Half-Life 2: 16.11.2004

Ajojahti .:. Skywalker [CS-Source] 194.29.194.70:27015
[OnTT] CS:S public TURPASAUNA 2 [10Mb] 62.237.160.35:27025
Pelit.Surffi.Net - Counter-Strike: Source 82.116.235.150:27015
[OnTT] CS:S public TURPASAUNA 1 [10Mb] 62.237.160.35:27015

Tossa on ainakin muutama suomalainen servu missä pingin on ihan siedettävä. Kaipa noita suomalaisiakin servuja on tulossa lähiaikoina aikapaljon lisää. Täl hetkel melkein jokapaikas joku 3 mapin kierto mikä on perseestä.
j00nas nimellä pelailen. Hihkase jos tuut vastaan jossain servulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jansku sanoi:
Kyllä pelin saa aina kräkättyä siten että yksinpeli toimii. Oikea cd-key tarvitaan vain jos haluaa päästä verkkoon pelaamaan virallisille servereille.

Et todellakaan tarvitse Cd-keytä etkä edes Steamin paskaa koneelle, netti on pullollaan ohjeita, ja on nopea ladata kun ei 500mb isompi ole + 5:s patchi noin 90mb....ja eikun pelamaan :kippis1:

Pääseekö jotenkin ilmaiseksi pelaamaan nettiin sourcea?! Vai onko toi Strykerin ohje vain johonkin yksinpeliin?

Kannattaakohan tuota edes kokeilla tällaisella nuhapuuskakoneella: TB 1050MHz, Radeon 9200, ja 512MB muistia?

Rock^ sanoi:
Kannattaakohan tuota edes kokeilla tällaisella nuhapuuskakoneella: TB 1050MHz, Radeon 9200, ja 512MB muistia?

koneesi vaatii pikaista huoltoa :D
uudet osat hankintaan ja tilaukseen,joulu hyvin tulossa ;)

Pääsee kaikille samoille servuille kun alkuperäisen HL2:sen omistajat, en toki kannata warettamista ja tuli toi HL2 ostettuakin, mutta kun tuo Steam v*tuttaa niin ankarasti, niin tulee noi CS sourcet pelattua tolla warella, korjaavat nopeammin bugitkin tuohon wareen.... :thumbs:

Ohhoh, tuo oli uutta mulle että ilman kunnon cd-keytäkin onnistuu pelaaminen kaikilla servuilla. Eli toisi sanoen koko cd-key -systeemillä voi heittää vesilintua, ikävä juttu pelifirmojen kannalta...

demppari sanoi:
Mutta oli hienoa ottaa banneja warella kun sen SteamID:n sai vaihdettua heti uuteen.
Tällaista asennetta koko verkkopeligenre kaipaakin. Kaikki vaan joukolla banneja hankkimaan!

NOT! :wall:

Stryker, pystytkö antaa jtn linkkiä, et pääsis pelaa sourcee ilman maksuja? Voisitko vaik mailata: chat_beast@hotmail.comiin? *anelee* :D
Ellet pelkää, et tuun pieksee sut niille servuille :D

Rock^ sanoi:

Itellä on TB1400, GF3 ja 384 MB ja CS:S toimii juuri ja juuri pelattavasti 800x600 kaikki herkut pois päältä. Toki sitä antaa tasotusta ku pelaa noilla asetuksilla, mutta ihan hyvin sielä pärjää ( jos ei lennä kauheesti savukranuja, tai tuu 3 vihua yhtäaikaa jolloin tökkäsee ja sitten ollaankin jo kuolleiden kirjoissa... )

FPS normaalisti 25-50

Ja kyllä, päivitän koneen lähiaikoina. HL2:sta en sitä ennen pelaa...

CS:S on minun paimeneni. Minulta puuttuu kaikki hengellinen.
Mukavassa nojatuolissa CS:S saattaa minut lepäämään illat pitkät. En voi mitään tehdä sieluni autuuden hyväksi, koska se vie kaiken vapaa-aikani.

CS:S estää minua tekemästä velvollisuuttani kristittynä, koska se tuo niin paljon jännitystä, jota ilman en jaksa enään olla. Se suuntaa mieleni ja ajatukseni jännittäviin asioihin ja estää minua rukoilemasta ja tutkimasta Jumalan Sanaa. Se pitää minut kaukana Jumalan huoneesta ja pyhien seurakunnasta.

Vaikka eläisin sata vuotiaaksi, tahtoisin aina viipyä pelaamassa CS:S:ää. Niin kauan kuin elän, pelaan sitä, sillä se on aina lähellä sydäntäni. Sen ääni ja kuvat viihdyttävät minua jatkuvasti, aina vanhuuteen asti. Se ruokkii runsaasti minun lihallista mieltäni ja kattaa viettelysten pöydän minun eteeni. Se täyttää minun sieluni ja mieleni ajatuksilla ja kuvilla, jotka ovat kaukana Jumalan valtakunnasta, ja täyttää sydämeni tämän maailman saastalla.

Mikään hyvä ei voi seurata minua elämäni päivinä, koska CS:S ei anna minulle aikaa etsiä ja kysyä Jumalan tahtoa.
Ja niin saan asua paholaisen saastuuttamassa kodissa elämäni loppuun asti, ellen saa silmiäni auki ja tee tosi parannusta

Gascoigne sanoi:
CS:S on minun paimeneni. Minulta puuttuu kaikki hengellinen.
Mukavassa nojatuolissa CS:S saattaa minut lepäämään illat pitkät. En voi mitään tehdä sieluni autuuden hyväksi, koska se vie kaiken vapaa-aikani.

CS:S estää minua tekemästä velvollisuuttani kristittynä, koska se tuo niin paljon jännitystä, jota ilman en jaksa enään olla. Se suuntaa mieleni ja ajatukseni jännittäviin asioihin ja estää minua rukoilemasta ja tutkimasta Jumalan Sanaa. Se pitää minut kaukana Jumalan huoneesta ja pyhien seurakunnasta.

Vaikka eläisin sata vuotiaaksi, tahtoisin aina viipyä pelaamassa CS:S:ää. Niin kauan kuin elän, pelaan sitä, sillä se on aina lähellä sydäntäni. Sen ääni ja kuvat viihdyttävät minua jatkuvasti, aina vanhuuteen asti. Se ruokkii runsaasti minun lihallista mieltäni ja kattaa viettelysten pöydän minun eteeni. Se täyttää minun sieluni ja mieleni ajatuksilla ja kuvilla, jotka ovat kaukana Jumalan valtakunnasta, ja täyttää sydämeni tämän maailman saastalla.

Mikään hyvä ei voi seurata minua elämäni päivinä, koska CS:S ei anna minulle aikaa etsiä ja kysyä Jumalan tahtoa.
Ja niin saan asua paholaisen saastuuttamassa kodissa elämäni loppuun asti, ellen saa silmiäni auki ja tee tosi parannusta

Hohohohoho, aika lopettaa? :)

No nyt se on sitten pelattu läpi! Neljä päivää meni ja täytyy sanoa että mahtava peli, kerta kaikkiaan paras FPS ever!

Loppuratkaisu oli jännä kuin mikä ja eiköhän ne pukkaa sen jatko-osan markkinoille parin vuoden sisällä. Juoni vaikutti sekavalta pelin keskivaiheilla mutta loppua kohti tunnelma tiivistyi. Nyt kun olen tässä yön yli ja kuluneen päivän sulatellut pelin tapahtumia niin aika hyvin ne palaset kuitenkin loksahtaa paikalleen. Eli kertomatta pelin juonta sen tarkemmin, voisi yleisesti sanoa että:

- se mitä Black Mesan laboratoriossa meni pieleen alun perin on mennyt vielä enemmän pieleen

- aikaa on kulunut ehkä jotain 5-10 vuotta siitä mihin ykkönen jäi

- maailmaa hallitsee diktaattori jonka kätyreitä on joka paikassa

- maapallo on periaatteessa myyty alieneille

Näin minä ainakin ymmärrän HL2-stoorin peruspuitteet ja sitä onkin jännä pohtia mihin tämän fantasiamaailman tarina voisi edetä jatkossa. Kaikki jäi vielä avoimeksi eikä ole yhtään varmaa pystyykö vastarintaliike estämään G-miehen ja kumppaneiden kauheat suunnitelmat!

Grafiikka :5:
Fysiikka :5:
Tarina :5:

Valve on sitten antanut n. 20000 tilille kickbannia steamista
Toivottavasti tämä sentään antaa varastaville paskoille jotain ajattelemista, mutta tuskimpa.

Ugga sanoi:
Valve on sitten antanut n. 20000 tilille kickbannia steamista.
Toivottavasti tämä sentään antaa varastaville paskoille jotain ajattelemista, mutta tuskimpa.

Minulla on Anttilasta ostettu HL2-DVD ja olin eilen aika hämmästynyt siitä että pelin käynnistyminen kesti jotain 6-7 minuuttia kun ruudulle tuli teksti että "Validating, Verifying". En ole testannut että tuleeko samat kuviot ruudulle vielä toisella kerralla mutta olipahan aika jännä juttu. Ensimmäiset 3 päivää pelattiin ilman tuota ylimääräistä hässäkkää. Jos pelien kopiosuojaukset menee siihen että joka helvetin kerta tarkistetaan monta gigaa bittejä läpi ennen pelin käynnistämistä niin onpahan aikamoista peliä sekin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom