Halpa protsku

Osaako kukaan kertoa mistä mahtaa johtua, se että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 myy lisäravinteita erittäin edullisesti muihin paikkoihin nähden ja tuotteet näyttävät olevan koko ajan "tarjouksessa"? Osaako kukaan sanoa tuotteiden laadusta mitään? Kun hinta on hieman epäilyttävä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako kukaan kertoa mistä mahtaa johtua, se että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 myy lisäravinteita erittäin edullisesti muihin paikkoihin nähden ja tuotteet näyttävät olevan koko ajan "tarjouksessa"? Osaako kukaan sanoa tuotteiden laadusta mitään? Kun hinta on hieman epäilyttävä..

homma menee niikus joka asiassa ja tuotteessa........ostat kellon,saat sellasen maksamalla 20 euroo,toinen maksaa 50 000,onko ne yhtä hyviä vai samaa paskaa,toinen on vaan niin röyhkeä et kehtaa pyytää paljon enempi,just joo,tosi uskottava juttu....eli suomeksi sama,laatu maksaa aina,hyvää et halvalla saa.....kumma homma mut ku jengi menee ostamaan töllöä tai stereoita himaa ni sillon pitää olla parasta ja sama mitä maksaa mut kun tulee puheeksi ruoka ja ravinteet ni syödään vaikka mitä paskaa kun pitää saada "ilmaseks" kaikki....hip hurraa........ps.järjenköyhät kommentit voi jättää kirjoittamatta.

Itse en tilaa massilta mitään. "Tarjoukset" on aina kusetusta. yliviivatun hinnan verran ne kamat oo ikinä maksanut ko. kaupassa. Samaten se mahtava huutokauppa, täyttä kuraa. Periaatteessa saat sieltä huutokaupasta pari euroa ehkä halvemmalla maksimissaan. Ftukku paljon parempi kauppa imo. Ja siellä on todella fiksuja tarjouksia.

E: Unohtui sanoa, että Massilla ei ole kuin yksi plussapuoli, nopea toimitus!

En ole varma, onko tämä minun postaus täysin sallittu täällä, mutta en mainosta, enkä ole minkään liikkeen myyntimies, kunhan kerron vain mielipiteeni asiasta. Modet voi muokkailla/deletoida tämän postin, jos rikon sääntöjä.

Ite oon tykänny noista Massin tuotteista, maku ja sekoittuvuus ovat parasta mitä markkinoilta saa (imo) ja hinta kuten sanoit on edullinen.

Itse en tilaa massilta mitään. "Tarjoukset" on aina kusetusta. yliviivatun hinnan verran ne kamat oo ikinä maksanut ko. kaupassa. Samaten se mahtava huutokauppa, täyttä kuraa. Periaatteessa saat sieltä huutokaupasta pari euroa ehkä halvemmalla maksimissaan. Ftukku paljon parempi kauppa imo. Ja siellä on todella fiksuja tarjouksia.

E: Unohtui sanoa, että Massilla ei ole kuin yksi plussapuoli, nopea toimitus!

En ole varma, onko tämä minun postaus täysin sallittu täällä, mutta en mainosta, enkä ole minkään liikkeen myyntimies, kunhan kerron vain mielipiteeni asiasta. Modet voi muokkailla/deletoida tämän postin, jos rikon sääntöjä.

wuut ? samalla tavalla fitnesstukussakin on se ''suositus hinta'', joka yleensä tuplana se myynti hinta. Ei se mitään tarjousta meinaa.

Mutta monet kerrat nuo tarjoukset mitä tulee mailiinkin, niin samalla hinnalla saa ne tavarat normaalistikkin. Muutenkin paljon vähempi valikoimaa ja sivut on ihmeelliset. Mutta elä turhaa ala hermoileen siellä, tämä oli vain oma mielipiteeni. Herat on ihan jees siellä, taino mansikka ainakin oli hyvä.

Täysin samaa tavaraa se on, mitä nyt eri pakkauksessa. Täältä päästä isot suosittelut Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 tuotteille ja toimitukselle, ainakin meikäläisellä aina toiminut kaikki moitteettomasti +++

Useampia kiloja on massin omaa wheytä/maltoa mennyt ja kreat/beeta-alaniinit ja leusiinit myös sieltä. Ei mitään pahaa sanottavaa. Maustettujenkin protskujen makeutusaine on muuttunut aspartaamista sukraloosiksi. Postikuluja ei ole koskaan tarvinnut maksaa kun yli 75e tilaukset tulee kuluitta. Kaipa se protsku on jotain halvinta pieruheraa isossa ämpärissä mutta väliäkö sillä jos siitä palkkarin saa väsättyä.

En nyt ymmärrä mitä täälä huudetaan ja jauhetaan "mass on paskaa...************ on sontaa" eiköhän ne kaikki (ihan halvimmatkin) aja tälläisille pentti peruspunttaajalle asiansa ? Jos haluaa halpaa, niin ostaa sitä ja jos kiinnostaa yli kalliit ultrahypermegasuodatetut jauheet niin ostaa niitä sitten. Mutta väittäisin että perus jamppa ei eroja huomaa...Itseki vedän tälläkin hetkellä kunnon "laatukamaa" American Mass Blastia :D Halpaa ja saa bonusta ääs-etukortilla haha :D

Mass on mielestä todella hyvä...whey sanko vedettynä ja ei mitään moittimista. Sekä plussaa voi antaa nopeasta toimituksesta.

itekii on noit massin tuotteit jotaa käyttäny, mut huoman et jotkut toimii paremmin! (skip,la muscle..) mut ei toi massin oma täyttä paskaa oo, hintaa nähden oikein hyvää!

Sinänsä vähän aiheen ohi, mutta kuitenkin, tänään tuli Massilta kahdeksan (8) kertaa sama tekstari jossa luki et tilaus on lähetetty. Noh, meni ainakin viesti perille eikä jäänyt epäselvyyksiä. :D

Star Nutrition Whey-80 on halpaa ainakin.. MUTTA kannattaa tilata vain maustamatonta! Itse olen vuoden vetänyt eri makuja ja vasta nyt huomasin kunnolla tutkiessani, että kaikki maustetut maut sisältää ASPARTAMIINIA! Tuota myrkkyä tunkenu itteensä nyt jo vuoden ajan... Tästä lähin lähtee tilaukseen vain maustamatonta.... Onneksi huomasin sentään jo nyt:D Kannattaa muidenkin katsoa kunnolla ne tuoteselosteet..=/

Massin pulvereita syönyt kymmeniä kiloja eikä ole kyllä huonoa sanottavaa, Todella hyvänmakuista,nopea toimitus ja vieläpä suhkot edullista. Sitä ei kukaan pysty ilman labra tuloksia sanomaan pärrääkö "sen firman hera paremmin kuin toisen firman".

No ite oon kyl massilta ennen tilaillu ja oon ollu tyytyväinen. Nyt ekan kerran tilasin fitnesstukulta ja tuotteista on paha sanoa mitään, sillä tekemästäni tilauksesta on jo yli viikko aika eikä mitään kuulu, vaikka paketti "lähetettiin" 23. pv. Oon lähettäny s.postii sinne että onko sieltä mitään tulossa vai ei ja mitään eivät ole vastanneet.. Eli tässä asiassa pisteet massille 10-0.

Massin heroista käyttäny suklaata, minttusuklaata sekä banaania, kaikissa maku hyvä ja sekottuu eniromaisesti. Miinuksena suht alhaset bcaa arvot. Ufs:n herassa taas bcaa:ta niin maan perkeleesti, mutta ainaski suklaan maku aika mitäänsanomattoman laimee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom