Halme vs. Vilkkumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SamiJ
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyihän se Halme tämänkin päivän lööpeistä:

http://www.iltalehti.fi/2003/03/20/581049_uu.shtml

- En halua tapella hänen kanssaan, toteaa Maija Vilkkumaa Tony Halmeen aikomuksesta mennä poliisin puheille Vilkkumaan natsikommenteista.

- Hän luulee, että mitä hän sanoo on totta. Hän ei tiedä mistään mitään. Teen rikosilmoituksen, etteivät mun seuraajat ja kirjojen ostajat luule, että tämä on totta, että olisin natsi. Lähden täältä tekemään rikosilmoituksen Tony Halme paukutti eilen aamulla Kiss FM -radiokanavan haastattelussa.

- Mä olen puhunut arjalaisuudesta ja viikingeistä. En ole koskaan kuulunut mihinkään oikeistojärjestöön. Minä menen tästä suoraan Pasilan poliisiasemalle, Halme selitti.

Omasta nimittelyjupakastaan Halme totesi eilen aamulla Kiss FM:llä:

- En ole mitenkään nöyrtynyt. Minun tarkoitukseni ei ollut loukata. Mä vaan luulin, että mä puhun totta.

Hassua että Halme itse saa luulla presidentin olevan lesbo, mutta jos joku luulee Halmeen olevan natsi niin siitä tulee heti rikosilmoitus.

:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vilkkumaa voisi sanoa, että "...mä puhun aina totta. Luulin, että arjalaisista ja viikingeistä puhuvat kaljupäät joiden kehoon on tatuitu SS-symboleja ovat natseja. Anteeksi jos olin väärässä..."

Joo aika huvittava tapaus. Tony saa omasta mielestään päästää julkisuudessa mitä tahansa suustaan, kun pitää sitä totuutena. Sitten kun joku kertoo oman mielipiteensä Halmeesta julkisuudessa ja pitää kantaansa ainakin omana totuutenaan, niin iso mies vetää puruja nokkaan ja uhittelee rikosilmoituksella :rolleyes:

Originally posted by Kime76
Tää on show-meininki, kato..
Tässä vaiheessa viimeistään Halmeen pitäisi päättää, että onko show-mies vai kansanedustaja. Toivotaan ettei mies nyt ihan pelleksi rupea, vaan ottaa edustaja-asemansa tosissaan, niin kuin kansanedustajan kuuluu.
Kyllähän tätä Halmetta on ennekin nähty ja pahoin pelkään että käy niin kuin nyrkkeillessä, että ensin soitetaan suuta ja sitten otetaan turpaan.:(

Onion, niin Halmeko ei voittanut yhtään käymistään nyrkkeilyotteluista :confused: minä kyllä muistan hiukan toisin.

Tuosta Vilkkumaan natsiksi nimittelystä, niin hyvä vaan jos Halme nostaa asiasta mekkalan, koska on hieman eriasia onko joku lesbo vai natsi (muistaakseni harvemmat lesbot ovat pitäneet kaasukammioita, ym...)

Taitaa kyllä käydä niin että Halme on aloittanut "matsin", missä tapellaan aivan eri asioilla mihin arvoisa kansanedustajamme on tottunut. Mihin itse olen törmännyt, niin politiikassa tuntuvat saavan parhaiten asioita läpi sellaiset henkilöt, joilla on kirjaston verran tilastotietoa pääkopassa, oikeat suhteet ja jumalaton kyky käyttää näitä kahta teräväkielisessä puheessa sumeilematta hyväkseen.

Halmeella ei ole kuin yksi edellisistä avuista ja sekin kuulostaa nykyisessä ympäristössä aika pahalta.

Kyllä toi Halmeen käyttäytyminen on aika lapsellista. Kun ottaa huomioon tota Halmeen päänaukomista, mitä on jatkunut jo iät ja ajat, niin luulisi nyt ettei hänen tarvitsisi ottaa kipinää tommosesta jutusta. :curs:

Originally posted by JohnnyB
Onion, niin Halmeko ei voittanut yhtään käymistään nyrkkeilyotteluista :confused: minä kyllä muistan hiukan toisin.

Tuosta Vilkkumaan natsiksi nimittelystä, niin hyvä vaan jos Halme nostaa asiasta mekkalan, koska on hieman eriasia onko joku lesbo vai natsi (muistaakseni harvemmat lesbot ovat pitäneet kaasukammioita, ym...)
No okei. Olisi pitänyt muotoilla mielipide hieman toisin. Tarkoitin että Halmeen tapauksessa ensin lässytetään poskea ja sitten voi käydä taas huonosti.

Onhan Halme monta ottelua voittanut, mutta mä muistan Halmeen vaan niistä häviöistä. ;)

Mitäs luulette. Olisikohan nää Halmeen viimepäiväiset tempaukset laskeneet Tonyn arvoa vaaleissa!?

Näyttää jo nyt siltä, että pakkiksestakin löytyy enemmän tyyppejä, jotka pitää Halmetta idioottina kuin päinvastoin!

"Siinä on meidän uusi kansaedustaja, joka ei paskaa puhu!"

Monikohan olisi nyt jo valmis vetämään äänensä takaisin! ;) :jahas:

Originally posted by onion

Onhan Halme monta ottelua voittanut, mutta mä muistan Halmeen vaan niistä häviöistä. ;)

Niinpä, voit rakastella vaikka kaikkia maailman naisia kymmeniä vuosia, mutta jos kerran erehdyt ottamaan kyrvän suuhun, sinut muistetaan aina homo-mulkunlutkuttajana.

Originally posted by Toni Halme
Hän luulee, että mitä hän sanoo on totta. Hän ei tiedä mistään mitään.

Iltalehti ja Toni
Omasta nimittelyjupakastaan Halme totesi eilen aamulla Kiss FM:llä:
- En ole mitenkään nöyrtynyt. Minun tarkoitukseni ei ollut loukata. Mä vaan luulin, että mä puhun totta.

:thumbs: Hyvä Toni.:rolleyes:

Vielä vähän aikaa sitten pidin Halmetta ihan fiksuna miehenä mutta nyt näiden viimeaikaisten letkautuksien ja paskanjauhannan takia tuntuu että sillä on noussut kusi päähän tosta kansanedustajahommasta. Kumpa se nyt keskittyisi olennaiseen ton pelleilyn sijasta!:jahas:

Suomessahan ei saa kritisoida maahanmuuttajia, tai leimataan rasistiksi. Tonihan ei ole koskaan ihonvärinvärin perusteella ketään syrjinyt. Kyllä kritiikkiä tulee saada antaa ilman leimautumisen pelkoa. Tonin pitää ottaa tiukka kanta noihin natsisyytöksiin kun siitä ei ole kyse.

Originally posted by kilkkinen
Suomessahan ei saa kritisoida maahanmuuttajia, tai leimataan rasistiksi. Tonihan ei ole koskaan ihonvärinvärin perusteella ketään syrjinyt. Kyllä kritiikkiä tulee saada antaa ilman leimautumisen pelkoa. Tonin pitää ottaa tiukka kanta noihin natsisyytöksiin kun siitä ei ole kyse.

Mutta miksi Halme saa puhua paskaa Suomen tasavallan presidentistä eikä osaa edes kunnolla pyytää anteeksi, mutta jos Halmeesta puhutaan paskaa (? eikös Tonylla ole jokin SS-tatuointi?) niin se on maailmanloppu?

Ja mitä tulee tuohon syrjimiseen, niin eikös Halme rehvastellut että hän ei päästä eduskuntaan sisään muita kuin "syntyperäisiä suomalaisia", vaikka eduskuntaan kansanedustajaksi voi tulla valituksi Suomen KANSALAINEN syntyperästä riippumatta? Mitäs tämä on ellei syrjintää syntyperän/ihonvärin perusteella? Puhumattakaan siitä, että Halme joka uhoaa puolustavansa Suomen lakia osoittaa taas kerran hyvin sen ettei hänellä ole kys. laista paskankaan verran tietoa ...

Just tollaset kiihkoilijat niinku AKV on kaiken pahan alku ja juuri. Kertoisitko miksi ajattelet asiasta niin kiihkeästi niin voinen sinulle paremmin vastata. Muuten, mitä mieltä olet Sakari Selkäinahon SSpower-firmasta ? Onko Sakari natsi ?

Tony Halme vaalien jälkeen toimittajalle:
Mä aion istua siellä (eduskunnassa) viisi päivää viikossa ja katson, että kukaan ei ole sieltä pois turhaan.
Toimittaja: Mutta eduskuntahan kokoontuu vain 4 kertaa viikossa....

Tämä ei ole ehdoton totuus, mutta näin olen kuullut totuutena kerrottavan. Jos tää on totta, niin kertoo ainakin kuinka paljon Halme on perillä asioista.
En ois kyllä itekään tiennyt, että edukunta kokoontuu vain neljästi viikossa, mutta enpähän olekaan pyrkinyt kansanedustajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom