halpaa perusprotskua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Katotaas sitten jatkossa niiden linkkien kanssa. Muut kaupat eivät mainosta meitä, ei mekään niitä. Pakkotoiston velvollisuus ei ole olla mikään ilmoitustaulu. Heti kun nuo muut laittavat kauppansa sivuilleen mainoksia meidän tuotteisiin, niin sitten katsomme tilannetta uudestaan, siihen saakka pysytään sääntöjen puitteissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin viime viikolla SportLife Nutritionin Whey100 perusheraa www.xxxxxx.com nettikaupasta tarjouksesta 21.90e / 2kg (kilohinta 10,95e). Todella hyvää peruskamaa, ei pistävää makua, ei mene pakki sekaisin ja sekoittuu hyvin. Aika saman tyyppistä kun propowerin hera. Suosittelen, paras hinta-laatu suhde mitä olen kokeillut!!

rahkanaama sanoi:
Nyt olen tykästynyt boos4you heraan 9kg (10x900g) satseissa kilohinta jäi ~9.5e paikkeille ja on pirun hyvän makusta.

ohhoh, kaverilta maistoin ja kyllä oli hemmetin pahan makuista. Ehkä olen vain liikaa tottunut oikeasti hyvän makuisiin kuten 100% whey ja XL :)

ZeiZei sanoi:
ohhoh, kaverilta maistoin ja kyllä oli hemmetin pahan makuista. Ehkä olen vain liikaa tottunut oikeasti hyvän makuisiin kuten 100% whey ja XL :)

Minäkin olen maistanut tuota Boost4you heraa. Seitsemäs laatikko (7*10 pussia) menossa ja hyvää on. Ei tietty voi verrata kalliinpiin tuotteisiin maun puolesta, mutta jos hyvin saa alas, niin ei kannata rahaa kalliinpiin haaskata.

[mod]Alkaa riittämään se puffaaminen jo. Loitko oikein nimimerkin vartavasten jotta pääset mainostamaan? :Mike[/mod]

Tämä on vähän paskamainen juttu joka suunnalta. Valitettavasti Pakkotoistolla ei ole tarjota halvinta mahdollista heraa, koska emme itse tuota sitä. Vain itse tuottamalla kykenee vetämään alhaisella katteella noihin lukemiin hinnat.

Mitä Pakkotoisto sitten tarjoaa? Pakkotoisto tarjoaa ylivoimaisesti isoimman tietokannan treenaamisesta ja ravinnosta. Pakkotoisto tarjoaa nopeat toimitukset ja takuuvarman asiakaspalvelun. Pakkotoisto tarjoaa myös useissa tuotteissa varsin hyvät hinnat ja Fastin yhteistyön takia myös tuotteita mitä ei muilla ole.

Huono homma on se, että Pakkotoisto luo tällä forumillaan kasvualustan muiden yritysten mainostamiseen. Mitään maksuahan noista mainoksista ei meille tule, emmekä me siitä mitään hyödy jos asiakkaita siirtyy toisiin kauppoihin meidän takapihalla olevien mainosten takia.

Vaikea asia kaikinpuolin, mutta siitä huolimatta täällä on nyt tämä tredi sitten missä saa muut mainosta. Annetaan olla, koska emme me voi toki omia kaikkia asiakkaita itsellemme. Jos joku kertoisi joskus että toisessa kaupassa on neuvottu hakemaan Pakkotoiston kaupasta jotain, niin olisin ihmeissäni. Olen törmännyt vain yhteen mainokseen meidän saitille ja se on meidän yhden vipin kaupassa. astmi.net saitilla on Pakkotoiston linkki, mikä on IMO vitun reilu veto kaverilta. Tietoahan täällä on vaikka kuinka.

Mutta näin etenemme ja koitamme kestää nämä mainokset. :piis:

Hmmm, jeps, ei tarvitse selviä mainoksia katsella täällä. Vituttaa sellaiset freeriderit, jotka yrittää ilmaiseksi päästä osingolla muiden tuottamista palveluista. Tyypillisesti joku uusi regannut, joka yrittää "ovelasti" puffata omaa merkkiään...

Ei Stockalla näe Alepan mainoksia ;-))

Jos on vähänkin enempi omaa rahaa, niin eikai sen niin väliä ole, että maksaako kilo proteiinia 2 euroa enempi... Ite ostan Fastin hera 80 maustamatonta tietysti Pakkikselta. Vaikka rahaa ei mulla kuitenkaan ole, niin silti mielummin ostan asiallisesta ja asiantuntevasta paikasta ja samalla ylläpiden vähintään suomen asiantuntevinta bodaus- ja voimailufoorumia, kun että maksan euron vähempi pussilta.

Mike sanoi:
Ei vaan tuo oli ihan esimerkki ainoasta tapauksesta.

Ahaa ok. No toivottavasti viesti meni kummiskin perille ;) Btw onko mitään kauppoja mistä saisi pistää linkkejä boardille?

Mike sanoi:
Tämä on vähän paskamainen juttu joka suunnalta. Valitettavasti Pakkotoistolla ei ole tarjota halvinta mahdollista heraa, koska emme itse tuota sitä. Vain itse tuottamalla kykenee vetämään alhaisella katteella noihin lukemiin hinnat.

Ei olekaan, mutta ei jokaiselle se hinta merkitse kaikkea, kuten ollaan huomattu (itselleni kyllä merkitsee). Jotkut arvostavat muita asioita lisäravinteissaan.

Mike sanoi:
Mitä Pakkotoisto sitten tarjoaa? Pakkotoisto tarjoaa ylivoimaisesti isoimman tietokannan treenaamisesta ja ravinnosta.

Tämä on juuri pakkiksen sudenkuoppa. Kuten olen ennenkin sanonut, tämä tietokanta ei tarjoa missään mielessä objektiivista näkemystä lisäravinteista, jotka muodostavat huomattavan osan treenaajan ruokavaliota. Eli jos joku haluaa tietää mistä saa halvinta protskua, niin kyllä hänen pitäisi se tieto tällaisesta tietokannasta löytää. Jos näin ei ole, tietokanta ei toimi.

Monessa asiassa tämä foorumi on parasta lajissaan, mutta ongelmaton tämä foorumin ja marketin kytkykauppa ei ole.

Maso sanoi:
Tämä on juuri pakkiksen sudenkuoppa. Kuten olen ennenkin sanonut, tämä tietokanta ei tarjoa missään mielessä objektiivista näkemystä lisäravinteista, jotka muodostavat huomattavan osan treenaajan ruokavaliota. Eli jos joku haluaa tietää mistä saa halvinta protskua, niin kyllä hänen pitäisi se tieto tällaisesta tietokannasta löytää. Jos näin ei ole, tietokanta ei toimi.

Monessa asiassa tämä foorumi on parasta lajissaan, mutta ongelmaton tämä foorumin ja marketin kytkykauppa ei ole.

Mitä ihmeen merkitystä sillä perusheran hinnalla voi olla sen treenaajan kehittymisen kannalta? Ei mun mielestä tämänkään tietokannan ole tarve etsiä käyttäjälleen sitä halvinta vaihtoehtoa, esittää vaan varmasti toimivat. Ja varmasti toimivaa on esim. Hera80 ihan siinä missä joku juustokairan halpatöhnäkin. Eli ei ainakaan minulle mennyt läpi tuo selityksesi.

Timba79 sanoi:
Mitä ihmeen merkitystä sillä perusheran hinnalla voi olla sen treenaajan kehittymisen kannalta?

No jos nyt hakemalla hakee jotain vastausta niin voihan sitä ajatella että ostaa perusheran halvimmalla sieltä mistä saa ja säästyneillä rahoilla vaikka sitten jotain muuta extralisäravinnetta, vaikka pakkikselta. Ja tätä kautta sitten saa jotain lisäkehitystä ehkä siitä extratuotteesta, tai sitten ei :jahas: Toivottavast mun ei tarvitse jäädä asiasta enemmän jankkaamaan kun tää on nyt on tämmöne aihe.

Maso sanoi:
Ei tarjoa objektiivista näkökulmaa? Ontuu kovin pahasti tuo argumenttisi. Kuten Timba sanoi, ei sillä merkillä tai hinnalla ole mitään merkitystä, ei se kroppa tiedä onko se protsku maksanut 11€/kg vai 12€/kg.

Kerran tapahtui semmoinen tilanne, mikä laittoi ainakin oman mieleni alas. Neuvoin erästä nuorta kaveria ravinnossa, hän pyysi settiä kaupasta ja tein mahdollisimman edullisen paketin pyytämistään lisäravinteista. Neuvoin miten niitä käytetään ja tein treeniohjelman. Paketti laitettiin matkaan seurantakoodin kanssa. Kaveri mailasi sitten että ei hakeaan pakettia kun saa viereisestä lähikaupasta samat tuotteet. Toki tulee tilanteita missä Pakkotoistolta haetaan tieto ja tuotteet ostetaan muualta, se on selvää. Mutta se ei todellakaan tee Pakkotoiston tietokannasta toimimatonta.

Timba79 sanoi:
Mitä ihmeen merkitystä sillä perusheran hinnalla voi olla sen treenaajan kehittymisen kannalta? Ei mun mielestä tämänkään tietokannan ole tarve etsiä käyttäjälleen sitä halvinta vaihtoehtoa, esittää vaan varmasti toimivat. Ja varmasti toimivaa on esim. Hera80 ihan siinä missä joku juustokairan halpatöhnäkin. Eli ei ainakaan minulle mennyt läpi tuo selityksesi.

Ei välttämättä olekaan, mutta jos haluat etsiä jotakin tietoa jostakin tietokannasta, niin tottakai pitää se sieltä löytyä, jos sellainen tieto on olemassa. Esimerkiksi mistä saa halvinta heraprotskua? Jos sitä ei voi siellä esittää, niin turha sitä on miksikään tietokannaksi mainostaa.

Tuohon toimivuuteen et pysty itsekkään vastamaan yksiselitteisesti, mikä toimii kenellekin parhaiten. Hinta on siitä hyvä mittari, että se kertoo objektiivisesti, mikä on halpaa ja mikä kallista. Siihen en osaa ottaa kantaa kumpi on parempaa tai huonompaa kehityksen kannalta.

BS1 sanoi:
No jos nyt hakemalla hakee jotain vastausta niin voihan sitä ajatella että ostaa perusheran halvimmalla sieltä mistä saa ja säästyneillä rahoilla vaikka sitten jotain muuta extralisäravinnetta, vaikka pakkikselta. Ja tätä kautta sitten saa jotain lisäkehitystä ehkä siitä extratuotteesta, tai sitten ei :jahas: Toivottavast mun ei tarvitse jäädä asiasta enemmän jankkaamaan kun tää on nyt on tämmöne aihe.
Aina kannattaa myös miettiä kumpi kehitti sitten paremmin, se halvalla ostettu protsku vai ne Pakkotoistolta saadut vinkit.

Korostan nyt, etten todellakaan ajattele että kaikkien pitäisi jostain velvollisuudesta ostaa Pakkotoistolta, haluan vain kertoa, että jotkut ostavat kiitoksena meiltä.

Kaikista parasta on kuitenkin se kun joku tulee kiittämään forumista, osti sitten tuotteensa mistä tahansa.

Maso sanoi:
Jos sitä ei voi siellä esittää, niin turha sitä on miksikään tietokannaksi mainostaa.
Tuo nyt on jo aika hullua. Siis yli 100 tuhatta viestiä treenistä ja ravinnosta ei ole tietokanta kun siellä ei ole(vaikka onkin tässäkin tredissä) tietoa mistä saa halvimman jauhon? Eiköhän se treenaaminen ja ravinto ole 99,999% ihan muuta kuin sitä mistä saa halvimman heran.

Maso sanoi:
Ei välttämättä olekaan, mutta jos haluat etsiä jotakin tietoa jostakin tietokannasta, niin tottakai pitää se sieltä löytyä, jos sellainen tieto on olemassa. Esimerkiksi mistä saa halvinta heraprotskua? Jos sitä ei voi siellä esittää, niin turha sitä on miksikään tietokannaksi mainostaa.

Tuohon toimivuuteen et pysty itsekkään vastamaan yksiselitteisesti, mikä toimii kenellekin parhaiten. Hinta on siitä hyvä mittari, että se kertoo objektiivisesti, mikä on halpaa ja mikä kallista. Siihen en osaa ottaa kantaa kumpi on parempaa tai huonompaa kehityksen kannalta.

Mitä hiton merkitystä tällä nyt on pakkotoiston tietokannan kannalta? Google on sellainen "tietokanta", joka kertoo tarvittaessa sen halvimman protujauhon jos elämä jää siitä kiinni. Eli se ei pakkiksen tietokantaa huononna IMO yhtään, jos ei ole nyt just siitä kaikkein halvimmasta herasta tietoa.

EDIT: Ja kuten tässäkin ketjussa on sanottu, ei näy esim. Prismassa Cittarin mainoksia, vaikka siellä Cittarissa varmasti joku tuote on halvempaa. Eikä anna se Prisma sulle myöskään vinkkejä treenistä ja ravinnosta, vaikka lisäravinteita myyvätkin. :piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom