- Ikä
- 40
Afrodite sanoi:[mod]Mainostamisen voit varmaankin lopettaa. -JohnnyB[/mod]
ja miksihän minä en voi kertoa halpoja hintoja jos muut voit?
on muitakin vaihtoehtoja kuin pakkiksen kauppa msj81 :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Afrodite sanoi:[mod]Mainostamisen voit varmaankin lopettaa. -JohnnyB[/mod]
rollerghost sanoi:Toivottavasti en sytytä ylläpidon vihaa...mutta täytyy suositella propowerin heraa.
Se maksaa vain 23 euroa 1.8kg!
Halvinta mitä mä oon löytäny ja on toiminu vallan mainiosti ja on hyvän makuista ja vähärasvaista.
Ylläpidolle PS: Toivottavasti ko. tuote saataisiin myös pakkotoiston kauppaan.
Afrodite sanoi:ja miksihän minä en voi kertoa halpoja hintoja jos muut voit?
on muitakin vaihtoehtoja kuin pakkiksen kauppa msj81 :evil:
Kparta sanoi:Oon aatellu kans hommaa noita protskuja. Opiskelija kun oon ni budjetti on vaa aika nihkee. Siks aattelinki kysästä et kuinka monta grammaa päivässä perus treenaajan on järkevää syödä esim.tota Ultra Whey:tä? Että osaa vähän laskea kuinka kauan tommonen 800g säkki kestää.
Kparta sanoi:Oon aatellu kans hommaa noita protskuja. Opiskelija kun oon ni budjetti on vaa aika nihkee. Siks aattelinki kysästä et kuinka monta grammaa päivässä perus treenaajan on järkevää syödä esim.tota Ultra Whey:tä? Että osaa vähän laskea kuinka kauan tommonen 800g säkki kestää.
Otzi sanoi:Nutri plussan Whey 8100:sta ei ole kyllä itselläni kuin hyvää sanottavaa. No selvä, jos lasissa tekee juoman niin tulee ehkä pieniä paakkuja, mutta sheikkerissä tulee samettia. Ja hyvän makuista on ja halpaa.
mxm sanoi:Kävin eilen ostamassa Whey 8100 pussillisen ja meinas laatta lentää kun koitin sitä juoda. Se oli oikeesti ihan helvetin pahan makuista! Laadussa ei oo muuten kyl mitään vikaa: ei paakun paakkua, eikä edes vaahtoa mutta se maku...
Onko muilla tullut samanlaisia kokemuksia ko. aineesta? Miten siitä sais hieman maistuvampaa, ettei lentäis laatta joka kerta kun pussin avaa?
Mike sanoi:Makuongelmaan on helppo ratkaisu, vaihtaa merkkiä.
dogi sanoi:ETA pakkisprotskuun?
mxm sanoi:Kävin eilen ostamassa Whey 8100 pussillisen ja meinas laatta lentää kun koitin sitä juoda. Se oli oikeesti ihan helvetin pahan makuista! Laadussa ei oo muuten kyl mitään vikaa: ei paakun paakkua, eikä edes vaahtoa mutta se maku...
Onko muilla tullut samanlaisia kokemuksia ko. aineesta? Miten siitä sais hieman maistuvampaa, ettei lentäis laatta joka kerta kun pussin avaa?
harde20 sanoi:Minä en voi vieläkään tajuta tuota että maksetaan itsensä kipeiksi sen takia kun muuten toimiva tavara ei nyt satukaan maistumaan sille mummon mustikkapiirakalle, minusta maku on sivuseikka kunhan vaan on laadukasta proteiinia.Jos maun takia ei voi proteiinia nauttia niin suosittelen vaihtamaan lajia vaikkapa balettiin...P.S itse olen tuota whey8100:sta syönyt eikä maussa ollut mielestäni mitään vikaa, vetäsin sen alas maidon kanssa
Otzi sanoi:Kaakaota, kaakaota. Kaakaon kanssa maku on mielestäni erinomainen.