haba:'(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Manala sanoi:
Niin mullekkin alussa. Tipauta sarjapainoja alas joku 20% ja keskity tekee ne kädet suorassa ja MUISTA KUNNOLLINEN VENYTTELY KÄSILLE MUUTENKIN KUIN "TUULIMYLLY" .......CAPSI JÄI POHJAAN......

ei pysty, vaikka teen pellkällä kepillä, mulla ei taivu kädet sillei että voin tehä... mut ei tarvii olla ku iha pieni V- asento (pari astetta) niin taittuu, suorana ei!

Manala sanoi:
Tuli muuten huomattua tälläinen nixi omakohtaiseti tuossa!
Eli kun joku kyseli joskus vuosina 1 ja 2 ennen suurta käpysotaa, että mikä vaikuttaa haban kokoon ja millä saisi sitä huippua treenattua.
Minulla itselläni käy niin että täydellisesti suorasta loppuunasti tehdyt liikeet kasvattavat hauiksen kokonaismassaa, ja vähänyli puolenvälin tehdyt liikkeet (eritoten vuorotahtinen istuessa) ylipainoilla ns.pinellä heilurilla kasvattaa kireyttä ja sitä aivan huippua. ns egopiikkiä habaan :D

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai aihettiko se rotanmyrkky minulle mutaation hauikseen :eek:

Erilainen pumppi tulee kyllä erilaisista hauisliikkeistä. Mutta en kyllä koskaan ole huomannut minkään tietyn kohdan rasittumista toista enemmän. Tottakai liikeradan pituudella on vaikutusta asiaan, mutta ei oikein jaksa uskoa että se eri kohtaan ottaisi. Pidempi liikerata vaan antaa suuremman ärsykkeen ja tätäkautta ehkä se tuntumakin sitten voi vaikuttaa erilaiselta.

En kyllä itsekään pysty erottelemaan sen tarkemmin, missä kohtaa hauista se liike tuntuu. Se kun kuitenkin vaan supistuu tai ei supistu. Jotkin liikkeet vaan saa paremmin tuntumaan hauiksessa kuin toiset. Mulla ei sellaiset liikkeet muutenkaan oikein pelitä, jossa eristetään jokin lihas täydellisesti. Perusliikkeet toimii parhaiten.

Suositut

Back
Ylös Bottom