin perkeleesti.

Joo no jos haluatte myydä köyhille opiskelijoillekkin tavaraa niin kannattaa ottaa valikoimiin Toyotaa ja Nissania, minulla ja monella muulla ei ole rahaa mersuun ja audiin vaikka ne kuinka hyviä olisivatkin :)

Ja itse en kuitenkaan usko että Esim Evolutionin malto olisi jotenkin parempaa kuin merkin X malto joka on paljon halvempaa?

Edit. Niin köyhä en ole että riisiprotskua ostaisin (enää ;) ) enkä sitä pakkiksen kauppaan ole koskaan halunnut, totesin vain että on niitä halvempiakin ja hyvänmakuisia tuotteita markkinoilla.

Mike sanoi:
Erittäin ikävää tämmöistä lukea. Mikä sitten on halpaa ja mikä liian kallista Pakkiksen kaupassa? 5€ postimaksut ja joku Whey1, ei kauhean kallista voi olla. Hintaa tuijotetaan kovin usein, ei sisältöä.

Ei pakkiksen tuotteissa tai hinnoissa mitään vikaa mielestäni ole. Katteet näyttää olevan hyvin pieniä verrattuna kaikkiin muihin nettikauppoihin, jotka myyvät samoja tuotteita. Suomeksi sanottuna Pakkis on katsomistani jälleenmyyjistä halvin. Siinä on vain se mutta, että suosikkituotteitani sattuu nykyisin saamaan valmistajan omasta kaupasta halvemmalla eikä pakkis jälleenmyyjänä käsittääkseni mitenkään voi päästä samoille hinnoille. Kaikki muun merkkiset kamat sitten tuleekin täältä tilattua, mutta niille on huomattavasti vähemmän tarvetta.

Tähän astisten kokemusten perusteella ei ole mitään pahaa sanottavaa Pakkiksen kaupasta, palvelusta tai sieltä ostamistani tuotteista. Minkäs sille voi, että valmistajat/tukkurit on mulkkuja ja eivät myy ollenkaan P:lle tai pitävät korkeaa hintaa tuotteillaan.

Vahinko vain, että Evo on aika ylivoimainen hintalaatusuhteissa isolaateissaan (Whey2) ja kaseiineissa. Toisi mukavasti kilpailua, jos saisitte vastaavat myyntiin toiselta valmistajalta sopivilla hinnoilla :)

Mä ainakin maksan pari euroo enemmän per pussi, ettei tartte kärsiä karmeasta mausta, korkeasta rasvamäärästä, huomattavasti lisääntyneestä kaasujen muodostuksesta ja ties mistä muista sivuvaikutuksista, joita tosihalvoissa protskuissa yleensä on. Riippuu, mitä asioita asiakas pitää tärkeänä.

Mun mielestä pakkis on siitä erikoinen firma, että sillä on aika hyvät kontaktit asiakkaisiin sekä mahdollisiin asiakkaisiin ainakin netin kautta esim. muihin vastaavan tyyppisiin firmoihin verrattuna. En ole netissä törmännyt yhtä suureen käyttäjämäärään kun tällä nettikaupalla/kaupalla on sekä yhtä hyvään asiakkaan ja firman vuorovaikutukseen esim. erilaisissa tiedusteluissa, tiedottamisessa, ehdotuksissa, jne. Riippuu myös, minkänlaisten kauppojen haluat elävän ja minkänlaisten kuolevan. Mä haluan ainakin pakkiksen säilyvän elinvoimaisena ja siks en välitä, jos hinnoissa on muutaman prosentin eroja halvimpaan nähden. Hintakilpailu kun yleensä karsii muita tärkeitä asioita pois. Jos pakkis joskus pääsee kasvamaan tietyn rajan yli niin hinnatkin saattavat tippua enemmän ja tehdä lisää mahdolliseksi sellaisia palveluja/tuotteita, mitä muut eivät ainakaan toistaiseksi tarjoa.

Kukin tehkööt, miten parhaaksi katsoo, mutta kannattaa muistaa ja kysyä itseltään, että onko se tiukin hinta aina tärkein mahdollinen asia.

Energia sanoi:
En ole netissä törmännyt yhtä suureen käyttäjämäärään kun tällä nettikaupalla/kaupalla on sekä yhtä hyvään asiakkaan ja firman vuorovaikutukseen esim. erilaisissa tiedusteluissa, tiedottamisessa, ehdotuksissa, jne.

Tähän on pakko todeta, että kerran olin huuli pyöreänä, kun joku kysyi johonkin Pakkikselta ostamaansa tuotteeseen liittyen jotain. Kysymys oli esitetty joskus iltayhdentoista kieppeillä, ja vastaus siihen tärähti Miken toimesta puoli tuntia myöhemmin, eli lähes puolilta öin.

Kyllä hyvälle palvelutasolle täytyy laskea ainakin jonkinlainen arvo, kun miettii noita tuotteiden hintoja (itse ainakin lasken).

Energia sanoi:
Mä ainakin maksan pari euroo enemmän per pussi, ettei tartte kärsiä karmeasta mausta, korkeasta rasvamäärästä, huomattavasti lisääntyneestä kaasujen muodostuksesta ja ties mistä muista sivuvaikutuksista, joita tosihalvoissa protskuissa yleensä on. Riippuu, mitä asioita asiakas pitää tärkeänä..

Tässä on hyvä pointti... Ainakin minulle on tärkeää tuotteen ominaisuudet, maku, sekoittuvuus, koostumus ja tietysti myös hinta, mutta jos tuotteessa on hyvät ominaisuudet niin olen valmis valitsemaan tuotteen ominaisuuksiensa tähden. Mielestäni Pakkiksen tuotteessa nämä ominaisuudet on kunnossa ja tuotevalikoimaa on selvästikin mietitty. Jos tuotteet on laadukkaita, niin niillä on pakostakin myös hintaa.

Energia sanoi:
Mun mielestä pakkis on siitä erikoinen firma, että sillä on aika hyvät kontaktit asiakkaisiin sekä mahdollisiin asiakkaisiin ainakin netin kautta esim. muihin vastaavan tyyppisiin firmoihin verrattuna. En ole netissä törmännyt yhtä suureen käyttäjämäärään kun tällä nettikaupalla/kaupalla on sekä yhtä hyvään asiakkaan ja firman vuorovaikutukseen...

Tässä on taas yksi vahvuus, esimerkkinä tästä on kun viimeksi tilasin protskua, niin sain Mikeltä tiedon tuotteen saatavuudesta vip-chatissä suoraan ja tilaus lähti heti liikkeelle... Tätä voi sanoa jo hyväksi palveluksi. Olen sen verran tilaillut tarvikkeita erilaisista nettikaupoista että voin sanoa että Mikellä ja Jounilla palvelu ja tiedotus pelaa.

ttopi sanoi:
Tässä on taas yksi vahvuus, esimerkkinä tästä on kun viimeksi tilasin protskua, niin sain Mikeltä tiedon tuotteen saatavuudesta vip-chatissä suoraan ja tilaus lähti heti liikkeelle... Tätä voi sanoa jo hyväksi palveluksi. Olen sen verran tilaillut tarvikkeita erilaisista nettikaupoista että voin sanoa että Mikellä ja Jounilla palvelu ja tiedotus pelaa.
Ircissä olen tehnyt todella paljon duunia asiakkaiden kanssa. Useita kertoja keskellä yötä kolmen aikaankin olen ottanut tilauksen sisään ja neuvonut ostoksissa. Tämä vain siksi, koska tykkään tästä hommasta niin perkeleesti.

Olen muuten huomannut tämän saman ilmiön myös väri- ja sisustusliikkeessä, missä työskentelen. Asiakkaat ostavat naapuriliikkeestä kieroja ja huonolaatuisia laminaatteja vähän päälle kuudella eurolla, kun paikassa, jossa työskentelen saa huomattavasti parempilaatuisia ja käyttöluokaltaan korkeampia laminaatteja 9,5€. Mutta jos liike alkaisi myymään vinoja ja heikkolaatuisia tuotteita, niin reklaamaatioita tipahtelisi varmaan joka luukusta, ja asiakkaat saisivat huonon lattian. Tässäkin tapauksessa tuijotetaan liikaa hintaa, ja unohdetaan laadun arvo. Ja yleensä vasta asennuksen jälkeen voivotellaan, kuinka tuli huono lattia, että olisi pitänyt ostaa parempilaatuista.

Joo kyllä ehdottomasti pitää hattua nostaa koko pakkotoiston kaupalle, mikelle ja jounille ja kaikille muille vaikuttajille :worship:

Olen itse ollut erittäin tyytyväinen palveluun ja verkkokaupan tuotteisiin!

Ja vielä sellaista että mites tämä pakkotoiston tilanne verratuna muihin verkkokauppoihin(boosman, wrange), onko pakkotoiston myynti vilkkaampaa kuin esim. boosmanilla?? En tiedä että saako tälläistä kysyä mutta kiinnostaa :nolo:

Wrange on oma lukunsa, heillä on kauhea liikevaihto, koska ovat alalla olleet vuodesta miekka ja kivi. Oheistuotteita ja omaa tuotantoa on massiivisesti, siksi se on aivan ylivoimainen yksittäisenä kauppiaana. Tukkurina taas FAST on ylivoimainen. En ala vertailemaan Boosmania ja Pakkista, sillä paras kaverini on Boosmanin miehiä. Pakkotoisto on kuitenkin osaltaan vienyt perkeleesti asiakkaita netissä ja 2uncles konkka on myös osaltaan meidän ansiota. Eihän ne kaikki tuhannet tilaukset voi olla uusia asiakkaita jotka eivät koskaan ole mistään mitään tilanneet.

:offtopic:

Tuli vaan noista kilpailijoista mieleen.

Eiköhän Pakkotoisto Oy:n suurin kilpailuetu kilpailijoihin nähden ole juurikin palsta. Voihan sitä pitää myös jonkinlaisena lisäarvona. Sanoisin, että monet palstan jäsenet voivat maksaa jopa hiukan extraa "yhteisöverona" kaupassa. Ilmeisesti kilpaijoilla ei ole vastaavaa (ainakaan samoissa mittasuhteissa) systeemiä - siis palstaa ja bisnestä, ja vaikka olisikin, se on tod.näk. alkanut ensin bisneksellä. Pakkotoistohan lähti liikkeelle ensin palstasta ja vasta sen päälle kehittyi bisnes - eli potentiaalisia asiakkaita oli jo melko lauma. :rock:

Tein yhdelle yliopiston verkkobisneskurssille harkkatyön Pakkotoisto Oy:stä ja -.comista. Itse tulin siihen johtopäätökseen, että .com on Oy:n suurin kilpailuetu kilpailijoihin nähden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom