Halme vs. Vilkkumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SamiJ
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by kilkkinen
Just tollaset kiihkoilijat niinku AKV on kaiken pahan alku ja juuri. Kertoisitko miksi ajattelet asiasta niin kiihkeästi niin voinen sinulle paremmin vastata. Muuten, mitä mieltä olet Sakari Selkäinahon SSpower-firmasta ? Onko Sakari natsi ?

Aika heikko argumentti: SSpowerissa SS tulee Sakari selkäinahosta, kun taas Tony Halmeen SS tatuointi on natsi tunnus. Ei edes Tony voi sitä kieltää.

Tony on varmaan ihan hyvä tyyppi, mutta nyt se on ihan väärässä paikassa. :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just tollaset kiihkoilijat niinku AKV on kaiken pahan alku ja juuri.
Hohhoijaa, ehkä tarvitaan tollaisia "kiihkoilijoita" rasistien vastapainoksi jotka vain "puhuvat pakolaispolitiikasta".

Halme vois olla ihan kunnioitettava mies jos olis yhtä avoin antamaan kritiikkiä ja yhtä "suomalainen" mutta miettis vähän miten käyttäytyy... Tällä hetkellä jätkä on kyllä leimannut itsensä täydeksi pelleksi.

Puheet että katsoo ketä eduskuntaan tulee, ettei kukaan ole sieltä turhaan pois, pistää suomen järjestykseen jne. jne., luulekos äijä nyt sitten olevansa itse jumala ja että kaikki eduskunnassa pelkää häntä kun on lihasta kertyny? Eipä ne taida siellä asioita lihaksilla päättää... (toivottavasti, ellei mee nyrkkitappeluks tätä menoa...) :)

Jos itse menisin ihan uutena naamana täysin uusiin ympyröihin niin ottaisin kyllä vähän iisimmin. Halme koittaa pistää politiikan uuteen uskoon tietämättä politiikasta yhtään mitään, ainoa valtti on maine (niin mikä..?) ja terävä kieli. Silkkaa showta ja loppuu lyhyeen.

Just tollaset kiihkoilijat niinku AKV on kaiken pahan alku ja juuri. Kertoisitko miksi ajattelet asiasta niin kiihkeästi niin voinen sinulle paremmin vastata. Muuten, mitä mieltä olet Sakari Selkäinahon SSpower-firmasta ? Onko Sakari natsi ?

Heh, eka kerta kun mua on kiihkoilijaksi kutsuttu. :)

No, väännänpä tämän sinulle rautalangasta:

Vaikken pidä Tony Halmeen persoonasta enkä miehen julkisuudessa itsestään antamasta kuvasta & mielipiteistä, niin hän on Suomen kansan valitsema kansanedustaja ja hänellä on täysi oikeus olla omalta osaltaan päättämässä maamme asioista (jos lukaiset vanhemman, jo lukitun threadin, niin huomaat että toivotin jopa onnea tuoreella kansanedustajalle).

Mutta jos Halme nimittelee Suomen tasavallan presidenttiä lesboksi eikä pyydä KUNNOLLA anteeksi (siis ilman mitään ontuvia "mutku-mä-luulin-niin selittelyjä) niin hänellä ei kyllä ole MITÄÄN VARAA valittaa jos joku toinen antaa hänestä vastaavanlaisia lausuntoja!! Tai no ainahan on olemassa kunnianloukkaussyytteen nostomahdollisuus, mutta kun muistelee että Halme on itse aikoinaan kirjojensa saamista tutkintopyynnöistä itkeä pillittänyt "sananvapauden puutteesta", niin pitäisi hänen jumalauta sallia muillekin tuonkaltainen sananvapaus. Tekopyhyyttä pahimmillaan. :curs:

Mutta niinhän se on, ei Halmeen kaltainen, tietyllä tapaa hyvin "pieni" mies pysty suvaitsemaan sitä, että toiset voivat käyttää hänestä samanlaista kieltä kuin hän muista ... :lol2:

Lopuksi, natsiaiheinen SS -tatuointi lienee vähän eri luokkaa kuin Sakari Selkäinahon etukirjaimet miehen oman firman nimessä? :rolleyes:

Ettekö te vitun kettutytöt tajua, että Halme on sama Halme kansanedustajana kuin sitä ennenkin. Ei kai sen tarvi muuttua ja alkaa nöyristelemään jos kansa valitsee hänet itseään edustamaan. Eiköhän Halmetta ääneestäneet halunneet halunneet sen itsensä eduskuntaan:curs:

No joo kyllähän toi on tosi lapsellinen veto mieheltä joka itse haukkunut muita haastatteluissa ja kirjoissaan, Tuomiopäivähän on käytännössä kannesta kanteen pelkkää samanlaista muiden haukkumista mitä Vilkkumaalta epähuomiossa(?) yhden sanan verran lipsahti.

