Halme antoi tukkapöllyä..

Salomaa sanoi:
Eli Halme oli ollut Hesburgerissa nauttimassa ateriaa ilmeisesti äidin kanssa(?)
Muijansa kanssa. Halme sanoo aina tyttöystäväänsä mammaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässäkö se Halmeen sankariteko tälle vaalikaudelle oli, jota hänen kannattajansa ovat odottaneet? :lol2:

Pecman sanoi:
Tässäkö se Halmeen sankariteko tälle vaalikaudelle oli, jota hänen kannattajansa ovat odottaneet? :lol2:
harva kansanedustaja pystyy nuin konkreettisiin toimenpiteisiin, muut puhuu, tony puhuu ja tekee ;)

neutraali sanoi:
...muut puhuu, tony puhuu ja tekee ;)

Harmi vaan, että TH ei tee sitä, mitä puhuu. Sitä paitsi, kyllä muutkin kansanedustajat osaavat örveltää kännissä. Vai viittaatko tällä "puhuu ja tekee" -ilmaisulla sitä, että Halme on antanut tukkapöllyä kansanedustajan ominaisuudessa ns. "koko kansan puolesta"?

Mää kuulin tästä jutusta junassa jo viime sunnuntai-iltana kun olin Turusta päin tulossa, ja tupakkikopissa sattu oleen eräs paikalla ollut naishenkilö joka kertoi tapahtuman menneen suunnilleen näin: Joku jannu oli vahingossa vähän törkänny Halmetta tarjottimella, kai oli vähän juomaa läikkynytkin Halmeen päälle, ja Tony oli sitten käyny samantien käsiksi tähän jannuun. Eli tätä keskustelua seuranneena näyttäis siltä että seiskan versio tapahtumista on ainakin lähempänä totuutta, itse en oo kyllä ainuttakaan lehtijuttua aiheesta lukenut. Onpa ihme että täällä taas heti osa porukasta alkaa hehkuttaan sitä pelleä jonain suurena sankarina. :jahas:

Joo mä kuulin että oikeesti tony oli saanut roidraget ja hakannut sen vartijan ja sitten tämän viattoman ohikulkijan ja sen kolme kaveria jotka oli vaan palauttamassa tarjottimia! Sitten se lateli tappouhkauksia hesen henkilökunnalle ja sai ilmaisen mega-aterian ja kaikki oli hyvin. Tää on siis VARMAA tietoa!

:jahas: :rolleyes:

Allah sanoi:
Kyllähän se Tony usein tekee mitä sanoo. Oikein toimittu Halmeelta, kun poisti riehujan ravintolasta.

Eikös Halme tapellut Espanjassa 14:sta aseistettua marokkolaista vastaan ja hoiteli heidät ongelmitta?

Eikäs niitä ollut 24 ja ne oli vielä kaikki ammattisotilaita.. :hyper:

habatus sanoi:
Mää kuulin tästä jutusta junassa jo viime sunnuntai-iltana kun olin Turusta päin tulossa, ja tupakkikopissa sattu oleen eräs paikalla ollut naishenkilö joka kertoi tapahtuman menneen suunnilleen näin:
Joo, huhupuheisiin kannattaa aina luottaa! "Hevosmiesten tietotoimiston uutisia.." :thumbs:

näinhän se kuitenkin menee et suurin osa joka ei tykkää halmeesta on kateellisia!
halme kuitenki tienaa aika kivasti ja on pärjänny kaiken maailman tappeluis.. oli sitten showta tai ei..

vähän sama homma toi ku jos mä soittasin ny seiskaan et nykänen puukottia mua tuol tampereen toril viime yönä ni ne tekis siitä hirveen jutun mä saisin vähän rahaa ja masaa vietäs taas kuulusteluihin.. tuntu olevan muutenki aika rehti kaveri tää "puukotettu".. :rolleyes: ainakin juttujen perusteella tyypillinen paikallisen kuppilan työtön juoppo!! saa muutaman oluen seiskan pikkiin nyt.. :kippis1:

Pelles sanoi:
näinhän se kuitenkin menee et suurin osa joka ei tykkää halmeesta on kateellisia!
Ja suurinosa halmefaneista pitää halmetta kansallis-sankarina, teki Halme mitä tahansa. Se on vähän 50/50 mitä tästäkin tapauksesta pitäis taas ajatella. ;)

Se on vaan kumma että Halme joutuu aina tämmösiin juttuihin mukaan!? Media paistuttelee aina tämmösiä asioita ihan turhaan.. :curs:

Tony on äijä! :rock:

Kyllähän tony hommansa hoitaa. Eiku sehän olikin eduskunnassa, mä kun muistin että alepupin ovella.

Ne marokkolaiset oli siis ent. muukalaislegioonalaisia jotka oli varustautunut rynnäkkökiväärein ja luotiliivein. Ja niitä oli ainakin 30 äijää. Ja Halmeella oli molemmat jalat poikki mutta se juoksi karkuun lähteneet marokkolaiset kiinni. Hyvin se saatiin sadanviidentoista pistimeniskun jälkeen kursittua kokoon ilman puudutusta tietty.

Seiska - Parasta viihdettä

Lienee samantyylinen tapaus kuin joskus viime vuosituhannen lopussa kun Halme vieraili itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Nakkikioskin jonossa oli antanut "avokämmentä" 50 kiloiselle hipille. Hipiltä lähti taju, murtui leuka ja makasi sairaalassa jonkin aikaa. Tässäkin tapauksessa silminnäkijät valehtelivat ja Halme puhui totta. Niin kuin aina.

quaz sanoi:
Joo mä kuulin että oikeesti tony oli saanut roidraget ja hakannut sen vartijan ja sitten tämän viattoman ohikulkijan ja sen kolme kaveria jotka oli vaan palauttamassa tarjottimia! Sitten se lateli tappouhkauksia hesen henkilökunnalle ja sai ilmaisen mega-aterian ja kaikki oli hyvin. Tää on siis VARMAA tietoa!

:jahas: :rolleyes:

Niin siis mun pointti oli että kuulin tästä tapauksen silminnäkijältä, paljon ennen kuin asiasta oli kirjoitettu ainoassakaan mediassa. Ja kyllä meikäläinen uskoo enemmän paikalla ollutta kuin jonkun vaikkapa iltapäivälehden toimittajaa.

On melko hauskaa seurata näitä Halme keskusteluja. Ensiksi parjataan ku kaveri ei saa mitään aikaiseksi eduskunnassa vaikka kuinka lupailee, taitanut itsekkin jossain myöntää tuon. Ja sitten kun Halme rettuuttaa jotain kaksi kertaa itseään pienempää kaveria jossain ravintolassa Halme onkin yhtäkkiä hyvä jätkä ja vittu SANKARI.
Jos alkailee summaamaan mitä Halme on viime vuosina saanut aikaiseksi: Rikoksia rikoksien perään ja tyhjiä lupauksia. On siinä meillä sankari. :hyper:

Halmeen voisi laittaa samaan selliin Nykäsen Masan kanssa. Voisi kurittaa Mattia tukkapöllyillä ja avokammenellä.

Neuvostoliitto sanoi:
Halmeen voisi laittaa samaan selliin Nykäsen Masan kanssa. Voisi kurittaa Mattia tukkapöllyillä ja avokammenellä.

Siinä oiskin sitten heimoveljet samassa lukaalissa... Ei vaan TH:n kannata lainata nykäselle mitään.

Neuvostoliitto sanoi:

Musta Halme vois ottaa Tapolan Mervin hoiviinsa siksi aikaa, jos Matti joutuu taas linnaan. Mervi kun tykkää saada turpaansa ja Tony hakata heikompiaan. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom