Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta Streettuningcarista kattelin etu-ja takapuskurin lisäkettä ja sivuhelmaa. Olis tarkotus ihan vaan tälleen kevyesti parannella ulkonäköä Osaatteko yhtään arvioida paljonko kyseisten osien maalauttaminen perus metallinhohto värillä maksaisi?
Ffp:llä keskustelu firmastahttp://www.completos.fi/Ihan ok tavaraa. Toimitus ajat suht lyhyet
Ffp:llä keskustelu firmasta[/QUOTE
No omalla kohdalla oli lyhyet toimitus ajat mutta, osat ei tosin ollut mitään korin osia vaan ilmanputsaria ym. pikku roinaa. Tosta completoksestakin on aika ristiriitaisia kommentteja liikkeellä, osa on ollu tyytyväinen ja osalla taas jälki on ollu huonompaa, helmat ollu saman puolen ym. Jotain sellaista huhuakin oli jossain foorumilla että completos teettäisi kaikki lasikuitu osat Lasikuitu Palinilla ja lätkäisisi itse niihin Riegerin tarrat.
Kato nyt vaikka tuolta ensin. Sieltä löytyy aina välillä jotain kivaa. Ja suurin osa härpäkkeistähän tehdään itse. Ei millään tusinakärryllä kehtaa ajella.Noh,tulipa onneksi luettu tuo Mistä te rajut tuning kundit itse tilaatte kärryynne härpäkkeet?
Mikäköhän on sopivan halpa?? Suomesta? Esim. jenkeistä saa aika varmasti halvemmalla kuluineen päivineen mut tuskin heittämällä menee paikallee... ja toimitusaika on jotain...Elikkäs mistä saisi halpoja korisarjoja kolmioviseen nelos golfiin? Yritin toki itsekin googlata mutta en löytänyt sopivan halpoja osia :D Rohkeesti vaan linkkejä kehiin niin kattelen löytyskö sopivaa minun kukkarolle
Mikäköhän on sopivan halpa?? Suomesta? Esim. jenkeistä saa aika varmasti halvemmalla kuluineen päivineen mut tuskin heittämällä menee paikallee... ja toimitusaika on jotain...
Mut tuleehan autosta jo pelkästään orkkispuskurit korinväriin maalaamalla siistin ja nätin näköinen.Ja sivuhelmat jos laittaa pelkästään,saattaavat jäädä matalemmalle puskureiden linjasta mikä on miun mielestä suht hölmön näköistä...