halpaa perusprotskua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Afrodite sanoi:
[mod]Mainostamisen voit varmaankin lopettaa. -JohnnyB[/mod]

ja miksihän minä en voi kertoa halpoja hintoja jos muut voit?
on muitakin vaihtoehtoja kuin pakkiksen kauppa msj81 :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rollerghost sanoi:
Toivottavasti en sytytä ylläpidon vihaa...mutta täytyy suositella propowerin heraa.
Se maksaa vain 23 euroa 1.8kg!
Halvinta mitä mä oon löytäny ja on toiminu vallan mainiosti ja on hyvän makuista ja vähärasvaista.

Ylläpidolle PS: Toivottavasti ko. tuote saataisiin myös pakkotoiston kauppaan.:)

:kippis1: Halvinta ja menee kurkusta alas!

Syökää soijaa...

Syökää soijaa... Sori, on pakko jatkaa tästä aiheesta täälläkin... :wanha:

SOY AND WEIGHT GAIN

Dear Kaayla,

I’ve been drinking a soy protein shake every morning for breakfast. I have not increased the number of calories in my diet yet seem to be gaining weight. The only change in my diet is the soy yet I’m being told that soy helps you lose weight. What do you think? JR

Dear JR.

Traditionally, the Chinese only ate only products made from whole soy beans. When the bean was split into oil and protein, the oil was used to fuel kerosene-type lamps and the soy protein was used as a fertilizer. It was only used for animal feed when the goal was to “fatten” the animals. Some brands of soy protein contain high levels of isoflavones. It only took 35 mg of isoflavones a day in a clinical trial to cause hypothyroidism in healthy Japanese men and women. Hypothyroidism means low thyroid function. This is likely to result in a loss of energy and weight gain, as well as other possible symptoms such as hair loss, depression, etc.

Afrodite sanoi:
ja miksihän minä en voi kertoa halpoja hintoja jos muut voit?
on muitakin vaihtoehtoja kuin pakkiksen kauppa msj81 :evil:

On varmasti, mutta muistatko nyt kenen takapihalla olet? Eiköhän tuosta sun ekasta viestistä jo tullut selväksi asia, tartteeko sitä floodata varmuuden vuoksi?

Oon aatellu kans hommaa noita protskuja. Opiskelija kun oon ni budjetti on vaa aika nihkee. Siks aattelinki kysästä et kuinka monta grammaa päivässä perus treenaajan on järkevää syödä esim.tota Ultra Whey:tä? Että osaa vähän laskea kuinka kauan tommonen 800g säkki kestää.

Kparta sanoi:
Oon aatellu kans hommaa noita protskuja. Opiskelija kun oon ni budjetti on vaa aika nihkee. Siks aattelinki kysästä et kuinka monta grammaa päivässä perus treenaajan on järkevää syödä esim.tota Ultra Whey:tä? Että osaa vähän laskea kuinka kauan tommonen 800g säkki kestää.

Riippuu kovasti paljonko painat ja paljonko saat normaalista ruoasta proteiinia. Jos pelkkää jauhoa otat, niin semmoinen 50-60g kerralla on sopiva määrä.

Kparta sanoi:

Se riippuu monesta asiasta... Esim. 1painostasi(lihaksikkuus=läskit ei pahemmin proteiinia tarvi), 2 kuinka kovaa treenaat, 3 iästä yms. seikat, jotka vaikuttavat proteiinisynteesiisi...

Muistisääntönä proteiinia tulisi saada 1,5g-2,5/painokilo, eli tapauksessasi n.120-200g proteiinia päivässä. Tietysti tästä suurin osa tulee normaalista ravinnostasi. (loput sitten lisäravinteista)

Sinun tulee nyt vain tarkkailla syömisiäsi ja juomisiasi ja laskea proteiininsaantisi, niin näet paljonko sinun tarvii saada proteiinia lisää...

Muista, että on parempi saada vaikka vähän liikaa, kuin liian vähän :thumbs:

Otzi sanoi:
Nutri plussan Whey 8100:sta ei ole kyllä itselläni kuin hyvää sanottavaa. No selvä, jos lasissa tekee juoman niin tulee ehkä pieniä paakkuja, mutta sheikkerissä tulee samettia. Ja hyvän makuista on ja halpaa.

Kävin eilen ostamassa Whey 8100 pussillisen ja meinas laatta lentää kun koitin sitä juoda. Se oli oikeesti ihan helvetin pahan makuista! Laadussa ei oo muuten kyl mitään vikaa: ei paakun paakkua, eikä edes vaahtoa mutta se maku...
Onko muilla tullut samanlaisia kokemuksia ko. aineesta? Miten siitä sais hieman maistuvampaa, ettei lentäis laatta joka kerta kun pussin avaa?

mxm sanoi:
Kävin eilen ostamassa Whey 8100 pussillisen ja meinas laatta lentää kun koitin sitä juoda. Se oli oikeesti ihan helvetin pahan makuista! Laadussa ei oo muuten kyl mitään vikaa: ei paakun paakkua, eikä edes vaahtoa mutta se maku...
Onko muilla tullut samanlaisia kokemuksia ko. aineesta? Miten siitä sais hieman maistuvampaa, ettei lentäis laatta joka kerta kun pussin avaa?

Makuongelmaan on helppo ratkaisu, vaihtaa merkkiä.

Ite söin kilotolkulla vuosia halpisheraa (Heracles, Nutriplus, SF, FAST Hera85 olen syönyt, Wrangen, Boosmanin ja XR-heraa sekä Ultra Wheytä en vielä ole kokeillut). Ainakin nuo kokeilemani olivat kaikki melkein saman makuisia (eli lähes mauttomia, upposivat suht kivuttomasti, mutteivat mitään herkkua kumminkaan), vaahtosivat vaihtelevasti (SF eniten, Hera85 vähiten), mielestäni niissä ei kummoisia eroja ole, melkein sama, mitä merkkiä ostaa.

Halpisheraa söin kahdesta syystä: 1) rahan vähäisyys 2) Tosi Mies asenne -> "Prkl, kyllä mulle uppoaa mikä vaan!", jonka yksi lähtökohta oli ihkaensimmäinen postaukseni pakkikselle, jossa kyselin keinoja makustaa protujuomaa. Siihen tuli aika monta "Ei mitään makusteita! Raakana vaan ykkösellä huiviin!" -vastausta. Kyllähän sitä piti uskoa Isoja, Vahvoja ja Raakoja pakkisjannuja silloin melkein kaksi vuotta sitten. ;)

Nyt perus/lisäproteiininani on 1:1 sekoitus Pure Wheytä (suklaan makuista) ja Evon kaseiinia, koska rahat riittävät käyttää hieman halpisheraa kalliimpaakin jauhoa. Arvelin myös, että pelkkä Pure Whey olisi mun suuhun liian makeaa. Em. blandis on juuri sopivaa, ei liian imelää, mutta on kumminkin miellyttävä suklaan maku, erittäin hyvää. Sekoittuvuus moitteeton, pari heilautusta sheikkerissä, soon siinä, ei vaahtoa, ei paukkuja, joten :thumbs:

Näköjään rahalla saa ainakin maun ja sekoittuvuuden suhteen laatua, pakko se on nyt myöntää. Joten jos rahaa ei ole laittaa kovin paljoa, niin etsi toki halvinta mahdollista herajauhoa, laske tarkkaan protugrammoja per euroja suhde. Sitten kun on rahaa enemmän (mahdollisesti alkoholista säästyneitä euroja esim.), niin silloin voi olla aika kokeilla muutakin.

Terveisin entinen Karu Voimailija iivili, nykyinen kermaperseherkkusuukehoilija iivili :D

Patarauta

Paras ostaa maustamatonta heraa....hyväksi ainakin maultaan ja sekoittuvuudeltaan olen havainnut Boost4you:n perusheran 13 € 900 g säkki, sekaan kun laittaa kaakaota niin saa samalla hyvänmakuisen juoman ja huom ! ! kaakao sisältää huomattavia määriä konjugoitua linolihappoa eli CLA:ta jota myös kalliina kapseleina myydään.....moninkertaisesti linolihappoja esim vihreään teehen verrattuna

mxm sanoi:

Kaakaota, kaakaota. Kaakaon kanssa maku on mielestäni erinomainen.

mxm sanoi:

Minä en voi vieläkään tajuta tuota että maksetaan itsensä kipeiksi sen takia kun muuten toimiva tavara ei nyt satukaan maistumaan sille mummon mustikkapiirakalle, minusta maku on sivuseikka kunhan vaan on laadukasta proteiinia.Jos maun takia ei voi proteiinia nauttia niin suosittelen vaihtamaan lajia vaikkapa balettiin...P.S itse olen tuota whey8100:sta syönyt eikä maussa ollut mielestäni mitään vikaa, vetäsin sen alas maidon kanssa

harde20 sanoi:
Minä en voi vieläkään tajuta tuota että maksetaan itsensä kipeiksi sen takia kun muuten toimiva tavara ei nyt satukaan maistumaan sille mummon mustikkapiirakalle, minusta maku on sivuseikka kunhan vaan on laadukasta proteiinia.Jos maun takia ei voi proteiinia nauttia niin suosittelen vaihtamaan lajia vaikkapa balettiin...P.S itse olen tuota whey8100:sta syönyt eikä maussa ollut mielestäni mitään vikaa, vetäsin sen alas maidon kanssa

Onhan se näinkin, mutta jos on vähän ylimäärstä niin miksei satsais siihen kalliimpaan ja valmiiksi jo hyvän makuseen. Otetaanhan autoonkin ilmastoinnit, luistonestot, keskuslukitukset sun muut vaikka ihan karvalakkimallillakin pääsee pisteestä A pisteeseen B...

P.S. Minä oon syönyt ison säkin soijaakin maustamattomana, että menee mikä vaan tarvittaessa...

Nutriplussan perushera maksaa meilläpäin 14.90 e /900g.

Otzi sanoi:
Kaakaota, kaakaota. Kaakaon kanssa maku on mielestäni erinomainen.

Aivan! Ensimmäisen satsini tota Nutriplussaa sekoitin pelkkään veteen lusikalla lasissa ja olihan se "aika" pahaa. Puhumattakaan niistä paakuista :) Mutta pullossa kun sekoittelin maitoon ja lapioin muutaman lusikallinen kaakaota sekaan niin siitähän tuli herkkua! Menee kyllä pelkän maidonkin kanssa. Mutta lusikalla lasissa ei kyllä saa sekoittumaan.

Yhden perjantain kun menee baarin sijasta salille, niin sillä säästöllä saa jo säkin Suomen kalleinta protskua. Emmä tajua, monet voi pistää 25 egee neljässä päivässä röökiin ja inisee samassa lauseessa jostain protskun hinnoista. Summa summarum: Mun mielestä kilo vitun kallista proteiinia on naurettavan vähän ihmisen kuukausimenoista. Okei, okei, opiskelijoilla on tiukkaa, eli väitteeni kohdistukoon vain duunareihin.

Kyllä, siis ravintolaillassa voi mennä 100 euroa helposti. Lisäksi lisäproteiinien ostolla voi säästää hieman muussa ruokavaliossa. En kuitenkaan suositele koko proteiinin saantia lisäravinteihin turvautuen, vaan pitää syödä monipuolisesti. En ole kokenut näissä salihommissa, mutta otin selvää dieetin alkaessa jutuista. Tuloksena oli 3kk aikana painon putoaminen 15kg ja lihasta tuli jopa lisää, joten rasvaa lähti runsaasti yli 15kg...

Halvin proetiini on varmasti ostaa 20kg säkki maitojauhetta, mutta pahin sivari on siinä on se rasvan määrä, joten en suositele kuin lihotuskuurille. Maitojauhe on edullisempaa mitä maito ja selvästi, maitojauhe on tehty ylijäämä maidosta, mitä meijerit ei saa myytyä. Ja tämä ei ole suositus.

Suositut

Back
Ylös Bottom