Ja Halme on kovaan ääneen paasannut siitä että pitäis käyttää järkeä mihin verorahoja käytetään. Tämäkö sitä sitten on, tutkitaan Halmeen kokemaa suurta vääryyttä ja epäoikeudenmukaista kohtelua, mitä Vilkkumaa sitä paitsi pyysi jo anteeksi.

Olen tyytyväinen siitä että Halme pääsi läpi, mutta kyl tälläiset tempaukset laskee sen pisteitä mun silmis. Ehkä se luulee että siitä valittiin suuri valtakunnan ylijohtaja mitä ei pidä mennä arvostelemaan tai rankaisu tulee välittömästi.
Tai sit se vaan odottaa niin tohkeissaan pääsyä tekemään virallisia päätöksiä että aikaa tappaakseen pätee tekemällä turhia rikosilmoituksia.

Enivei kyl siit varmaan kuitenkin enemmän hyötyä on kuin haittaa eduskunnassa. Jättäis vaan tälläiset älyttömyydet pois ja keskittyis olennaiseen.

Originally posted by o_virta
Tony Halme vaalien jälkeen toimittajalle:
Mä aion istua siellä (eduskunnassa) viisi päivää viikossa ja katson, että kukaan ei ole sieltä pois turhaan.
Toimittaja: Mutta eduskuntahan kokoontuu vain 4 kertaa viikossa....

Tämä ei ole ehdoton totuus, mutta näin olen kuullut totuutena kerrottavan. Jos tää on totta, niin kertoo ainakin kuinka paljon Halme on perillä asioista.
En ois kyllä itekään tiennyt, että edukunta kokoontuu vain neljästi viikossa, mutta enpähän olekaan pyrkinyt kansanedustajaksi.
No ei se kyllä ihan noin menny... toimittaja kysyi että "mitä aiot tehdä sielä sitte ku pääset?"
tony: "Ensinnäkin se nelipäiväinen työviikko on aivan naurettava! Mä aion ainaki istua sielä 5 päivää viikos joka päivä kaheksasta viiteen... plääpläää"

Hufvudstadsbladetin haastattelussa Halmeelta kysyttiin, mitä mieltä hän on pääomaverotuksesta. Halme ei tiennyt mistä oli kyse. Manageri Veikko Vallin joutui vastaamaan Tonyn puolesta...

Suomessahan ei saa kritisoida maahanmuuttajia, tai leimataan rasistiksi. Tonihan ei ole koskaan ihonvärinvärin perusteella ketään syrjinyt. Kyllä kritiikkiä tulee saada antaa ilman leimautumisen pelkoa. Tonin pitää ottaa tiukka kanta noihin natsisyytöksiin kun siitä ei ole kyse.

Rasistit ei käsittääkseni rajoita hienovaraista kritiikkiään maahanmuuttajiin vaan ulottavat sen tasapuolisesti kaikkiin "kalju-pilotti-maihari-siniristilippu"-muotista erottuviin. Kiihkotonta pakolaispolitiikan arvostelua ei saisi missään nimessä leimata rasismiksi, koska sitä se ei (kaikissa tapauksissa) ole.

Mun mielestä Halme oli asialinjalla sanoessaan jossain haastattelussa, että "jos sä teet töitä, elätät ittes, etkä pahoinpitele etkä raiskaa muiden tyttäriä niin se on aivan sama mitä rotua, kansallisuutta tai etnistä tai uskonnollista ryhmää sä edustat". Jos oikeasti on tuota mieltä eikä vaan lämpimikseen puhunut niin oikealla asialla on kaveri. Näin se homma menee.

Originally posted by teijo
Ettekö te vitun kettutytöt tajua, että Halme on sama Halme kansanedustajana kuin sitä ennenkin. Ei kai sen tarvi muuttua ja alkaa nöyristelemään jos kansa valitsee hänet itseään edustamaan. Eiköhän Halmetta ääneestäneet halunneet halunneet sen itsensä eduskuntaan:curs:

Ei kukaan pyydä Halmetta nöyrtymään, mutta sen verran pitäisi selkärankaa olla, että joko pyytää anteeksi asiallisesti anteeksi Haloselta tai sitten pysyä kannassaan ja olla pyytämättä.

Ja todellankin tämä natsi-syytös-oikeusjuttu mekkala. Miehellä on otsaa sanoa, muttei selkärankaa vastaanottaa.:confused:

Originally posted by teijo

Jos sun mielestä hyvä ja asiallinen käytös (mitä Halme ei tuossa presidentin jutussa suinkaan osoittanut) on nöyristelyä, niin hohhoijaa ... :rolleyes:

Eikä se että on kansanedustaja anna suinkaan oikeutta vaihtaa aivojen ja virtsarakon paikkaa keskenään.

Halmehan laittoi avoimen kirjeen, missä pyysi presidentiltä sanomaansa anteeksi, en muista nähneeni Vilkkumaan tehneen samaa...

Originally posted by timbe
No ei se kyllä ihan noin menny... toimittaja kysyi että "mitä aiot tehdä sielä sitte ku pääset?"
tony: "Ensinnäkin se nelipäiväinen työviikko on aivan naurettava! Mä aion ainaki istua sielä 5 päivää viikos joka päivä kaheksasta viiteen... plääpläää"

No sitten kyseinen lausahdus on ollut jonkun vääräleuan totuutena-mainostama-faktahomma-lainaus-typeräkommentti.
No hauskaa oli niinkauan kuin sitä kestikin. Olisi ollut liian hyvä juttu ollakseen totta. Vähän epäilyttikin.

Ny kun joku pieraisisi niin alkaisi taas hauskuus.:D

Odotan kyllä mielenkiinnolla sitä, kun Halme alkaa pitämään kuria siellä eduskunnan ihmemaassa. Meinaakohan se käydä käsiksi?

Vuosisadan odotetuin matsi:
Tony "Viikinki" Halme vs. Paavo "Mooses" Lipponen

Originally posted by JohnnyB
Halmehan laittoi avoimen kirjeen, missä pyysi presidentiltä sanomaansa anteeksi, en muista nähneeni Vilkkumaan tehneen samaa...

No joo... muutetaan kohta "Lesbo", "SETAN ex-puheenjohtaja". Turhaa zittzättiä.
anteeksi pyyntö esim. näin:
"Dear president. Pahoittelen hätiköityä, mutta terävää ja viiltävän tarkkaa luonneanalyysiäni teistä ja teidän mieltymyksistänne.

ps. presidentti kahvi on minun suosikkini."

Pitänee tässä alkaa rustata itsekin jonkinsortin anteeksipyyntöä, sinne kansamme johtalle päin.

Originally posted by JohnnyB

Minusta asiallinen anteeksipyyntö ei ole sitä että selitellään kuinka "luulin lesbon tarkoittavan samaa asiaa kuin SETAn puheenjohtaja".

Neljä sanaa "Olen pahoillani, puhuin roskaa" olisi ollut asiallinen anteeksipyyntö.

AKV, ollaanpas nyt hiukan tarkempia

"Avoin kirje Presidentti Tarja Haloselle
Pyydän anteeksi, että olen nimitellyt rouva Presidenttiä radiolausunnossani. Tarkoitukseni oli rohkaista jokaista suomalaista pyrkimään eteenpäin elämässä ja toteuttamaan unelmiaan.
Radioon antamani lauseen olisin voinut muotoilla toisinkin, esimerkiksi vaikkapa seuraavasti: Kaikki näyttää olevan elämässä mahdollista kun katujen kasvatista voi tulla kansanedustaja ja Setan ex-puheenjohtajasta presidentti.
Suomen kansa on teidät suoraan valinnut presidentiksi ja minä kunnioitan sitä valintaa. Politiikkaanne aion edelleen arvostella.

Helsingissä 18.3. 2003 Tony Halme "

Etkö todella löydä tuosta tekstistä anteeksipyyntöä??

No joo, oli miten oli, niin käsittämätön juntti mr. Halme valitettavasti on. Odotan innolla mitä sammakoita seuraavaksi ukko suustaan päästelee. Toisaalta kertoo myös äänestäjien tasosta kun äijä sai tollasen äänivyöryn...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom