halpaa perusprotskua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Mikähän ois sellaista edullista heraa, mikä ois ihan juotavan makuista ja sekoittuis hyvin. Kokeilin pari kuukautta sitten SF:n Hera Flavouria, eikä tartte sitä kyl toista kertaa ostaa. Palautumisjuomaan vedän Fastin Whey3:sta mut sekin on vähän turhan kallista joka päivälle. About 15e/pussi ois hyvä hinta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Evon ultra whey suklaa on halpaa ja hyvää! Ainoa miinus on vaahtoominen, mutta muuten helvetin hyvä!!

Toivottavasti en sytytä ylläpidon vihaa...mutta täytyy suositella propowerin heraa.
Se maksaa vain 23 euroa 1.8kg!
Halvinta mitä mä oon löytäny ja on toiminu vallan mainiosti ja on hyvän makuista ja vähärasvaista.

Ylläpidolle PS: Toivottavasti ko. tuote saataisiin myös pakkotoiston kauppaan.:)

mitä vikaa SF:n hera flavourissa on? 1 dl protskua, 3dl maitoa ->muutama ravistus sheikkerissä ja herkku on valmista...
Ainakin mansikka&sitruuna maku on pirun hyvää

Pentele: Samaa minäkin ihmettelen... Itsekkin tuota mansikka&sitruunaa käytän, ja mielestäni se on ihan herkkua! :)

Itse olen syönyt monta pussia Evolutionin suklaanmakuista Ultra Wheytä ja olen ollut todella tyytyväinen. En tiedä sitten onko minulla ihmeellinen makuaisti, mutta mielestäni maku on jopa yhtä hyvä kuin Pure Whey suklaassa. Sekoittuu hyvin sheikkerissä ja vaahtoaminen ei ainakaan minulle ole ongelma.

Pentele sanoi:
mitä vikaa SF:n hera flavourissa on? 1 dl protskua, 3dl maitoa ->muutama ravistus sheikkerissä ja herkku on valmista...

Miten tuota SF:n jauhoa voi pitää hyvänä. Se sekoittuu hiton huonosti, paakkuuntuu ja vaahtoa on enemmän kuin itse juomaa. Joo, tiedä, että se vaahto laskeutuu kun tovin antaa pöydällä seistä mutta ne paakut ei siitä minnekään katoa. Hinnaltahan se on varsin edullinen ja maku ihan hyvä mutta se laatu...

toi propowerin sekottuminen on kans tosi :kakka: hyvälle se maistuu, mutta lisää en tule ostamaan tuon huonon sekoittuvuuden ja vaahtoamisen takia..

mxm sanoi:
Hinnaltahan se on varsin edullinen ja maku ihan hyvä mutta se laatu...
Koska halpa on ollut hyvää? Toki lada on halpa ja sillä perille pääsee, mutta ei se hyvä ole.

Ilmeisesti tuo mansikka&sitruuna on hyvää, monet sitä on kehunu, kai sitä pitäs koittaa.
Tosin maustamaton hera no halvempaa ja kaakao ei ole kallista.
Itse suosittelisin Boost4you perushera 900g 12,5€. Omistaja-asiakkaille 9€.

Pentele sanoi:
Siis aivan näin! Munkin mielest toi mansikka&sitruuna on aikas hyvvee

Cooper sanoi:
Pentele: Samaa minäkin ihmettelen... Itsekkin tuota mansikka&sitruunaa käytän, ja mielestäni se on ihan herkkua! :)

minäkin tuota kokeilin mutta astianpesuaineelle se musta maistui :D
nyt ois boosmanilla treella supra protein 93 2kg hintaan 25€ ;)

Nutri plussan Whey 8100:sta ei ole kyllä itselläni kuin hyvää sanottavaa. No selvä, jos lasissa tekee juoman niin tulee ehkä pieniä paakkuja, mutta sheikkerissä tulee samettia. Ja hyvän makuista on ja halpaa.

mitenkäs sä sen 25€:llä saat? Omistaja-asiakkaillekkin (eli minulle) se maksaa 27€..

En ole perusheroissa suurempia eroja juuri koskaan huomannut, paitsi hinta. Oon käyttänyt mm. ProPower, Fast, NutriPlus, Evolution + muita mitä en nyt muista. Mielestäni kaikki hyviä, tosin ProPower halvin.

Tämmösiä threadeja tulee joka viikko. "Mistä saisin hyvää heraa 4e/kilo?". Threadi lukkoon ja heran kyselijät Pakkotoiston kauppaan!!

Herätys nyt!! Jos haluut hyvän makusen ja hyvin sekottuvat ja muutenkin kaiknipuolin hyvän heran niin älä unta näe että sen saa reilusti alle 20 euroa. Jos heran pitää maksaa vähän niin jostakin ominisuuksista on pakko tinkiä. Se on siten ihan sama mistä tuotteesta on kyse niin kaava on sama.

Minusta toi Wrangen prime whey on hyvää ja halpaa silloin kun sitä saa tarjoushintaan.Myös nutriplussan perusheran olen huomannnut hyväksi vaihtoehdoksi.SF-proteiinin jauhojen käytön lopetin ajat sitten kun meni hermot ton vaahtoamisen kanssa.

Saapas sanoi:
mitenkäs sä sen 25?:llä saat? Omistaja-asiakkaillekkin (eli minulle) se maksaa 27?..

[mod]Mainostamisen voit varmaankin lopettaa. -JohnnyB[/mod]

Suositut

Back
Ylös Bottom