Halme vs. Vilkkumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SamiJ
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki meistä ei ota elämää niin kauhean vakavasti ja Tony Halme on siitä hyvä esimerkki. On vaan piristävää, että hän pääsi aukomaan päätään kansanedustajaksi. Se tehtävähän on hänelle juuri sopiva, kansanedustajan toimihan ei ole loppujen lopuksi mikään Jeesuksen tärkeä sekään.

Maija Vilkkumaa on minun mielestä ärsyttävä, ruma kierosilmäinen lehmä, laskelmoinnin kuningatar ja muuta tylsää/negatiivista. Silti joudun ehkä kuuntelemaan hänen surkeaa musaansa salilla. Iltalehteä minun ei tarvitse sen sijaan ostaa. Salillakaan ei olisi pakko käydä, mutta asia ei ole sama. Sama asia ei ole myöskään jos tekee päätelmiä Setan puheenjohtajuudesta ja natsina olemisesta. Tuskin se Halmetta haittaa moinen natsivertaus, mutta Halmehan on show-mies. Voisiko Halonen nostaa metakan Halmeen sanomisesta, no ei sitten mitenkään, silloinhan Halonen tekisi itsestään naurettavan, jopa faniensa silmissä. Monen toimintaa ohjaavat laskelmointi. Jos Halme pudottaa toimintansa tyypilliseksi kansanedustajaksi, hänen valintansa ensi vaaleissa voisi olla epävarmaa. Nykyisellä tyylillä valinta on sen sijaan takuuvarmaa. Vaatii rohkeutta ja erityistä luonteenlaatua, että tienaa leipänsä vittuilulla. Eipä taida tulla muuta suomalaista mieleen. Kiva, että joku on todellakin erilainen, vaikka juntti olisikin.

:blow:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos "Afro-Eurooppalaisen/Amerikkalaisen" henkilön kutsuminen latinalaisperäisellä mustaa takoittavalla sanalla on loukkaavaa, niin eikö silloin Natsin kutsumista Natsiksi voida pitää loukkaavana? Luulen että Vilkkumaa ei sanaa Natsi käyttänyt ainakaan positiivisessa merkityksessä. Suomessa kaikilla, myös T. Halmeella, on oikeus puolustaa kunniaansa.

Eli Halmeelle tyrmäysvoitto eka erässä, ennen ku kongi ehtiny kunnolla kumahtaa...tosin en kyllä pidä minään niitä kommentteja halosesta, pientä rajaa kuitenki ku kaveri valittu kansanedustajaksi...viisaampi pitää turpansa kiinni ja ajatukset omassa päässään vaikka tekis mieli joku pistääkki lihamyllyyn...toisaalta ku leipoo kiinni nii sitte miestä levyksi!!!

:kippis1: :thumbs:

Originally posted by teijo
Ettekö te vitun kettutytöt tajua, että Halme on sama Halme kansanedustajana kuin sitä ennenkin. Ei kai sen tarvi muuttua ja alkaa nöyristelemään jos kansa valitsee hänet itseään edustamaan. Eiköhän Halmetta ääneestäneet halunneet halunneet sen itsensä eduskuntaan:curs:
Henkilökohtaisesti jollakin tapaa olen aina pitänyt Halmeen imagosta, vaikka uskonkin sen olevan vain se rooli, millä kaveri on itse asiassa itsensä viime vuosina osittain elättänytkin, oliskohan "siviilissä" fiksumpi mies kuin antaa ymmärtää. Tämän threadin alussa arvostelin Tonya hieman herkkähipiäiseksi kun arvostelu osui häneen, enkä tätä mielipdettä miksikään edelleenkään muuta.

Nyt kun Tony onnistui pääsemään vaaleista läpi, niin olisi sitten aika ryhtyä sanoista ja paskanjauhannasta itse tekoihin. Ja näitä tavoitteitaan hän voi varmasti ajaa myös käyttäytymällä hyvin ja muita kunnioittaen. Yksin siellä ei kukaan, edes Tony, saa mitään aikaan. Eihän asiallinen käyttäytyminen nyt herran jumala mitään nöyrtymistä tarvitse tarkoittaa... Tosin pientä väriä täysistuntoihin minäkin tässä odottelen ;)

Nyt vedonlyönti pystyyn: Mahtaako herra Halme jaksaa istua Arkadianmäellä homehtumassa koko kauden? Itse veikkaan, että käy samoin kuin Remu Aaltoselle Porvoon kaupunginvaltuustossa, ei jaksa vuotta kauemmin kiinnostaa. Tosin kansanedustajan duuni saattaa olla Tonylle eka kiinteäliksainen homma moneen aikaan, kellepä ei säännölinen hyväpalkkainen homma kelpaisi. Joutuukohan rouhimaan paljonkin efeä, että pysyy hereillä :D

Koskahan joku toimittaja älyää kysyä Tonilta että mitäs mieltä on Halme kansanedustajana eduskunnan säätämästä laista, joka tekee melkein kaikesta roinaan liittyvästä laitointa... Ja meinaako herra kansanedustaja koskaan toimia lainvastaisesti?:rolleyes:

Lipposen Paavoltakin kysyttiin kerran eräässä haastattelussa että kuinka paljon maksaa litra maitoa, vastasi että n.10-15mk...:kippis1:

Halme tosiaankin ilmeisesti luulee olevansa joku kansan valitsema ylijohtaja ja jumala, joka voi tehdä mitä haluaa. Pistää eduskunnan kuriin, luuleeko se, että muut pelkää sitä kun se on 140 kiloinen? Meinaako se käydä fyysisesti käsiksi jos sinne tulee joku Halmeen mielestä "kutsumaton" henkilö, tai jos joku siellä on erimieltä jostain asiasta. Ja ne lupaukset; "Mä pystyn poistamaan huumeet Suomen kaduilta", joopajoo senkun näkis.

Originally posted by JohnnyB

"Avoin kirje Presidentti Tarja Haloselle
Pyydän anteeksi, että olen nimitellyt rouva Presidenttiä radiolausunnossani. Tarkoitukseni oli rohkaista jokaista suomalaista pyrkimään eteenpäin elämässä ja toteuttamaan unelmiaan.
Radioon antamani lauseen olisin voinut muotoilla toisinkin, esimerkiksi vaikkapa seuraavasti: Kaikki näyttää olevan elämässä mahdollista kun katujen kasvatista voi tulla kansanedustaja ja Setan ex-puheenjohtajasta presidentti.
Suomen kansa on teidät suoraan valinnut presidentiksi ja minä kunnioitan sitä valintaa. Politiikkaanne aion edelleen arvostella.

Helsingissä 18.3. 2003 Tony Halme "

Löydän tästä tekstistä kyllä Halmeen anteeksipyynnön. Kuitenkin täytyy muistaa se että Halme on julkisesti näyttänyt että hän ei edes Tasavallan Presidenttiä kaihda loukata julkisesti ja se on kyllä jo liian ylimielistä toimintaa.
Halmeen kirjeen mukaan: "Suomen kansa on teidät suoraan valinnut presidentiksi ja minä kunnioitan sitä valintaa. "
No olisi kunnioittanut sitä pitämällä päänsä kiinni!

Originally posted by Ozzy
Tony saa omasta mielestään päästää julkisuudessa mitä tahansa suustaan, kun pitää sitä totuutena. Sitten kun joku kertoo oman mielipiteensä Halmeesta julkisuudessa ja pitää kantaansa ainakin omana totuutenaan, niin iso mies vetää puruja nokkaan ja uhittelee rikosilmoituksella :rolleyes:

Mies tuijottaa omaan napaansa! Näkee muissa ihmisissä helv. virheitä, mutta itsessään ei mitään. Ehkä hän on itse täydellisyys, jota pitää kunnioittaa...

Satuin itse kuulemaan kyseisen keskustelun radiosta ja tulin ihan pahalle tuulelle, kun Halme oli niin itseään täynnä. Mitähän se luulee saavuttavansa tuommoisella käytöksellä? Karkottaa kannattajansa! Meinaan et minäkin olin iloinen, että hän pääsi eduskuntaan ja onnistui vaaleissa erittäin hyvin, mutta jos tälläinen lapsellinen käytös jatkuu, niin taidanpa kääntää selkäni hänelle...enkä usko olevani ainut? Vähän nöyryyttä peliin...

Pitämällä suuta soukemmalla, Halme olisi vieläkin kalakauppiaana. Kyllä tuo on kaikki enempi vähempi laskelmoitua.

- JjP

Originally posted by JohnnyB
AKV, ollaanpas nyt hiukan tarkempia

"Avoin kirje Presidentti Tarja Haloselle
Pyydän anteeksi, että olen nimitellyt rouva Presidenttiä radiolausunnossani. Tarkoitukseni oli rohkaista jokaista suomalaista pyrkimään eteenpäin elämässä ja toteuttamaan unelmiaan.
Radioon antamani lauseen olisin voinut muotoilla toisinkin, esimerkiksi vaikkapa seuraavasti: Kaikki näyttää olevan elämässä mahdollista kun katujen kasvatista voi tulla kansanedustaja ja Setan ex-puheenjohtajasta presidentti.
Suomen kansa on teidät suoraan valinnut presidentiksi ja minä kunnioitan sitä valintaa. Politiikkaanne aion edelleen arvostella.

Helsingissä 18.3. 2003 Tony Halme "

Etkö todella löydä tuosta tekstistä anteeksipyyntöä??

No joo, oikeassa olet. Jos ajatellaan vaan tuota kirjettä, niin kyllähän se anteeksipyyntö siellä on. Mulla pyöri mielessä kirjoittaessani ne senpäiväisen iltapäivälehden jutut joissa Halmeen kerrottiin sanoneen että "eikös ne ole samoja asioita" tms.

Olen pahoillani, puhuin roskaa. :)

Joka tapauksessa Halme ei anna itsestään kovin vakuuttavaa ja vakavasti otettavaa kuvaa tuollaisella käytöksellä. Keskittyisi vaan lunastamaan suuria puheitaan ja lupauksiaan.

mho,

Eihän sillä ole mitään väliä. Pääasia että jakaa mielipiteitä, puolesta ja vastaan, eikö eduskuntavaalit ole jo todiste siitä, että kun nimi on vaan tarpeeksi tuttu niin viiden miljoonan ihmisen joukosta löytyy Halmeellekin tarpeeksi kannatusta että Tony pysyy leivän syrjässä kiinni?

Minähän en ole mikään Halme- fani, päinvastoin, jätkä antaa itsestään aivan puupäisen kuvan, mutta sen shown ja typerien läppien takana on ovela jätkä, joka osaa pelata tätä peliä niinkuin pitääkin -- ja hyvin menee.

- JjP

Originally posted by JJP
eikö eduskuntavaalit ole jo todiste siitä, että kun nimi on vaan tarpeeksi tuttu niin viiden miljoonan ihmisen joukosta löytyy Halmeellekin tarpeeksi kannatusta että Tony pysyy leivän syrjässä kiinni?
Vähän nussuttelen pilkkua, mutta tietenkään kaikilla viidella miljoonalla ei ole mahdollisuutta äänestää Helsingin vaalipiirissä. :)

meitsi,

no nussuttele, ei haittaa -- oikeastaan vain korostaa pointtiani, eli jo stadilaisista löytyy tarpeeksi :worship: Halmeelle, miten lienee koko Suomen laita?

- JjP

Halme pitää sanansa hahaa

Tuli vaan mieleen, että eikös Halme luvannut lopettaa nyrkkeilyn jos häviää sille yhdelle, en muista kenelle. Mutta toisin tais käydä Halme hävis ja heti oli perumassa sanojaan (en hyväksy häviötä ym. änkyti änkyti).
Kyllä mun mielestä Halme on täys paska. Mutta onhan ne tyhmyyden huippuja jotka sen sinne eduskuntaan äänesti.

Originally posted by JJP
jätkä antaa itsestään aivan puupäisen kuvan, mutta sen shown ja typerien läppien takana on ovela jätkä, joka osaa pelata tätä peliä niinkuin pitääkin -- ja hyvin menee.

Näin varmasti onkin, mutta ehkä eduskunta ei enää ole se forum, jossa tuota showta tarvitsee vetää, ainakaan tuolla intensiteetillä. Siellä kun saa ihan säännöllistä kuukausiliksaa eikä tarvii enää suunsoitolla hankkia lisätienestejä ;) Jos Tony on tosiaan niin isänmaallinen kuin antaa ymmärtää, niin ehkäpä nyt olisi aika myös osoittaa se mm. käyttäytymällä kuten reilun 16 000 ihmisen äänestämän kansanedustajan kuulusikin.

joo ja huumeet

pois kaduilta 4 vuodessa. haahaa :D Se ei varmaan tajua, että se on vaan 1/200 edustajasta eikä saa mitään yksin aikaan. Ja kysyttiin, että miten meinaa ton lupauksen toteuttaa niin vastas: en kerro:D .

halmeko rasisti \ natsi

kaikki puhuvat vain halmeen ss tatuoinnista, ei pidä unohtaa halmeen niskassa olevaa kiinankielistä kuolemantuomiota tarkoittavaa tatuointia joka ei minun mielestä sovi rasistille.

natseja ei suomessa tietääkseni ole ollut vuosikymmeniin.

mielestäni halme on oikealla asialla eduskunnassa,kunhan pysyisi
aisoissa. :kippis1:

Re: joo ja huumeet

Originally posted by WTA
pois kaduilta 4 vuodessa. haahaa :D Se ei varmaan tajua, että se on vaan 1/200 edustajasta eikä saa mitään yksin aikaan. Ja kysyttiin, että miten meinaa ton lupauksen toteuttaa niin vastas: en kerro:D .

Joo, ja sitten pyydettiin antamaan esimerkkejä maista joissa ei ole huumeita kadulla niin ukko heitti, että Thaimaa ja jotain sen tapaisia maita. Siellähän nyt on huumeita joka ukolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom