Halme City lehtessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Lueskelin ton jutun eilen baarissa (ei liity mitenkään juhannuksen viettoon) ja voi että kun nauratti. :lol2:

"Tony´s stydi deli
Suomen suuriruokaisin kansanedustaja syö Alien-elokuvien ääressä.

Tarkk´ampujankadulla asuva Tony Halme mahtuu keittiöönsä juuri ja juuri. Se riittää, sillä Halme asioi ainoastaan jääkaapilla. Ruoan hoitaa vaimo Katja.

"Näky Tonyn jäljiltä on sellainen, että hoidan hommat mieluummin itse."

Ateriat saapuvat suoraan olohuoneen ruhtinaallisen tv:n ääreen.

Eiran gorilla aloitti bodaamisen 18-vuotiaana. Kymmenen vuoden treeni nosti painon 78:sta 165:een kiloon.

"10 000 kaloria päivässä, vuosikausia. Proteiinit hoidin 50 kananmunan valkuaisella päivittäin. Viisi kertaa kymmenen, kaikki raakana."

Nykyisin Halme painaa 140 kiloa, ja kaloriannos on 5 000. Aamu alkaa proteiinipatukalla ja parin tunnin treenillä. Kana- tai kalalounas hoituu eduskunnassa.

"Ravintola on niin loistava ja halpa, että naureskelen usein kavereille, että tulkaa tänne, mä piffaan."

Kokouksissa Halme harrastaa pelkkää kivennäisvettä. Kuudelta tankataan proteiinijuomaa, ja ilta kuluu salilla. Ennen puoltayötä listalle kuuluu vielä lämmin liha-ateria ja jälkiruoaksi jätskiä, Kingistä tai Viennettaa.

"Vihanneksia en syö. Ne vievät lautasella tilaa. Marjat ja hedelmät ovat ok."

Leipä käy hätävarana.

"Ruisleipää ja välissä 2 cm savukalatahnaa, 2 cm kinkkua ja 2 cm sulatejuustoa."

Ravintoloista Dick Tracyssä ja kalliolaisessa Karhunpesässä tiedetään, mitä mies tarvitsee.

"En syö mausteista. Bodarin vatsa on herkkä."

Sikaniska paljastuu kuitenkin sushi-mieheksi.

"Asuin kuusi vuotta Japanissa. Maistan heti, mikä on tasokasta ja mikä ei."

Viini ei kiinnosta, mutta lauantaisin kelpaa olut, erityisesti belgialainen Hoegaarden.

"Tilaan kaksi kerralla. Ensimmäiset kahdeksan menevät janoon, kymmenes alkaa tuntua, ja 20 jälkeen menen kuselle. Kotona en juo."

Pelkkää vettä Halme ei ole maistanut vuosiin.

"Vesi on epäterveellistä."

Hellapoliisi

Jääkaapissa: Savukalatahnaa, sulatejuustoa, pekonia, munia, maitoa, peruna- ja herkkusienisalaattia, soijaa, Jaffaa ja Coca-Colaa

Ratsia

Perunaa: Ei
Pippurimylly: Ei
Viinipullon ilmaaja: Ei
Teepallo: Ei
Munakuppi: Ei
Biojäte: Ei

Tonyn keskiyön illallinen (yhdelle)

500 g naudan paistijauhelihaa. 170 g paketti Amerikan-pekonia. 1 prk valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. 5 kananmunaa.

Paloittele pekoni ja paista omassa rasvassaan. Käytä jauheliha samalla pannulla, jätä puoliraa’aksi. Lisää pekonin ja jauhelihan päälle pavut. Kun pavut lämpimiä, kaada seos lautaselle.

Koristele 5:llä paistetulla munalla ‘sunny side up’.

Juoma: ei mitään.

"Sylki on 80% ruoansulatuksesta, eikä sitä saa laimentaa."

Tunnin päästä litra kulutusmaitoa tai limua.

Soundtrack: leffa, esim. Taksikuski, Gladiator.

Julkaistu: City-lehti, nro 13/2003
Teksti: Kaisa Osola"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai että oikeen bodari... :eek:

Nyt kaikki veikkaamaan ,missä painossa halme olisi tiukassa kunnossa... 140 kg painossa, fläsää löytyy jonnin verran

Halme ja vesi

Olen kyllä aika ihmeissäni että mies ei juo vettä -en ole ennen kuullut tätä keneltäkään joka satsaa kehoonsa -pikemminkin veden kaikkivoipaisuutta toitotetaan joka taholta.

Onkos kellään kommentteja Halmeen neuvoihin veden epäterveellisyydestä ja sopimattomuudesta voimailijan dieettiin? Vai luuletteko että Tony keksi koko jutun haastattelun hurmassa?

Kyllä se siinä kirjassaan sano että : "Itse juon puoli litraa maitoa tai vettä vartti ennen ateriaa ja sitten toisen puoli litraa aterioiden välissä päivän aikana."

Itsekkin ihmettelin tuota vesi-epäterveellistä juttua tuossa haastattelussa (?)

Kaipa siinä miehessä sen verran tuota showmiestä on että voi heittää tuollaisen vesiherjan tuohon haastattelun väliin. Itse en kyllä pystyisi olemaan juomatta tuollaisten aterioiden jälkeen, alkaa pää särkemään.

Originally posted by HooEee

Tonyn keskiyön illallinen (yhdelle)

500 g naudan paistijauhelihaa. 170 g paketti Amerikan-pekonia. 1 prk valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. 5 kananmunaa.

Paloittele pekoni ja paista omassa rasvassaan. Käytä jauheliha samalla pannulla, jätä puoliraa’aksi. Lisää pekonin ja jauhelihan päälle pavut. Kun pavut lämpimiä, kaada seos lautaselle.

Koristele 5:llä paistetulla munalla ‘sunny side up’.

Hmmm, kuulostaa hyvältä. Tuota täytyy kokeilla.

Originally posted by timbe
Halmeen kirjassakin ravintovinkit oli välillä vähintään kummallisia..

Laitas jotain esimerkkiä.
Itse en ole lukenut yhtään Halmeen kirjaa...vielä.

Onko ne samaa luokkaa kun toi "50 kananmunan valkuaisella päivittäin".

Re: Re: Halme City lehtessä

Originally posted by Krusifiksi
Hmmm, kuulostaa hyvältä. Tuota täytyy kokeilla.

No, minä yllytyshulluna kokeilin sitä eilen enkä oikein pitänyt.

Köyhän miehen Chili Con Carne................

Ei ne sentään tuollaista ole, mutta ihan asiallisia murkinoita se siinä "esittelee", "luolamiehen dieetti" on kyllä silti vähän hauska nimi sille. Kirjan lopussa on vielä ravintoasiantuntija(tieteilijä)personalbodichampmiesjokuhänen tekstiä ja kommentteja tästä dieetistä, ikäänkuin pönkittämään sen oikeellisuutta ja tieteellisyyttä.

Laitas jotain esimerkkiä.
Itse en ole lukenut yhtään Halmeen kirjaa...vielä.

Se kirja on nyt lainassa kaverilla mutta laitan tähän nyt jotain oman muistin perusteella:

-Älä juo samalla kun syöt
(En tiedä onko mitään hyötyä, mutta en ollu ennen kuullu tällästä.. jokatapauksessa vittu mitä hifistelyä)

-Syö lautaselta ensin protskut ja sitten vasta hiilarit
(mitä vitun merkitystä on että syöt ensin pihvin ja minuutin päästä perunat?!)

Halme kertoo että juo itse täysmaitoa monta litraa päivässä (ja taitaa mennä muutakin aika rasvaista ruokaa
:D )

Taisi se mainita jotain niistä 50 kananmunasta päivässä.. se kertoo että ennen se veti ne 50 kananmunaa keltuasineen..

-Älä juo samalla kun syöt
(En tiedä onko mitään hyötyä, mutta en ollu ennen kuullu tällästä.. jokatapauksessa vittu mitä hifistelyä)
Tuohan on ihan yleisesti tiedossa oleva juttu. Vesi laimentaa vatsahappoja. Itse pidän veden juonnissa tuommosen 30 min tauon ennen ja jälkeen ruokailua.

Originally posted by Jortsu
Tuohan on ihan yleisesti tiedossa oleva juttu. Vesi laimentaa vatsahappoja. Itse pidän veden juonnissa tuommosen 30 min tauon ennen ja jälkeen ruokailua.
Miten eron sitten huomaa käytännössä? Voisin kuvitella että tuollaista hifistelyä käyttäisin ~10000 kcal:n bulkilla, mutta eikö tavallisella dieetillä sitten ruoka ehdi sulaa ja paskot suunnilleen lihaa? Tä ei siis mitenkään v*ttuiluna vaan tiedonjanossa :confused:

Originally posted by Phat
Miten eron sitten huomaa käytännössä? Voisin kuvitella että tuollaista hifistelyä käyttäisin ~10000 kcal:n bulkilla, mutta eikö tavallisella dieetillä sitten ruoka ehdi sulaa ja paskot suunnilleen lihaa? Tä ei siis mitenkään v*ttuiluna vaan tiedonjanossa :confused:
Jaa-a, uskon sokeasti lukemiini ja kuulemiini urbaanilegendoihin :)

-Syö lautaselta ensin protskut ja sitten vasta hiilarit
(mitä vitun merkitystä on että syöt ensin pihvin ja minuutin päästä perunat?!)

Toikin selviää siitä kirjasta, eli noin ison äijän ruokailu kestää niin kauan, että sillä alkaa jo olemaan merkitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom