Halme City lehtessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Oon ite ainakin suurien lihamäärien kanssa huomannut sen, että sitä lihaa tulee pureskeltua paremmin, kun sitä syö pelkästää, ja pääsee lihan makuun :) Siis kun syö piffit ensin ja sitten potut ja rehut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jortsu
Tuohan on ihan yleisesti tiedossa oleva juttu. Vesi laimentaa vatsahappoja. Itse pidän veden juonnissa tuommosen 30 min tauon ennen ja jälkeen ruokailua.

Tuo on ihan höpöhöpöjuttua. Täälläkin häiriköivä Anssi M. selitti tämän joskus eräällä palstalla ns. tieteellisesti, joten voi varmaan tehdä sen nytkin. Mutta jos tätä miettii ihan maalaisjärjelläkin niin ... Harva meistä vetää paria litraa vettä per ateria, eikä muutamalla desillä voi olla tuollaista vaikutusta.

Onko toi sitte sen arvosta? Mä ainaki haluun tuntee "makujen harmonian" suussani. Syöttekö muuten mausteetki erikseen?

Aivan sama mulle, mutta sen sanon vaan että vitunmoista hifistelyä, sillä käytännön hyötyähän tosta ei varmaankaan ole

Nyt kun näin nuo halmeen kuvat iltiksessä niin ei taida meikäläiseen upota sen kaverin ravintovinkinkit; Voi jeesus mikä läski siitä on tullu!? Ennen se oli ISO, nyt se LIHAVA. Way to go tony :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom